GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Øv Øv Øv vores topfigur kom med posten i går og da jeg fik den pakket op var manden hoved knækket af !!!!!!!!!!!!!!!!! :pokey:

NAAAARJJJ... øv hvor irriterende - bliver de erstattet så?

Ja det regner jeg da med - den var ellers lagt ind i en tyk kasse af flamingo så jeg forstår da ikke lige hvordan den kan knække...nå men det er bare noget bøvl at skulle sende det retur og for den da det er dyrt !!

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor surt den var gået i stykker, og mærkeligt nok når den er pakket så godt ind. Tror de nederste øreringe du har bestilt bliver så gode :)

Ja det er lidt træls, men hva, vi skal jo ikke bruge dem endnu :lol:

Tror også de øreringe vil passe rigtig godt - jeg bestilte også de andre fordi jeg er lidt usikker på hvor lange, de lange egentlig er - jeg er ikke så god til lange øreringe, det passer ikke rigtig til mit ansigt syntes jeg. Men nu må vi se :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine smykker, du har fundet! Jeg er vild med ideen om enkle perlesmykker som kontrast til hårsmykket. :)

Tak jeg håber også de kommer til at passe til hårsmykket - perlerne har samme lidt kolde glød (hvis det kan lade sig gøre at have glød når man er kold :blink: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også en guld pige, så bliver nødt til at sørge for at mit headpiece kan tilpasset det.

Men synes det er nogle rigtig fine ting, du har fundet på nettet. Det enkle armbånd med perlerne og øreringene er så fine sammen. Det er jeg sikker på bliver godt (og så håber jeg at kvaliteten også er - det synes jeg er så svært med det man bestiller fra nettet :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal have buffet til receptionen - udover maden skal der være bryllupskage og en masse fint pyntet cup-cakes. Jeg har arvet et kæmpe stel fra min mormor hvor jeg syntes en del af fadene skal bruges og bowlen skal vi have fundet til al vores lækre champagne :biggrin:

Jeg tænker at den store suppe-terrin (og den er giga) skal fyldes med blomster ..måske hvide dværgsyrener :rolleyes:

post-51134-0-05872600-1324386870.jpg

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er bare SÅ flot den kjole du har fundet til niecerne... :) Virkelig fin og romantisk.. Og kommer da til at passe perfekt til det andet smukke ved jeres bryllup! :)

Er vild med det gamle stel.. :heart: Min farmor har også det stel... Det er fint! Og tror det blir godt med cupcakes og det hele! Mums!! Meget vintage-lækkert!

Edit: Hov - så også lige de smukke perle ting du havde bestilt på Etsy - uhh... :7himmel: :7himmel: :7himmel:

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er bare SÅ flot den kjole du har fundet til niecerne... :) Virkelig fin og romantisk.. Og kommer da til at passe perfekt til det andet smukke ved jeres bryllup! :)

Er vild med det gamle stel.. :heart: Min farmor har også det stel... Det er fint! Og tror det blir godt med cupcakes og det hele! Mums!! Meget vintage-lækkert!

Edit: Hov - så også lige de smukke perle ting du havde bestilt på Etsy - uhh... :7himmel: :7himmel: :7himmel:

Tak :rolleyes: Ja jeg syntes også vores "tema" er begyndt at udvikle sig til noget á la 20'erne og 30'erne - vi har rigtig mange fine gamle ting liggende i kasser, antikke lagkage-knive osv. Og hvis ikke man skulle bruge dem en dag som denne, hvornår så !

Ja smykkerne er jeg spændt på....suk hvem der blot havde et af de der perle-tiara'er som den russiske zar-familie rendte rundt med :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet os for at få lavet vores vielsesringe hos en guldsmed (sandsynligvis Ege Art) og dertil skal bruges

min farmors vielsesringe - de var i 14k og er slet ikke slidt. Vi kigger efter et helt enkelt design som dem her

post-51134-0-04184400-1324390054.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I kunne også få din farmors poleret indeni og graveret på ny? :)

Ellers - fine enkle ringe.. :7himmel:

Ja det var egentlig en god ide, men jeg har også hendes mands vielsesring og den kan min H2B slet ikke passe...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukke ting du har fået købt hjem af smykker, det skal nok blive godt :) Ærgeligt med den topfigur, især med bøvlet ved at sende den tilbage igen, især når man nu har glædet sig til at få den hjem :( Hvor er det bare en sød brudepigekjole, synes faktisk det er ret svært at finde en fin kjole, som også passer i tema osv er rigtig svært. Rigtig fine inspirations billeder med mange tanker bag :) synes det må være dejligt at få en vielsesring, som har betydning for en og på den måde kan du altid bære hende hos dig :) Rigtig fine og stilrene ringe, som man sagtens kan bære resten af sit liv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer