GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Er det dyrt det hotel i Flensborg, det er lige os?

Dyrt og dyrt vi skal give 4.700,- for 3 overnatning i junior suite med morgenmad og 3-retters menu den første aften.

Men vi har været der før og havde et af deres superior-værelser (kan ikke huske hvad de hedder men du ved, trinnet over standard) og da gav vi 2.500,- for 2 overnatninger, men 3-retters menu én aften og adgangsbilletter til et lille fint slot der ligger lige i nærheden.

Det er SÅ skønt et sted og virkelig virkelig smukt område :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når du nu har været så sød og besøge min tråd, vil jeg da også lige besøge din :)

Sikke dog en kjole! WOW! Du bliver så smuk :loveshower:

Og et meget sødt og romantisk frieri! :)

Glæder mig til at følge den sidste del af jeres forberedelser - for det er jo ved at være snart :)

Årh tak det var sødt af dig :kiss:

Puha ja "de sidste" forberedelser....som altså indeholder følgende :

  • creation de l'invitations
  • endelig bestemmelse for menu til festen
  • indkøb af ALT til receptionen
  • få øvet mig i cup cake bagningens kunst
  • fundet en brudefrisure samt make-up
  • bestemme om vi skal have favourbokse eller ej
  • finde et skørt
  • få kjolen syet ind og lagt op
  • få mine CL sko hjem + smykker (de er åbenbart gået tabt i posten!!)
  • bestille duge til receptionen
  • øve brudevals
  • og 1.000 andre ting jeg givetvis ikke har styr på

Er jeg stresset :blink: Nææææ egentlig ikke :biggrin:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsinket tillykke med vores fælles milepæl igår. Hvor er det viildt!

Tak og i lige måde :biggrin: Ja det er helt vild - jeg er begyndt når jeg kommer i seng at tænke bryllup og ligger gerne vågen om morgenen også og tænker :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når du nu har været så sød og besøge min tråd, vil jeg da også lige besøge din :)

Sikke dog en kjole! WOW! Du bliver så smuk :loveshower:

Og et meget sødt og romantisk frieri! :)

Glæder mig til at følge den sidste del af jeres forberedelser - for det er jo ved at være snart :)

Årh tak det var sødt af dig :kiss:

Puha ja "de sidste" forberedelser....som altså indeholder følgende :

  • creation de l'invitations
  • endelig bestemmelse for menu til festen
  • indkøb af ALT til receptionen
  • få øvet mig i cup cake bagningens kunst
  • fundet en brudefrisure samt make-up
  • bestemme om vi skal have favourbokse eller ej
  • finde et skørt
  • få kjolen syet ind og lagt op
  • få mine CL sko hjem + smykker (de er åbenbart gået tabt i posten!!)
  • bestille duge til receptionen
  • øve brudevals
  • og 1.000 andre ting jeg givetvis ikke har styr på

Er jeg stresset :blink: Nææææ egentlig ikke :biggrin:

Du skal heller ikke være stresset! Du/I skal nok nå det alt sammen alligevel!

Godt nok føles 3 mdr ikke som lang tid, når det er hvad der er tilbage af tiden op til brylluppet.

Men man kan sørme godt nok da nå meget på 3 mdr!! Så det er jeg ikke i tvivl om nok skal gå :)

Må altså lige sige det igen - det er bare sådan en smuk kjole! :)

Jeg prøvede også den kjole hos Nicolai, kan jeg huske. Og en lignende model i House of Brides kbh. De var meget tunge, de kjoler :D Men utroligt smukke. Jeg er så endt i den modsatte grøft - nemlig i blonder.

Hvor skal du så ha' lavet tilretning og hvor meget skal der gøres?

Jamen jeg er også meget fortrøstningsfuld - er heldigvis ret effektiv (hvis jeg selv skal sige det :fløjt: ) når først jeg går igang og har masser af dygtige folk der gerne vil hjælpe. Det gode er jo at vi på kroen får ALT på et sølvfad og kun skal tage stilling til småting.

Ihh har du også prøvet den ?? Åh jeg faldt for dens snit allerede i marts sidste år - fik faktisk 5.000,- i rabat fordi det er en 2010 kjole så det var super betjening. Den er i en str 38 hvilket jeg er fra taljen og ned - men øverst er jeg er lidt stor 36 og derfor skal den lægges ind. Den skal også lægges lidt op. Jeg kender ikke rigtig nogen heroppe der kan sy (Mors) men en del kollegaer har anbefalet 2 forskellige, så dem skal jeg snart have kontaktet. Men vil ikke rette på kjolen førend engang ultimo april.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når du nu har været så sød og besøge min tråd, vil jeg da også lige besøge din :)

Sikke dog en kjole! WOW! Du bliver så smuk :loveshower:

Og et meget sødt og romantisk frieri! :)

Glæder mig til at følge den sidste del af jeres forberedelser - for det er jo ved at være snart :)

Årh tak det var sødt af dig :kiss:

Puha ja "de sidste" forberedelser....som altså indeholder følgende :

  • creation de l'invitations
  • endelig bestemmelse for menu til festen
  • indkøb af ALT til receptionen
  • få øvet mig i cup cake bagningens kunst
  • fundet en brudefrisure samt make-up
  • bestemme om vi skal have favourbokse eller ej
  • finde et skørt
  • få kjolen syet ind og lagt op
  • få mine CL sko hjem + smykker (de er åbenbart gået tabt i posten!!)
  • bestille duge til receptionen
  • øve brudevals
  • og 1.000 andre ting jeg givetvis ikke har styr på

Er jeg stresset :blink: Nææææ egentlig ikke :biggrin:

Du skal heller ikke være stresset! Du/I skal nok nå det alt sammen alligevel!

Godt nok føles 3 mdr ikke som lang tid, når det er hvad der er tilbage af tiden op til brylluppet.

Men man kan sørme godt nok da nå meget på 3 mdr!! Så det er jeg ikke i tvivl om nok skal gå :)

Må altså lige sige det igen - det er bare sådan en smuk kjole! :)

Jeg prøvede også den kjole hos Nicolai, kan jeg huske. Og en lignende model i House of Brides kbh. De var meget tunge, de kjoler :D Men utroligt smukke. Jeg er så endt i den modsatte grøft - nemlig i blonder.

Hvor skal du så ha' lavet tilretning og hvor meget skal der gøres?

Jamen jeg er også meget fortrøstningsfuld - er heldigvis ret effektiv (hvis jeg selv skal sige det :fløjt: ) når først jeg går igang og har masser af dygtige folk der gerne vil hjælpe. Det gode er jo at vi på kroen får ALT på et sølvfad og kun skal tage stilling til småting.

Ihh har du også prøvet den ?? Åh jeg faldt for dens snit allerede i marts sidste år - fik faktisk 5.000,- i rabat fordi det er en 2010 kjole så det var super betjening. Den er i en str 38 hvilket jeg er fra taljen og ned - men øverst er jeg er lidt stor 36 og derfor skal den lægges ind. Den skal også lægges lidt op. Jeg kender ikke rigtig nogen heroppe der kan sy (Mors) men en del kollegaer har anbefalet 2 forskellige, så dem skal jeg snart have kontaktet. Men vil ikke rette på kjolen førend engang ultimo april.

Ja det er da skønt, at I gør det. Har I så medbestemmelse på, hvordan pynten skal se ud?

Ja jeg prøvede den. Det var nu mest for at prøve lidt forskelligt - jeg har nok hele tiden vidst, at jeg var en blondepige.

Ja det var da en rigtig god rabat, specielt på sådan en dyr kjole, er det en stor hjælp :)

Ellers kan du måske overveje Frederiksberg skrædderi. Ved godt, det er langt væk fra dig. Men jeg har hørt, de skulle være rigtig dygtige og skal selv derind.

Man vil jo gerne være sikker på, det bliver gjort ordentligt..

Der ligger nu sikkert også andre dygtige skræddere rundt om i landet - men det var bare lige dem, jeg ihvertfald har fået anbefalet.

Ja meget heldigvis - farver og blomsterønsker lytter de meget til. De levere mad til Dronningen her til hendes fødsesldag og det er bare en betjening der er helt vild i top - samtidig med at de er jordbundende og almindelig.

Tak for tippet mht skrædder - men jeg har jo 5 timers kørsel hver vej sååååå jeg tror at jeg finder en lokal :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Farverne i indbydelserne til middag er holdt i sort 0g gammelrosa

Virkelig fine indbydelser :) Jeg leder efter det i farverne mocca og lyserød - har du en ide om hvor jeg kan finde det i de farver? :help:

Kjolen er skøn, elsker langt slæb :):thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

So far so good :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se de færdige :)

Ser vildt smukt ud :) :) :):BKSTREET:

Tak :biggrin: Det er godt nok et større arbede end jeg lige havde regnet med og kan ikke helt gøre dem færdige før jeg har modtaget forskelligt fra Panduro. Der skal 2 bånd omkring middagsinvitationerne og jeg har tænkt de skal fæstnes bagpå med et laksegl :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er den smuk. Skørtet give meget den samme form som jeg gerne vil have til min kjole også, så måske skal jeg ud og kigge efter sådan et 1 rings skørt :)

Der er vist noget med 8 lag tyl i selve kjolen, så den skulle bare lige løftes en anelse ud og jeg syntes det er nok med det 1 rings, for den bliver meget puffy og stoffet er såååå tykt at den må heller komme ud og blive såhn helt 1700-tals agtig :blink:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer