Elva

* Our Wedding Day *

251 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Efter kagen var det blevet tid til at folk kunne tjekke ind og vi skulle have taget de officielle billeder. Som navnet Strandparken antyder, så ligger hotellet lige ned til vandet på den ene side og med en skøn park på den anden. Så vi smuttede simpelthen bare ud af døren og gik en lang runde langs vandet og tilbage gennem parken. Vi har fået mange billeder fra denne tur og det er rigtig svært at vælge de bedste...så nu kommer der en ordentlig omgang billedspam - er I klar? :biggrin:

Edited by Elva
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var simpelthen så sjovt at få taget de billeder - både stranden og parken var sort af mennesker og alle sagde tillykke og kiggede nysgerrigt :biggrin: Jeg hørte endda en lille pige spørge sin mor. "Er det Mary?" da hun så mig :griner:-

Edited by Elva
0

Har lige vist Tim billederne, og han er meget imponeret! Han er ellers helt umulig at imponere med billeder.. Han spørger hvem der har taget dem?

Ih, det bliver jeg godt nok glad for at høre :cheerleader3::bearhug: De er taget af Palle fra Mørkøv Foto og han har virkelig gjort det godt - vi er nemlig begge hamrende ufotogene :griner:-

Edited by Elva
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Først et stort tillykke til jer. :cheerleader3::denmarkflag::bestwishes:

Og holdt da op nogle flotte billeder WOW

Jeg er helt vild med dem, og bliver nød til at vise mine kæreste det i aften når han kommer hjem.

Og hvor ser du skøn ud.. er vild med din enkle stil, igen WOW. :c166:

1

Hvor er det bare nogle smukke billeder! I ser hamrende godt ud! Er helt vild med den elegance der er over dig, og synes dine børn er SÅ charmerende 00000858.gif

Kan godt li, at i var på Rover dagen før. Det var der jeg kyssede min kommende mand første gang blush.gif

1

Har lige vist Tim billederne, og han er meget imponeret! Han er ellers helt umulig at imponere med billeder.. Han spørger hvem der har taget dem?

Ih, det bliver jeg godt nok glad for at høre :cheerleader3::bearhug: De er taget af Palle fra Mørkøv Foto og han har virkelig gjort det godt - vi er nemlig begge hamrende ufotogene :griner:-

Man kan bestemt ikke se på billederne at I ikke skulle være fotogene... Jeg synes I ser fantastiske ud!!!

1