SaschaTheresa

Amor vincit omnia SM - 18.08.12 [billeder fra brylluppet]

333 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Endelig altså!

De er da vildt flotte, og egentlig en fed effekt at de store sten er mørke i modsat til originalen hvor de er lyse.

:loveboard:

Ja, jeg synes også det giver en fed effekt - dog er der heller ikke så mange små sten osv. på dem jeg har fået.. Men er nu godt tilfreds :7himmel:

Er bare stadig lidt ærgelig over, at jeg ikke havde bestilt dem en størrelse større :blink:

Redigeret af SaschaTheresa
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig altså!

De er da vildt flotte, og egentlig en fed effekt at de store sten er mørke i modsat til originalen hvor de er lyse.

:loveboard:

Ja, jeg synes også det giver en fed effekt - dog er der heller ikke så mange små sten osv. på dem jeg har fået.. Men er nu godt tilfreds :7himmel:

Er bare stadig lidt ærgelig over, at jeg ikke havde bestilt dem en størrelse større :blink:

Det er desværre faren ved at købe sko online :(

0

Del dette indlæg

Uhh.. Super fine sko! :heart: Du kommer sq da til at se tosset godt ud! :wink:

Er det de her Choo's de er kopier af?:

015violasue_large_1_nude.jpg

(OMFG - de koster 1245 EURO = sådan ca. 10.000kr!!!! :shooter: )

Tusinde tak :rolleyes:

Men det er ikke kopi af dem du har vedhæftet - kopien er faktisk lig den originale model (fundet HER)

Til den nette sum af 1218,99£ - sådan ca. 10.442kr :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg dælme et billede mere over på computeren - tadaaa :loveshower:

post-51017-0-08033400-1319540649.jpg

Igen beklager jeg den dårlige kvalitet..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

bdde823f.jpg

Jeg synes faktisk de er RIGTIG fine - det vil jo aldrig være den samme sko, men når man nu er faldet for en sko til 10.000kr - så er man nok nødt til at gå en lille smule på kompromis! :o:lol: Synes de er fede - og de sidder flot på din fod... Du blir mega høj! :o

Ja, jeg synes også det er et fint kompromis, nu man ikke har 10.000kr på budgettet til sko :bunny_4:

Og ja, bliver en smule høj - men skal jo gå ned at gulvet med min far (196cm) og H2B (186cm) - og når man så selv er små 170cm, så kan man godt putte lidt ekstra højde på :tunge:

0

Del dette indlæg

De ser ikke umiddelbart ud til at være for små, er endnu mere vild med dem på!

De er heller ikke så små at jeg ikke kan passe dem - men de er ret smalle i modellen, så kan lige klemme fusserne ned i, og lyne op..

Dog prøvede jeg dem igår, efter jeg havde siddet nede hele dagen på arbejde, så måske fødderne var lidt hævet..

Så tror de skal prøves igen, når jeg lige er stået op - måske man skulle tulle rundt i dem om morgenen, mens man gør sig klar :wink: :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusinde tak alle sammen :loveshower:

Prøvede faktisk lige skoene her til morgen - og de var nemmere at få på end de var i mandags, så der er håb forude..

Men regner med at jeg bare skal rende rundt i dem derhjemme og se lækker ud, så de kan gåes til :wink: + H2B synes også de er ret frække :tunge:

1

Del dette indlæg

Tusinde tak alle sammen :loveshower:

Prøvede faktisk lige skoene her til morgen - og de var nemmere at få på end de var i mandags, så der er håb forude..

Men regner med at jeg bare skal rende rundt i dem derhjemme og se lækker ud, så de kan gåes til :wink: + H2B synes også de er ret frække :tunge:

Hehe det er jo altid en bonus ;)

0

Del dette indlæg

Puha, det er vidst længe siden..

.. at jeg har været herinde og dele en masse med jer dejlige zilla'er.

Der er sket SÅ meget siden jeg sidst har været herinde - for at gøre en lang historie helt kort, så er min H2B og jeg kommet endnu tættere på hinanden, og glæder os omend ikke endnu mere til vores store dag.

Og nu tror jeg vildst det er på tide at få opdateret planlægningstråden :tunge:

Jeg har brugt de sidste 4 mdr. på at surfe nettet tyndt for sko (jeg ved jeg har en last) men jeg var altså bare ikke helt tilfreds med dem jeg bestilte hjem fra Kina.

Så kom ideen, om de så skulle være blå, så de kunne være mit Something Blue - men den tanke gik jeg hurtigt fra jeg jeg fandt de ultimativt Sascha sko - med en hulens masse glimmer (y)

post-51017-0-09876500-1329223082.jpg

Mit nye Something Blue blev derfor disse stickers, som kan sættes under skoene :wink:

post-51017-0-04749800-1329223343.jpg

Jeg har også været til min første tilretning af min kjole - den skulle heldigvis kun rettes lidt til ved brystet, ellers passede alt perfect.

Så nu venter jeg bare spændt på at den igen skal hentes til maj - uha der er længe til :huh:

Invitationerne er også blevet lavet, og pakket klar til forsendelse (lover der kommet et billede snarest)

Jeg har også været et smut forbi MissLenas fantastiske Etsy side, og måtte simpelthen eje denne:

post-51017-0-83389400-1329224006.jpg

Og den er endnu smukkere i virkeligheden :loveshower:

Og ringene er kommet hjem (igår faktisk, så beklager det dårlige billde)

De er bestilt hos 123gold.de og dem kan jeg kun give den bedste anbefaling, de har været SÅ søde og behjælpelige i hele processen.

post-51017-0-47102600-1329223518.png

Men jeg har faktisk været såååå heldig, at jeg får lov at bære 2 ringe.

Jeg har været SÅ meget i tvivl om hvordan vores ringe skulle se ud, så da vi var en tur i England i december, forelskede jeg mig i ringen herunder, og måtte eje den, og var helt sikker på at den var THE ONE... indtil jeg skiftede mening.. må være en kvinde ting..

post-51017-0-02304500-1329223744.jpg

Fordi så synes jeg alligvel ideen, med at have ens ringe var tiltalende - så nu bliver det 2 ringe til mig, en som ligner H2B's og en med lidt bling :loveshower:

Så jeg vil stoppe her, og glæde mig over at jeg igen har overskud til at opdatere herinde :loveboard:

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer