GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Håber så meget for dig og din familie, at den er godartet... Du skal lige have et :bearhug: og :kiss: med på vejen.

Og kender godt den fornemmelse, for 5 dage inden mit søsters bryllup, fik min mor konstateret brystkræft (hun har det heldigvis godt i dag), og 5 dage efter at H2B og jeg annoncerede vores bryllupsdato til familien i efteråret, fik min mormor konstateret akut leukæmi :boohoo: lorte kræft....

Heldigvis er vi ikke flere i familien der skal giftes foreløbig :wink:

Redigeret af Frk. A
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fik en kæmpe dårlig nyhed i går ! Min mor har fundet en 5-6 cm lang knude/svulst/cyste i hendes lysken og skal scannes inden så længe :(

Hun havde en kæmpe omgang for en del år tilbage med noget modermærkekræft der var gået amok og det var SÅ slemt at sidde på siddelinjen :boohoo: HADER kræftafdelinger - HADER de der skrækkelige 3 og 6 måndelige undersøgelser - ÅH det er bare noget MØG :td:

Øv øv øv altså!!! :(

Ih hvor du lige får en KÆMPE :bearhug:

Min svigermor fik brystkræft sidste efterår, så ved også lidt hvordan den er at sidde og føle sig helt hjælpeløs pga a sådan en skide sygedom. Man føler sig bar så hjælpeløs...

Håber virkelig og krydser alt hvad jeg har for at det ikke er så slemt som det lyde! :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det er sødt af jer :kiss: Vi trøster os med at lægerne i dag trods alt er blevet super dygtige til det med kræft og min mor er en sund og stærk kvinde, så hun har noget at stå imod med hvis det skulle ske at være ondartet..

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, skal have noget andet at tænke på :unsure: Og efter at være blevet dus med Ebay, er jeg næsten sikker på at vi skal have små favour bokse som bordkort...men hvilken type skal det være ?

Denne er fin - men måske ikke så smat at sætte et klistermærke på med navn ?

post-51134-0-65334900-1326279118.jpg

For voldsom ?

post-51134-0-89308000-1326279142.jpg

For kedelig ?

post-51134-0-00787500-1326279161.jpg

Og øhh ?

post-51134-0-63411000-1326279178.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4eren er funky.. :lol: Kan godt lide formen... Den ser man ikke "overalt" :) (Ment på en ganske positiv måde)

Husk at kig dig for på Ebay - der er STOR forskel i prisen (og fragten) de forskellige steder... :)

Ja det syntes jeg også - måske et bånd med et manillamærke på kunne gøre det ud for bordkort ? For nr 4 er jo ikke såhn til at smække et klistermærke på ? Hende sælgeren jeg fandt har dem til 18 pund for 75 stk inkl fragt - er det en ok pris ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh GTM, jeg håber og krydser for at det er en godartet knude din mor har og at i ikke skal igennem et langt og opslidende forløb igen :kiss:

Stort tillykke med milepælen, nu er det snart tæt på.

Spændende hvad du finder på med favorbokse, jeg overvejer også favorbokse som bordkort, tror snart jeg skal i gang med at surfe rundt på Ebay :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh GTM, jeg håber og krydser for at det er en godartet knude din mor har og at i ikke skal igennem et langt og opslidende forløb igen :kiss:

Stort tillykke med milepælen, nu er det snart tæt på.

Spændende hvad du finder på med favorbokse, jeg overvejer også favorbokse som bordkort, tror snart jeg skal i gang med at surfe rundt på Ebay :fløjt:

Tak det er sødt af dig :kiss: Hun skal allerede scannes på tirsdag og så håber vi på at få hurtigt svar..puh men ja det er en grim ventetid !

Ja det er tæt på - NU skal vi også have sendt de indbydelser ud. Jeg har lavet dem på computeren og skal "bare" have dem printet og lavet dem med karton og sager - de bliver sorte og gammelrosa :7himmel: Glæder mig til at vise jer dem - jeg vil også have en blærerække :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer