Elva

* Our Wedding Day *

251 posts in this topic

Annonce ♥

Til forskel fra Folkekirken er der også et ringritual, hvor man giver hinanden ringene på, mens man siger: "Take this ring as a sign of my love and fidelity - in the name of the Father and of the Son and of the Holy Spirit"

...ja altså, vi havde ceremonien på engelsk - normaltvis, ville det selvfølgelig foregå på dansk :biggrin:

Når man har fået ringene på bliver der klappet og man må kysse :thumbsupsmileyanim:

_MG_5050-1.jpg_MG_5057-1.jpg_MG_5067-2.jpg

Edited by Elva
0

Annonce ♥

Ude af kirken blev vi lykønsket og så blev der hyggesnakket i det FANTASTISKE vejr :thumbsupsmileyanim:

_MG_5080.jpg

_MG_5103.jpg_MG_7184.jpg_MG_5130.jpg_MG_5122.jpg_MG_5116.jpg_MG_7166.jpg_MG_5117-1.jpg_MG_7177.jpg

Mine skønne veninder - fru Fyn, frøken Jylland og (snart) fru Sjælland :loveshower:

_MG_7211.jpg

Edited by Elva
0

...og så kom der ellers RIS :rolleyes::biggrin: og sæbebobler :thumbsupsmileyanim:

En lille sjov detalje er, at jeg pludselig så min irske svigermor + svigerinde hælde sæbeboblevand på gæsterne...de troede, det var holy water -HAHA-

_MG_5099.jpg_MG_7191.jpg_MG_7193.jpg_MG_7213.jpg_MG_7200.jpg_MG_7201.jpg_MG_7206.jpg

Edited by Elva
0

Annonce ♥

Så var det endelig tid til at fremvise my precious :heart: Her bliver den beundret af min skønne moster og kusine, der begge er mindst lige så vilde med smykker, som jeg er :blush:

_MG_7217.jpg

My something blue

_MG_5181.jpg

Edited by Elva
0

Med kirken veloverstået gik turen hjem til Holbæk. Vi havde arrangeret en minibus til at transportere de irske gæster og mens Laurence lige ordnede betaling osv. med chaufføren, så stod jeg lidt og trippede henne ved bilen. Pludselig kom præsten kørende på sin fine sorte ladcykel og siger, at hvis jeg manglede et lift, så skulle jeg endelig bare hoppe op på ladet, så ville han transportere mig til festen :griner:-

Vi havde selv pyntet bilen med min "Just Married"-vinylsticker (det fungerede i øvrigt fremragende :thumbsupsmileyanim: ) og den klassiske tyl på kølerhjelmen, men derudover havde der været et par nisser og fyldt bilen op med ris og balloner :griner:-

Edited by Elva
0

Annonce ♥

Aah sad lige og nød musikken du gik op af gulvet til mens jeg ser alle de dejlige billeder. :) Uh det er så romantisk og fint det hele.. altså sidder og får våde øjne. Der er bare et blidt harmonisk skær over hele selskabet. :loveflag:

1

Annonce ♥

Annonce ♥

Aah, det er ikke mindre end fantastisk :rolleyes:

Jeg er helt vild med dine stemningsbilleder, du er saa smuk og lykkelig - og dine to skoenne boern, som bare ser lykkelige og skoenne ud :loveflag:

1

IHHH hvor er det hele bare rigtig fint!!

Tillykke med det smukke bryllup!!!

Må jeg spørge hvad dit slør er lavet af??

Det ser ikke ud til at være brudetyl nemlig..?? men rigtig smukt!

TAK for dine søde ord :kiss: Mit slør er lavet af silketyl :thumbsupsmileyanim:

0