Gittepit

14 Maj 2011 - H+G

75 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak :loveboard:

Jeg er super glad for det flotte stykke arbejde vores fotograf har lavet. Vi havde ladet helt op til ham at finde locations osv. Og det var bare fantastisk. Det regnede en del, men det kan man stort set ikke se på billederne. Han har taget ca 300 billeder på de forskellige locations. Dog ser vores ansigter sjove ud på en del pga vejret (og H2B kigger ret ofte op mod regnen hehe) Men han har valgt 24 ud som er gode og som han så har redigeret.

Udover det har vi fået 600 billeder fra resten af dagen. Både i sort/hvis og farver.

Jeg er ved at sortere i dem alle. men skal nok smide flere billeder op :-D

0

Annonce ♥

Sikke en dejlig beretning og hold da helt op nogle super flotte billeder der er taget af Jer. Du er simpelthen så smuk. Stort tillykke med brylluppet. :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Super gode billeder.. Du var smuk i din kjole. :thumbsupsmileyanim:

Det lyder som om i havde en kanon god dag, og sjov. Ønsker også at vores bryllup bliver hyggeligt og sjov. (ikke for stift og fornæm). Men selvfølgelig med stil. ()()

De er jo min tur til at få manden i mit liv om en uges tid :heart: .... Glææder mig...

Edited by piajuhl
0

Åhhhh så smukt så smukt :thumbsupsmileyanim: Sidder næsten og tuder over din fine fortælling - GLÆDER mig bare så meget til at det er min tur om 2 uger.... SØLLE 2 uger!!! Men virkelig godt fortalt og dejlige billeder :cheerleader3: I ser rigtig lykkelige ud :loveboard:

Stort tillykke :balloons:

0