Elva

* Our Wedding Day *

251 posts in this topic

Tænker, jeg så småt vil begynde på min beretning, mens oplevelsen stadig er frisk i hukommelsen. Jeg har endnu kun de få billeder, der også ligger i min planlægningstråd, men fortsætter naturligvis så snart, jeg har fået nogle flere :thumbsupsmileyanim:

Fredag den 3. juni

Fredag gik med at samle alle tråde, få styr på alle detaljer, tjekke op på alle aftaler, pakke al udstyr og panikke i stor stil :biggrin:

Vi kørte til København om eftermiddagen og min datter og jeg indlogerede os på Hotel Comfort Esplanaden, der ligger ganske få meter fra Sankt Ansgars Kirke. Hotellet er hverken prangende eller luksuriøst, men det var ganske bekvemt og opfyldte til fulde vores behov.

Efter indlogeringen tullede vi over i kirken, hvor vi mødtes med min far og forloveren. Efter lidt hyggesnak med præsten på kontoret gik vi ned i selve kirken og gennemgik samt øvede hele vielsesforløbet. Det var sært, uvirkeligt og meget overvældende, men rigtig rigtig rart at vide præcis hvad der skulle foregå og hvordan vi skulle gebærde os dagen efter :thumbsupsmileyanim:

I mellemtidenn var alle irere landet og havde fundet vej til The Irish Rover på Strøget :rolleyes: Vi gik ned til dem og efter en enkelt pint tog vi alle ud og spise - det var faktisk rigtig hyggeligt, selvom jeg har været lidt halvirriteret på dem...men alt var ligesom tilgivet og glemt, da vi sad der og hyggede os :wink:

Min lille datter var sprudlende af forventnigsglæde og hun syntes bare, det var helt fantastisk at hende og mor skulle have pigetid sammen og bo på hotel :loveflag: Vi fulgte Laurence og lillebror hen til bilen efter middagen, jeg kyssede Laurence på gensyn og så gik vi ellers tilbage på hotellet.

Fiona havde svært ved at falde i søvn, men tilsidst lykkedes det dog og så gik jeg ellers igang med de sidste personlige forberedelser - ansigtsmaske, hårkur, manicure, pedicure etc. Da jeg endelig lå under dynen var jeg træt, men kunne overhovedet ikke falde i søvn...jeg lå og tænkte det hele igennem og glædede mig som en lille pige til juleaften :cheerleader3: Klokken har nok været 1 før jeg sov :rolleyes:

Edited by Elva
0

Annonce ♥

:heart: Lørdag den 4. juni :heart:

Jeg vågnede klokken 4 ( :blink: ) om morgenen med adrenalinen pumpende rundt i kroppen og sommerfugle baskende i maven! Blev liggende, men faldt vist ikke i søvn igen, til min datter vågnede ved 7-tiden. Vi gik ned og fik morgenmad og jeg tvang mig selv til at spise en stor portion havregryn, da jeg ikke havde lyst til at blive dårlig af mangel på mad, senere på dagen.

Tilbage på værelset gjorde jeg først Fiona klar - satte hår, gav hende klar neglelak på og hendes dåbssmykker :blush:

Så gik jeg selv i bad gav den hele armen med diverse produkter til jeg nærmest skinnede af renhed :biggrin: Derefter bankede stylisten (Charlotte Elsted) på døren og så startede den store forvandling ellers :thumbsupsmileyanim:

Vejret var jo helt vidunderligt, så Charlotte satte mig foran de åbne vinduer med front ud, så hun kunne få så meget naturligt lys som muligt og jeg kunne sidde og kigge ud på den morgentravle trafik. Hurtigt og fuldstændig ubesværet fik hun lagt make-up (jeg havde ikke noget spejl, så havde ingen anelse om, hvordan jeg så ud :unsure: ) og så blev alt mit hår rullet op på varme curlere. Imens jeg sad med dem i håret var Charlotte så sød at give min datter et par ekstra krøller i håret og lidt glimmer og lip gloss blev det vist også til, til min datters store fryd :griner:-

post-29855-0-89674400-1307453178.jpg

Edited by Elva
0

Annonce ♥

Så ankom mine forældre og min søster. De havde min brudekjole med og skulle også selv skifte tøj og gøre sig klar på hotellet. Charlotte satte mit hår og nærmest som ved et trylleslag var jeg 1,2,3-færdig og hun stak mig et spejl, så jeg kunne se resultatet. Hold da op en forandring, jeg kan ikke rose hende nok - det er virkelig en dame, der kan sit kram!

På billedet ser I min smukke mor :heart:

post-29855-0-68935200-1307453703.jpg

Edited by Elva
0

Forloveren havde afleveret brudebuket m.m. i receptionen og jeg fik den op på værelset, så jeg kunne nå at beundre den...den var rigtig rigtig flot...men jeg havde jo også selv bestilt den GP:lol:

Da Charlotte Elsted var gået, kom Fiona i den fine kjole og fik sin brudepigebuket - hun kunne nærmest gå på vandet, tror jeg, af bar prinsessekuller :biggrin:

post-29855-0-06706000-1307454427.jpg

post-29855-0-54819400-1307606060.jpg

Edited by Elva
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes du er helt vild smuk!!! Elsker enkeltheden i din kjole og at alt går op i en højere enhed. Din lille datter er da lige til at knus-elske.

Tillykke med den nye titel som "kone"

KH

Connie

TAK hvor er du bare sød :kiss:

Edited by Elva
0

Wee hvor lyder det spændende indtil videre!!

Og igen må jeg sige WAUW hvor er du altså bare flot :cheerleader3::cheerleader3:

Og din pige er da 100% charme, selvtillid og lækkert hår ;)

Glæder mig til fortsættelsen

1

Annonce ♥

Ih jeg har bare glædedet mig så meget til at se billederne fra din store dag. Håber så meget fotografen og hvem der ellers skal afleverer billeder skynder sig (for min skyld hæhæ :sm: )

Kan godt forstå du følte dig smuk, jeg tror du ligner lige den skønne vintage brud vi alle glædede os til at se :thumbsupsmileyanim:

1

Annonce ♥

Wee hvor lyder det spændende indtil videre!! Og igen må jeg sige WAUW hvor er du altså bare flot :cheerleader3: Og din pige er da 100% charme, selvtillid og lækkert hår ;)Glæder mig til fortsættelsen

Tak for dine søde ord :kiss: Ja Fionas selvtillid fejlede vist ikke noget den dag - tror selv hun var lidt overbevist om, at det var hendes bryllup :griner:-

Ej, hva'!!!! Du kan da ikke stoppe nu?!?!? Jeg vil have hele historien og helst lige på stedet, tak be' om!

He he, jeg looover at fortsætte så snart der er billeder :biggrin:

WEEE BERETNING :cheerleader3: :cheerleader3: MERE MERE MERE!!!Hvor er du altså gudesmuk!

Hvor er du bare sød - tak :kiss:

F5

:cheerleader3: F5 :cheerleader3: F5

Gud hvor er du smækker!!!! :loveboard:

Hi hi, fortsætter så snart der er mere billeddokumentation :lol:

Ih jeg har bare glædedet mig så meget til at se billederne fra din store dag. Håber så meget fotografen og hvem der ellers skal afleverer billeder skynder sig (for min skyld hæhæ :sm: )Kan godt forstå du følte dig smuk, jeg tror du ligner lige den skønne vintage brud vi alle glædede os til at se :thumbsupsmileyanim:

Tak for de rigtig søde ord - man bliver så glad indeni af al den positive energi :kiss:

0