GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er der præcis 2 måneder tilbaws :blink:

Tillykke med milepælen datosøster. Håber ikke du er lige så stresset som mig, men jeg synes godt nok jeg kan mærke presset nu. 61 dage ! :blink:

Tillykke med milepælen til jer to!!! :cheerleader3: Ja, - det er tæt på nu, - jeg har hele 5 dage mere end jer, - men synes godt nok, tiden iler!!! :o

Åh gud ja - gid man havde 5 dage mere :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen!

Nu er der ikke længe til ()()

Hvor er det spændende! :loveshower:

Nej det er vildt - ih jeg glæder mig sådan til at se hvordan jeres bryllup bliver - jeg bliver altid så glad når jeg kigger dine ideer og ting igennem ! tror iøvrigt slet ikke jeg har fået sagt TILLYKKE med den dejlige nyhed om en lille lækker unge, I får da hele pakken indenfor kort tid :balloons::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med milepælen!

Nu går tiden for alvor vanvittig stærkt og inden i får set jer om har i sagt ja til et liv (forhåbentlig) fyldt med kærlighed til hinanden

Tak :kiss: Ja det går bare stærkt nu - også for jer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Meget søde invitationer ! :thumbsupsmileyanim:

Super super flotte indbydelser..... :BKSTREET:

Taaaak :biggrin: Det er bestemt ikke Mette Holm-kvalitet, men i betragtning af at jeg ikke anede hvordan man gjorde syntes jeg da det er ret godt sluppet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fine nogle invi. Dem kan du sagtens være stolt over :cheerleader3: Mega lækker dansekjole... er en anelse misundelig :fløjt:

Den ER altså også meget meget lækker...jeg havde en ide om at man kunne bruge den som fest-kjole bagefter, hvis man tager et par af de lag tyl der er under..meeen den er vist for brudekjole-agtig, er den ikke ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker dine billeder :)

Især din dansekjole, hvor er den bare smuk :heart:

Synes dine invitationer er rigtig flotte - kan du sagtens være stolt af :loveshower:

Tak jeg er også selv tilfreds med invitationerne - men jeg gør det ALDRIG igen :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overskriften løj ikke, må jeg sige... elskeeer billeder :)

Hvor ser invitationerne godt ud, og må altså sige, bliver mere og mere misundelig på den dansekjole hver gang jeg ser den... Nuj hvor er den bare smuk :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fine nogle invi. Dem kan du sagtens være stolt over :cheerleader3: Mega lækker dansekjole... er en anelse misundelig :fløjt:

Den ER altså også meget meget lækker...jeg havde en ide om at man kunne bruge den som fest-kjole bagefter, hvis man tager et par af de lag tyl der er under..meeen den er vist for brudekjole-agtig, er den ikke ?

Ja utrolig smuk kjole. Men jeg synes, den vil være for brude-agtig til at bruge bagefter, havde det været den helt mokka farvede (eller hvad farven nu kaldes), synes jeg godt, man kunne bruge den bagefter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer