Gittepit

14 Maj 2011 - H+G

75 posts in this topic

Annonce ♥

Vi havde 2 borde med familie og 4 borde med venner. Så gennemsnitsalderen var ikke så høj. Dette var meget vigtigt for os. At det blev en god fest vi kunne huske tilbage på. Og stemningen var bare rigtig god.

post-46600-0-87564200-1305551721.jpg

Her er vi ude og få lidt luft med nogle af vores venner

0

Reglen med at pigerne skulle kysse gommen når bruden var på toilet (og omvendt) blev vist lavet lidt om.

Så snart den ene af os var 5 skridt væk fra den anden, smutte halvdelen af festen op og kyssede modparten. Drenge som piger. Men det var også mægtigt sjovt hehe

post-46600-0-44721700-1305551938.jpg

Her er det bestman der er ved at overfalde min kære mand

0

Annonce ♥

Festen forløber lige som den skal. Tilpas mængde af taler indslag og sange. Desuden kan vi fra lokalet gå direkte udenfor. Og det er bare super skønt for så kommer man op og rundt og snakke med folk.

Her giver jeg vist gengæld for et meget vådt kys fra min søsters kæreste

post-46600-0-88853700-1305555830.jpg

0

Henriks søstre laver et fint indslag. Hvor de er klædt ud som os. og fortæller nogle sjove historier. Imellem de historier har de lavet en quiz hvor vi de stiller et sp. Feks om vi skal have over eller under 3 børn. Og så viser vi hver især svarene på skilte vi har fået.

Det var bare rigtig genialt

post-46600-0-42247700-1305556045.jpg

post-46600-0-20955500-1305556057.jpg

0

Annonce ♥

Selvom vi er midt i en quiz slipper vi ikke for at komme ned på gulvet og kysse

post-46600-0-72764700-1305556152.jpg

Efter dette indslag har mine søstre lavet en sang hvor der var et stort hjerte med. Alle gæsterne skulle nu skriver en hilsen på hver deres hjerte. Disser hjerter er lagt i en kiste med den Asti vi fik da vi blev forlovet og 2 glas. Så må vi få nøgle til denne på vores 1 årsdag.

Er super spændt på hvad folk har skrevet.

Maden var kun lige ovre da jeg blev hevet på dansegulvet. Desværre gik der kun 2 danse før der var en der trådte på min kjole så knappen der holdt slæbet oppe faldt af. Så er det godt denne brud havde sykit med.

Så ud på toilette og en kammerat og en veninde fik syet en ny knap i og så var jeg ellers danseklar.

0

Nu var kl også ved at være næsten 12 og vi skulle have gang i brudevalsen. Denne del gik så hurtigt at jeg knap husker hvordan den gik. Men tror den gik fint og vi fik kysset :-D

post-46600-0-17752300-1305556426.jpg

H2B fik klippet sine sokker, men de holdt sig heldigvis fra hans boxeshorts.

Så var dansegulvet ellers fyldt godt op de næste par timer. Og det var heller ikke meget jeg fik lov at sidde ned.

Allerbedst af det hele var da min kæe mand bød mig op til dans. Han danser ikke og vi har aldrig danset (udover brudevals). Men han kom over og bød mig op til den sang han friede til. "Du er en ener"

Det var bare så skønt og fantastisk.

Kl 1 fik vi natmad og derefter begyndte folk så småt at tage hjem og sige farvel. Der var blevet festet igennem og festen sluttede på det helt rigtige tidspunkt.

Vores venner kørte vores gaver hjem og de repsekterede heldigvis vores ønske om ikke at gøre noget ved lejligheden :cheerleader3:

KL 3 kom vi meget trætte hjem. Og efter lidt bryllupshygge :a1093: faldt vi sødt i søvn. og vågnede søndag morgen som mand og kone ()()

0

Annonce ♥

Mange tak fordi i fulgte med. Det er helt mærkeligt at min planlægning er slut og jeg ikke behøver at stresse over bryllup mere.

Det er skønt at kunne nyde hinanden som ægtepar nu og glæder os til at leve sammen til vores dages ende :-D

Når jeg får flere billeder og især dem fra fotografen, skal jeg nok smide dem ind i beretningen :-D

0

Skøn beretning..!! Glæder mig super meget til jeres billeder fra Bølgen, pønser lidt på om vi skal derned og ha taget billeder osse :cheerleader3:

Jeg er også meget spændt på billederne fra bølgen. Han lå ned da han tog nogle af dem. Og ellers gik vi rundt mens han tog dem også. Skal nok smide dem op så snart vi får dem ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥