GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak hvor er I søde - det er sjovt som det faktisk kan betyde rigtig meget at få lidt trøst fra total fremmede mennesker :)

Hun har fået besked om at de er nødt til at tage en mere omfattende biopsi af knuderne for at kunne konstatere hvilken type kræft det er, om de måske sidder fast på hendes mavesæk osv. Hun ville blive indkaldt til undersøgelsen senest mandag i næste uge.

Mht behandling har vi ikke fået besked om noget, men vi har kunnet læse at man som regl giver kombineret stråle og kemo, men ikke operere når det er lymfeknuder. Jeg ved godt at hun højst sansynlig overlever dette, men ved også at behandlingen bliver rigtig hård og grim...puh...men ja det skal nok gå er jeg sikker på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak hvor er I søde - det er sjovt som det faktisk kan betyde rigtig meget at få lidt trøst fra total fremmede mennesker :)

Hun har fået besked om at de er nødt til at tage en mere omfattende biopsi af knuderne for at kunne konstatere hvilken type kræft det er, om de måske sidder fast på hendes mavesæk osv. Hun ville blive indkaldt til undersøgelsen senest mandag i næste uge.

Mht behandling har vi ikke fået besked om noget, men vi har kunnet læse at man som regl giver kombineret stråle og kemo, men ikke operere når det er lymfeknuder. Jeg ved godt at hun højst sansynlig overlever dette, men ved også at behandlingen bliver rigtig hård og grim...puh...men ja det skal nok gå er jeg sikker på.

Ja stråling og kemo er en hård omgang! :( Vi

var igennem det med Aleksanders mor sidste år.Hun havde bryst kræft (men det var også noget med lymfeknuder så hun fjernet en masse af dem under armen).

Men selvfølgelig skal hun nok klare! Hun har jo dig til at støtte hende!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak hvor er I søde - det er sjovt som det faktisk kan betyde rigtig meget at få lidt trøst fra total fremmede mennesker :)

Hun har fået besked om at de er nødt til at tage en mere omfattende biopsi af knuderne for at kunne konstatere hvilken type kræft det er, om de måske sidder fast på hendes mavesæk osv. Hun ville blive indkaldt til undersøgelsen senest mandag i næste uge.

Mht behandling har vi ikke fået besked om noget, men vi har kunnet læse at man som regl giver kombineret stråle og kemo, men ikke operere når det er lymfeknuder. Jeg ved godt at hun højst sansynlig overlever dette, men ved også at behandlingen bliver rigtig hård og grim...puh...men ja det skal nok gå er jeg sikker på.

Ja stråling og kemo er en hård omgang! :( Vi

var igennem det med Aleksanders mor sidste år.Hun havde bryst kræft (men det var også noget med lymfeknuder så hun fjernet en masse af dem under armen).

Men selvfølgelig skal hun nok klare! Hun har jo dig til at støtte hende!! :)

Årh du er sød - tak for det :kiss: Ja jeg håber også på at hun klare det - hun har heldigvis et meget godt helbred, så vi kan jo intet andet gøre end at styrke hendes imunforsvar og hjælpe hendes blodproduktion så hun ikke bukker under for behandlingen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er I søde - det er sjovt som det faktisk kan betyde rigtig meget at få lidt trøst fra total fremmede mennesker :)

Hun har fået besked om at de er nødt til at tage en mere omfattende biopsi af knuderne for at kunne konstatere hvilken type kræft det er, om de måske sidder fast på hendes mavesæk osv. Hun ville blive indkaldt til undersøgelsen senest mandag i næste uge.

Mht behandling har vi ikke fået besked om noget, men vi har kunnet læse at man som regl giver kombineret stråle og kemo, men ikke operere når det er lymfeknuder. Jeg ved godt at hun højst sansynlig overlever dette, men ved også at behandlingen bliver rigtig hård og grim...puh...men ja det skal nok gå er jeg sikker på.

Ja stråling og kemo er en hård omgang! :( Vi

var igennem det med Aleksanders mor sidste år.Hun havde bryst kræft (men det var også noget med lymfeknuder så hun fjernet en masse af dem under armen).

Men selvfølgelig skal hun nok klare! Hun har jo dig til at støtte hende!! :)

Årh du er sød - tak for det :kiss: Ja jeg håber også på at hun klare det - hun har heldigvis et meget godt helbred, så vi kan jo intet andet gøre end at styrke hendes imunforsvar og hjælpe hendes blodproduktion så hun ikke bukker under for behandlingen.

Ja lige netop!

Og en buket blomster efter behandlinger hjælper også rigtigt meget fandt vi ud af! :wink:

Det var faktisk lidt hyggeligt. Min svigermor opfandt "kemo-gaver". Hver gang hun havde haft behandling gik hun ud og forkælede sig selv med et eller andet lækker. Noget tøj, cremer eller sådan noget. Det var bare en super måde at hygge lidt om sig selv på og holde modet opp. Tror godt nok først hun købte dem lige inden hun skulle i behandling igen, da man jo ikke ligefrem er på toppen den første uges tid efter... :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak hvor er I søde - det er sjovt som det faktisk kan betyde rigtig meget at få lidt trøst fra total fremmede mennesker :)

Hun har fået besked om at de er nødt til at tage en mere omfattende biopsi af knuderne for at kunne konstatere hvilken type kræft det er, om de måske sidder fast på hendes mavesæk osv. Hun ville blive indkaldt til undersøgelsen senest mandag i næste uge.

Mht behandling har vi ikke fået besked om noget, men vi har kunnet læse at man som regl giver kombineret stråle og kemo, men ikke operere når det er lymfeknuder. Jeg ved godt at hun højst sansynlig overlever dette, men ved også at behandlingen bliver rigtig hård og grim...puh...men ja det skal nok gå er jeg sikker på.

Ja stråling og kemo er en hård omgang! :( Vi

var igennem det med Aleksanders mor sidste år.Hun havde bryst kræft (men det var også noget med lymfeknuder så hun fjernet en masse af dem under armen).

Men selvfølgelig skal hun nok klare! Hun har jo dig til at støtte hende!! :)

Årh du er sød - tak for det :kiss: Ja jeg håber også på at hun klare det - hun har heldigvis et meget godt helbred, så vi kan jo intet andet gøre end at styrke hendes imunforsvar og hjælpe hendes blodproduktion så hun ikke bukker under for behandlingen.

Ja lige netop!

Og en buket blomster efter behandlinger hjælper også rigtigt meget fandt vi ud af! :wink:

Det var faktisk lidt hyggeligt. Min svigermor opfandt "kemo-gaver". Hver gang hun havde haft behandling gik hun ud og forkælede sig selv med et eller andet lækker. Noget tøj, cremer eller sådan noget. Det var bare en super måde at hygge lidt om sig selv på og holde modet opp. Tror godt nok først hun købte dem lige inden hun skulle i behandling igen, da man jo ikke ligefrem er på toppen den første uges tid efter... :unsure:

Heh...det lyder egentlig som en rigtig god ting at gøre for sig selv..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er din mor meget hårdere ramt end min far var - en operation så var hans kræft væk. Så han var meget heldig.

Synes at det med "kemogaver" lyder som en fantastisk ide, det er at vende en ubehagelig oplevelse til noget der kan gøre en glad. Behandlingerne vil jo være hårde - både psykisk og fysisk. :biggrin: Så synes klart du skal foreslå hende noget ligende, og synes også at du kan gøre noget godt for din mor. Måske ikke noget efter hver behandling, men bare en gang imellem, så hun kan blive muntret op efter en behandling.

Et råd, det er nok mest til jer som pårørende. Da min far fik konstateret kræft valgte vi aldrig at sige " far er syg af kræft", da jeg skulle fortælle det til folk var det bare " min far har kræft". Så ham ikke som syg på noget tidspunkt, og det gjorde for mig at jeg kig en lettere hverdag i møde - selvom der var downperioder.

Igen, mange tanker :hug:

Redigeret af Maria&Mikkel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kemo-gaver er en god ide!

Men 50% af sygdommen er psyken.

Min mor startede med at sige "hvornår kommer behandlingen" (som i "GI MIG DEN NU") da hun fik konstateret det.

Man kan ikke mærke på hende at hun er syg, og hun føler og ser ikke sig selv som syg og det hjælper hende rigtig meget

På trods af at hun får kemo, arbejder hun fuldtid ved siden af. Hun har så også en super støtte fra kollegaer, chefer og ALLE andre.

Din mor skal bare TRO på det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For det ikke skal være løgn - så har vores vielsesforretter meldt fra af grunde som jeg vil undlade at komme ind på :boohoo::boohoo::boohoo:

Så nu skal vi have fat i borgmesteren og have arrangeret en borgerlig vielse. Det gør os ingenting at det bliver borgerligt, men det jeg piver over er følgende :

KAN borgmesteren overhovedet vie os på den dato vi har valgt ?? Jeg kan slet ikke overskue det hvis han ikke kan...

Hvis han kan - skal ALLE invitationer ændres og der er 85 stk :huh:

Hvis han kan og det kun må være på rådhuset kan vi kun invitere 50 til vielsen og ikke 150 som planlagt :(

Hvis han kan og han gerne vil køre ud, har vi tænkt på at bruge forsamlingshuset..men hvordan gør man lige det smukt til en vielse ? :blink:

Jeg sover pt hos min mor fordi hun humper rundt efter hendes operation i mandags hvor de udtog en knude på 5x7 cm til nærmere undersøgelse...og jeg sover ikke specielt godt, vågner ved det mindste, byt hey - hun ville gøre det samme for mig :) Vi har haft en lang snak om det hele, om vi skulle udskyde brylluppet og hun har på det bestemteste frabedt sig at vi udskyder for hendes skyld. Så derfor går vi videre med planerne og ville have sendt invitationer ud i denne weekend - altså indtil "nyheden" fra vielsesforretteren ankom :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som alle ved er der intet så godt som selvforkælelse når man har det skidt :fløjt:

Og selvom jeg tidligere har været stærk modstander af det, så har jeg købt en DANSEKJOLE !

Kunne I tænke jer at se den ?...

.....

Og det er den ægte....

......

Spændt ??

....

post-51134-0-51582800-1328188870.jpg

Skal hente den på mandag - tror faktisk hun er en tidligere BK-brud

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var da noget træls noget med vielsesforretteren.. :unsure:

Det eneste der er at gøre er at tage det som det kommer. Angående ændring til rådhus ville jeg nok ringe/maile rundt og være sikker på at de skriver det ned på indbydelsen :)

Og den Justin Alexander er bare så smuk! Glæder mig til at se dig i den :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er også modstander af dansekjoler.. forstår bare ikke hvorfor man køber sådan en lækker kjole, og så bruger den så kort tid.. men når nu du har købt den, så... pyt altså :lol:

.. Lækkert! :bunny_4:

Den moccafarvede eller den hvide?

Og for søren, hvis du kan undvære den igen, kan den jo sælges videre igen :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

er også modstander af dansekjoler.. forstår bare ikke hvorfor man køber sådan en lækker kjole, og så bruger den så kort tid.. men når nu du har købt den, så... pyt altså :lol:

.. Lækkert! :bunny_4:

Den moccafarvede eller den hvide?

Og for søren, hvis du kan undvære den igen, kan den jo sælges videre igen :super:

Har haft det præcis sådan - meeen efter at have været i min kjole igen og mærke hvor ekstrem tung den er, så er tanken om en lettere kjole til senere meget tillokkende :biggrin:

Det er den mocca-farvet så jeg kan bruge den til fester bagefter - der er i hvert fald 2 fester det kommende 1½ år hvor jeg ved jeg kan bruge den sååååååå det må være min "undskyldning" :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var da noget træls noget med vielsesforretteren.. :unsure:

Det eneste der er at gøre er at tage det som det kommer. Angående ændring til rådhus ville jeg nok ringe/maile rundt og være sikker på at de skriver det ned på indbydelsen :)

Og den Justin Alexander er bare så smuk! Glæder mig til at se dig i den :cheerleader3: :cheerleader3:

Invitationerne er slet ikke sendt ud endnu, vi ville lige være "sikre" i forhold til min mor - så syntes de skal laves om inden de sendes ud...det er heldigvis "kun" det ene indstikskort der skal rettes...men receptionsindbydelserne ER klistret og puttet i kuverter og de skal også ændres :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaaah, elsker den kjole :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Og hvem kunne ikke bruge en ekstra kjole, når der nu er store arrangementer ude i fremtiden? :fløjt:

Elsker i det hele taget JA kjoler, synes de er så fantastiske :rolleyes::loveshower:

Og håber alting falder på plads med jeres bryllup... :hug:

Redigeret af Maria&Mikkel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer