GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Hvor er det nogle fine invitationer, som du har fået lavet. Og hvor sødt af din svigerinde at donere hendes halskæde til vielsesringe. Synes det er så smuk en tanke at genbruge guld brugt af folk man holder af :heart:

Og håber så inderligt at din mor er den fjerde person, hvor behandlingen virker :hug:

Det er sødt af dig - tak. Vi håber også det bedste for hende !

Ja vi er glade for at kunne genbruge smykker som vores bedsteforældre har gået med - glæder mig helt vildt til at se resultatet !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi besøgt Sallingsund Færgekro og NØJ hvor var det en fed oplevelse :thumbsupsmileyanim: Ejeren (og chefkok) er bare det sødeste og mildeste menneske jeg længe har mødt ! Og han er SÅ dygtig - I skulle se nogle borddekorationer han har stående (laver han selv) og man følte bare at man var i de tryggeste hænder. Vi havde på forhånd udtænkt os en menu, som han på meget fin vis lige fik korrigeret så smagsoplevelserne bliver optimale.

Menuen bliver :

Velkomstdrink - Asti på terassen hvis vejret er til det med direkte udkig til fjord og strand

Forret:

Lun, meunierestegt rødtungefilet.

Anrettes på grønt sautees – garneres med hummer og ørredrogn.

Hertil hvidvinssauce og hjemmebagt brød.

Hovedret:

Rosastegt kalvefilet.

Serveres med forårets grøntsager, kartoffelkage Anna samt rødvinssauce

Dessert:

Jordbærkomposition :

Jordbær Romanoff i cognacglas – chokoladekage i lag med jordbær-ganache – hjemmelavet jordbærparfait – jordbærsorbet – chokoladedyppet bær.

Kaffe med hjemmelavet kransekage og en lille avec.

Natmad - Kroen oste og pølsebord.

Velbekomme :cheerleader3:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg booket en stylist til at komme og sætte hår + lægge make-up.

Det er Anette Laursen og hun ser da ud til på sin hjemmeside at have god styr på tingene. Glæder mig sådan til at få lagt en

prøve make-up og få sat hår :7himmel: Jeg har ingen anelse om hvordan det skal se ud, så håber hun har mange gode ideer :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg booket en stylist til at komme og sætte hår + lægge make-up.

Det er Anette Laursen og hun ser da ud til på sin hjemmeside at have god styr på tingene. Glæder mig sådan til at få lagt en

prøve make-up og få sat hår :7himmel: Jeg har ingen anelse om hvordan det skal se ud, så håber hun har mange gode ideer :fløjt:

Uhh det lyder super lækkert :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej har da vist ikke kigget forbi her før ( min fejl ) smukke invitationer.. Glæder mig til at se jeres ringe...

Med hensyn til din mor så må du ikke opgive håbet..

Vi har selv været igennem kampen mod kræft, og ved et "mirakel" kommet igennem hvor lægerne ellers næsten havde givet R dødsdommen.. Men det står i min planlægningstråd..

Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning resten af vejen..

Og billeder hvad med hanklit?? ( har selv boet på Mors)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej har da vist ikke kigget forbi her før ( min fejl ) smukke invitationer.. Glæder mig til at se jeres ringe...

Med hensyn til din mor så må du ikke opgive håbet..

Vi har selv været igennem kampen mod kræft, og ved et "mirakel" kommet igennem hvor lægerne ellers næsten havde givet R dødsdommen.. Men det står i min planlægningstråd..

Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning resten af vejen..

Og billeder hvad med hanklit?? ( har selv boet på Mors)

Tak det er sødt af dig at kigge forbi :) Jeg læste din beretning den anden dag og fik en hel klump i halsen - min mor skal faktisk have en behandling der skal få hendes immunforsvar til at bekæmpe

kræften - der er bare så dårlige odds med den behandling, men vi håber alt hvad vi kan !

Hanklit kunne være skønt, men vi skal holde fest på Sallingsund og skal vies i Tødsø forsamlingshus så Hanklit ligger ikke lige på vejen, selvom det bestemt heller ikke er langt væk. Men vi har lånt Højriis Slot

og vil bruge stranden nedenfor Sallingsund hvis vejret er godt :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej har da vist ikke kigget forbi her før ( min fejl ) smukke invitationer.. Glæder mig til at se jeres ringe...

Med hensyn til din mor så må du ikke opgive håbet..

Vi har selv været igennem kampen mod kræft, og ved et "mirakel" kommet igennem hvor lægerne ellers næsten havde givet R dødsdommen.. Men det står i min planlægningstråd..

Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning resten af vejen..

Og billeder hvad med hanklit?? ( har selv boet på Mors)

Tak det er sødt af dig at kigge forbi :) Jeg læste din beretning den anden dag og fik en hel klump i halsen - min mor skal faktisk have en behandling der skal få hendes immunforsvar til at bekæmpe

kræften - der er bare så dårlige odds med den behandling, men vi håber alt hvad vi kan !

Hanklit kunne være skønt, men vi skal holde fest på Sallingsund og skal vies i Tødsø forsamlingshus så Hanklit ligger ikke lige på vejen, selvom det bestemt heller ikke er langt væk. Men vi har lånt Højriis Slot

og vil bruge stranden nedenfor Sallingsund hvis vejret er godt :lol:

nu ved jeg ikke hvor din mor skal behandles henne (altså sygehus) men kan næsten forestille mig at det er Aalborg, og så kan jeg fortælle dig at det er det sygehus i hele DK der har de bedste resultater med kræft behandling.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej har da vist ikke kigget forbi her før ( min fejl ) smukke invitationer.. Glæder mig til at se jeres ringe...

Med hensyn til din mor så må du ikke opgive håbet..

Vi har selv været igennem kampen mod kræft, og ved et "mirakel" kommet igennem hvor lægerne ellers næsten havde givet R dødsdommen.. Men det står i min planlægningstråd..

Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning resten af vejen..

Og billeder hvad med hanklit?? ( har selv boet på Mors)

Tak det er sødt af dig at kigge forbi :) Jeg læste din beretning den anden dag og fik en hel klump i halsen - min mor skal faktisk have en behandling der skal få hendes immunforsvar til at bekæmpe

kræften - der er bare så dårlige odds med den behandling, men vi håber alt hvad vi kan !

Hanklit kunne være skønt, men vi skal holde fest på Sallingsund og skal vies i Tødsø forsamlingshus så Hanklit ligger ikke lige på vejen, selvom det bestemt heller ikke er langt væk. Men vi har lånt Højriis Slot

og vil bruge stranden nedenfor Sallingsund hvis vejret er godt :lol:

nu ved jeg ikke hvor din mor skal behandles henne (altså sygehus) men kan næsten forestille mig at det er Aalborg, og så kan jeg fortælle dig at det er det sygehus i hele DK der har de bedste resultater med kræft behandling.

Nej hun skal til Århus :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der præcis 2 måneder tilbaws :blink:

Tillykke med milepælen datosøster. Håber ikke du er lige så stresset som mig, men jeg synes godt nok jeg kan mærke presset nu. 61 dage ! :blink:

Tillykke med milepælen til jer to!!! :cheerleader3: Ja, - det er tæt på nu, - jeg har hele 5 dage mere end jer, - men synes godt nok, tiden iler!!! :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der præcis 2 måneder tilbaws :blink:

Tillykke med milepælen datosøster. Håber ikke du er lige så stresset som mig, men jeg synes godt nok jeg kan mærke presset nu. 61 dage ! :blink:

Tillykke med milepælen til jer begge to :cheerleader3::):balloons::denmarkflag::loveboard::biggrin::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med milepælen datosøster. Håber ikke du er lige så stresset som mig, men jeg synes godt nok jeg kan mærke presset nu. 61 dage ! :blink:

Tak og i lige måde :lol: For søren jow jeg er stresset !!! Men hva vi når det vel nok :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer