GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Synes det er en ret fed detalje at knapperne løber hele vejen ned på slæbet. Kan godt lide at de bryder looket... :lol: det er sådan nogle små deltaljer jeg godt kan lide!

Det er skægt du siger det, for jeg har hele tiden sagt at jeg ikke ville have de knapper - men da jeg prøvede kjolen 1.gang kunne jeg godt se hvilken fin effekt de laver :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Farverne i indbydelserne til middag er holdt i sort 0g gammelrosa

Virkelig fine indbydelser :) Jeg leder efter det i farverne mocca og lyserød - har du en ide om hvor jeg kan finde det i de farver? :help:

Kjolen er skøn, elsker langt slæb :):thumbsupsmileyanim:

Åh ved du hvad jeg har tyv-hugget en krummelure-dims inde under Coach-Lajla's tråd om diverse krummelure :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farverne i indbydelserne til middag er holdt i sort 0g gammelrosa

Virkelig fine indbydelser :) Jeg leder efter det i farverne mocca og lyserød - har du en ide om hvor jeg kan finde det i de farver? :help:

Kjolen er skøn, elsker langt slæb :):thumbsupsmileyanim:

Åh ved du hvad jeg har tyv-hugget en krummelure-dims inde under Coach-Lajla's tråd om diverse krummelure :lol:

Jeg har opdaget det, hihi og været inde og spørge om der er en der kan ændre farven for mig :biggrin:

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw et slæb! Det er da en prinsesse værdig :loveflag:

Og ja fed detalje som Maria nævner med knapper der går videre ned på slæbet.

Og forresten ser invitationerne rigtig fine og stilfulde ud! Rigtig flotte.

Redigeret af MiaH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har min mor og jeg var på sygehuset til hendes scanning...hmm lægen sagde det var store knuder og tog en biopsi med det samme.. Jeg kunne se dem på monitoren og den ene (største) havde sådan en grim tap med en masse tråde - det er altså ret bekymrende !

Årh og hvorfor skal man vente 7-10 dage med at få svar :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har din mor fået taget biopsier fra??? Og hvad har de sagt til jer, de tror det er???

Fra hendes lyske - årh hun vred sig da han jagede den nål i hende ! Han var nu meget sød og vildt grundig, men han ville ikke sige hverken det ene eller det andet, kun at det var knuder og dermed ikke syster som vi ellers havde håbet på :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var en speciallæge på billedediagnotisk afd på Thisted sygehus. Han scannede hele hende underliv, det meste af låret i den side hvor knuderne sidder, han scannede hendes mave + lever og lunger. Hun har haft modermærkekræft i det lår hvor hun nu har de knuder i lysken, men det mente han ikke kunne have en sammenhæng fordi det er 15 år siden og alle hendes tjek har været ok.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så han har ved skanningen ikke fundet andet, end knuderne i lysken??? Puuha, - ventetiden på svar er bare ulidelig, - men det er jo vigtigt, at de er blevet taget... Forhåbentligt er det ikke noget, - og hvis det er, kan der ofte gøres noget ved det! Men ikke ligefrem det man har lyst til at beskæftige sig med, - og så så tæt på bryllup...!!! Håber på det bedste!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så han har ved skanningen ikke fundet andet, end knuderne i lysken??? Puuha, - ventetiden på svar er bare ulidelig, - men det er jo vigtigt, at de er blevet taget... Forhåbentligt er det ikke noget, - og hvis det er, kan der ofte gøres noget ved det! Men ikke ligefrem det man har lyst til at beskæftige sig med, - og så så tæt på bryllup...!!! Håber på det bedste!

Nej heldigvis ikke - og ja lægerne i dag er da super dygtige til det med kræft så vi er bestemt også fortrøstningsfulde, men qua minderne fra sidst da hun var ramt, så får man bare ondt i maven :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine forældre har som ved et trylleslag fået solgt deres hus og de vil gerne give et "lille" tilskud til vores bryllup på 25.000,- :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Vores luksusproblem er faktisk nu at vi ved ikke lige hvad vi skal bruge dem til :blink: Vi har jo skåret en del fra og været super tilfredse med resultatet - så lige umiddelbart mangler vi dem ikke...Så hvad syntes I nogle af dem skal bruges til ? Og nej det skal ikke være 150 favorbokse til receptionen eller personlige chokolader :tunge: Men jeg tænker...skal fotopakken med Tina Liv udvides ? Skal vi have levende musik under middagen ? Skal der serveres bedre vine ??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog utrolig skønt! :cheerleader3: Hvis det var mig, der pludselig sad med 25.000kr. ekstra, der skulle bruges på bryllup, havde jeg gjort som du selv foreslår: fået Tina Liv til at tage billeder hele dagen, og fået et fantastisk band til at komme og spille! Ej, hvor må det være fantastisk! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

LÆKKERT luksus"problem"... :)

Hvis jeg/vi havde fået 25.000kr uventet der skulle bruges på bryllup - ville jeg uden tvivl bruge dem på at udvide fotografpakken.... Og så synes jeg at de bedre vine var et glimrende forslag - uden overhovedet at vide hvad i har tænkt jer at servere... :) Det skal selvfølgelig afstemmes med maden, men en god vin betyder bare meget (synes jeg :) )

H2B ville iøvrigt nok bruge alle pengene på en prof fyrværker der skulle komme kl.24 og lave show (det gled ud af vores budget da han fandt ud af det kostede 17.000kr for 6min :tunge: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg hælder også meget til at tage en af Tina's større pakker...ved bare ikke hvad det skal være så, ingen af os har nemlig lyst til at have en fotograf rendende mens vi gør os klar - men det kunne vi jo snakke med hende om :biggrin:

Og mht vinen vil det blive sådan noget med at vi selv vælger en vin, istedet for "blot" husets vin og får champagne til velkomstdrink istedet for en "sparkling whitewine"....

Jeg har også tænkt om vores transport skal udvides til at bilen køre os til receptionen, istedet for at han smutter når vi har fået taget billeder. Vi har en anden bil på stand-by, men det kunne måske være meget fedt at ankomme med stil til receptionen :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LÆKKERT luksus"problem"... :)

Hvis jeg/vi havde fået 25.000kr uventet der skulle bruges på bryllup - ville jeg uden tvivl bruge dem på at udvide fotografpakken.... Og så synes jeg at de bedre vine var et glimrende forslag - uden overhovedet at vide hvad i har tænkt jer at servere... :) Det skal selvfølgelig afstemmes med maden, men en god vin betyder bare meget (synes jeg :) )

H2B ville iøvrigt nok bruge alle pengene på en prof fyrværker der skulle komme kl.24 og lave show (det gled ud af vores budget da han fandt ud af det kostede 17.000kr for 6min :tunge: )

He he ja det skulle ikke undre mig om min H2B igen kommer og vil have en hest med på billederne !!

Ved så ikke lige hvorfor det indlæg kom på 2 gange :blink:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja enten som du selv foreslår, udvide jeres fotografering, musik eller transport. Jeg tænker så også bryllupsrejsen, har I tænkt på denne?

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja enten som du selv foreslår, udvide jeres fotografering, musik eller transport. Jeg tænker så også bryllupsrejsen, har I tænkt på denne?

Vi har valgt ikke at tage på bryllupsrejse i maj fordi jeg er under uddannelse og skal ikke være for meget væk fra undervisningen i maj. Jeg har i smug bestilt et lille ophold til os og det bliver vores "rejse". Men kunne da bestemt bruge en del af pengene som tilskud til en senere bryllupsrejse :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer