GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Rådet kommer af "bitre erfaringer" :lol: Jeg har brugt gud ved hvor mange penge på fiiiine bageforme - for så at bage dem, og se at de OGSÅ blev fedtede og gennemsigtige og man iøvrigt ikke kunne se om det var snefnug, elefanter eller fine blomster der var derpå! :shooter: Så jeg er begyndt at bage dem i ensfarvede forme (man kan købe de der alm. nogle der ligner bagepapir) og så købe de fine forme og sætte dem ned i.. Og hvis man vil have de skal hænge fast - så kom en lille dråbe glasur ned i bunden af formen inden du stille cupcaken derned.. :wink: En slags "lim".. :lol:

Det er sjovt - da jeg læste det kom jeg i tanke om fordums tider hvor man bagte muffins og JA det bliver jo en træls omgang og spild af pænt papir !

Men pyntes skal de - så enten bliver det tippet med at sætte dem i en ny form efter bagningen, eller også kommer de i en anden neutral form og så med et blondebånd omkring....har jeg slet...min mor så således ud da jeg sagde det :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke lige min smag de CL sko - men heldigvis at vi ikke alle har samme smag! :wink: Men FEDT at finde noget man drømmer om - på tilbud! Det kan vi vist alle relatere til! Og lækker "post" at have på plads.. :)

Mht. papirsformene så ville jeg bage dem i helt ensfarvet - måske blå og hvide (så de passer til stellet) Langt de fleste cupcakes forme fungerer slet ikke "i virkeligheden" fordi de fine mønster bliver "fedtet igennem" når de blir bagt og dermed gennemsigtige og grimme at se på.. Hvis det er kan man bage dem og så stille dem ned i en ekstra form bagefter - så man får effekten på formene med.. :)

Jeg er helt enig.. Bag jeres cupcakes, og put dem i en pæn og ren form :wink: ... Du kunne evt. pynte dem med hvid glasur, og en blomst der ligner dem på jeres bryllupskage??

De skal ikke pyntes med hvid glasur, men frosting og så skal der vist bare fine sølv perler på... :biggrin: Vi overvejer at putte sart blå roser på bryllupskagen - men jeg syntes det bliver for meget hvis samme blå skal gå igen på alle vores cupcakes, når så meget at servicen er med blåt...eller hva ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

uuuh lækre sko!! kan godt forstå du var nødt til atbruge penge på dem, især når de endda var på udsalg - så har man jo ikke noget valg ;)

Ganske godt formuleret Mette - "jeg havde intet valg" :fløjt: (var også den min H2B fik serveret)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh... Måtte jo lige ind forbi din planlægningstråd, nu hvor du havde gjort opmærksom på at vi er dato-søstre :thumbsupsmileyanim:

Først TILLYKKE med det fine frieri... Blev helt rørt over din H2B's planlægning og hemmeligholdelsen. Jeg går stadig og venter på mit, hvis det da kommer, begynder snart at tvivle. Men mon ikke han får sig lagt på knæ her også? (men som han siger, han kan jo vente til jeg står i våbenhuset. Nej det kan han ikke, for det er skuddag inden :tunge: )

Hvor er det et fint sted, som i har fundet til at holde festen... :a1221: Overvejede lige et øjeblik at flytte nord på :blush:

Og STORT tillykke med den fine fine kjole, som du har fundet dig, det smukke slæb er jo totalt royalt (som Shedevil sagde det) :biggrin:

Glæder mig til at se hvad du finder på hen ad vejen, og glad for at opdage at jeg ikke er den eneste, som endnu ikke har sendt invitationer ud... puhaa en sten faldt fra mit hjerte der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh... Måtte jo lige ind forbi din planlægningstråd, nu hvor du havde gjort opmærksom på at vi er dato-søstre :thumbsupsmileyanim:

Først TILLYKKE med det fine frieri... Blev helt rørt over din H2B's planlægning og hemmeligholdelsen. Jeg går stadig og venter på mit, hvis det da kommer, begynder snart at tvivle. Men mon ikke han får sig lagt på knæ her også? (men som han siger, han kan jo vente til jeg står i våbenhuset. Nej det kan han ikke, for det er skuddag inden :tunge: )

Hvor er det et fint sted, som i har fundet til at holde festen... :a1221: Overvejede lige et øjeblik at flytte nord på :blush:

Og STORT tillykke med den fine fine kjole, som du har fundet dig, det smukke slæb er jo totalt royalt (som Shedevil sagde det) :biggrin:

Glæder mig til at se hvad du finder på hen ad vejen, og glad for at opdage at jeg ikke er den eneste, som endnu ikke har sendt invitationer ud... puhaa en sten faldt fra mit hjerte der.

Årh tak det var sødt af dig at "kigge" forbi :lol: Nej invitationerne er ikke sendt ud endnu, men det SKAL de ultimo januar - den eneste grund til de ikke er sendt ud endnu er fordi jeg er en ånd til at lave noget kreativt, men har heller ikke villet købe mig fra det :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ahmmm....har vist haft lidt for god tid til at sidde på nettet - men jeg nærmest "faldt" over disse LABRE Christian Louboutin sko !!!!!!! :fløjt:

Hvor er de bare over fede de sko - hader mine fødder, de kan ikke gå i sådan noget :blush:

Hvor er de købt henne???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1326148439' post='1181418]

Ahmmm....har vist haft lidt for god tid til at sidde på nettet - men jeg nærmest "faldt" over disse LABRE Christian Louboutin sko !!!!!!! :fløjt:

Hvor er de bare over fede de sko - hader mine fødder, de kan ikke gå i sådan noget :blush:

Hvor er de købt henne???

He he, de er blevet købt til mig i Paris - men tror da du kan få dem på CL's online shop :wink:

Jeg aner heller ikke om jeg kan gå i dem - men nu ser vi - det skal prøves :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mhmmmm... Cupcakes.... :metteholm:

2221215454_6281562d21.jpgsugarbloom5.jpg

Neil+blue+order.jpgcake509.jpg

blue-cupcakes-11.jpgBlue-Hydrangea-Cupcakes.png

Shades_of_Blue_Flower_Fun_Cupcakes.jpg

nutella-cupcakes.jpg

Baby-Blue-and-Pearl-Cupcakes.jpg

cupcakes-blue-shower.jpg

Ihh hvor er de fine ! Årh hvem der bare kunne den slags :blink: Men det handler måske "bare" om at øve sig længe nok...så må jeg vist hellere komme i gang !

Jeg hopper lidt frem og tilbage imellem om vi skal have en decideret bryllupskage i 4 etager, eller den skal fordeles ud på flere kager..á la det her

post-51134-0-91268800-1326181118.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ahmmm....har vist haft lidt for god tid til at sidde på nettet - men jeg nærmest "faldt" over disse LABRE Christian Louboutin sko !!!!!!! :fløjt:

Love it :loveboard: og er bare utrolig misundelig :toot:

Hvor ser de lækre ud de cupcakes :metteholm

Jeg regner også med at lave en masse lækre cupcakes til vores bryllup og er også i tvivl om hvordan de skal præsenteres. Det ser nu flot og lave dem i etager, men dit inspirationsbillede ser også skøn ud...what to do :) Godt vi har lidt tilbage endnu ()()

Redigeret af -chanel-
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik en kæmpe dårlig nyhed i går ! Min mor har fundet en 5-6 cm lang knude/svulst/cyste i hendes lysken og skal scannes inden så længe :(

Hun havde en kæmpe omgang for en del år tilbage med noget modermærkekræft der var gået amok og det var SÅ slemt at sidde på siddelinjen :boohoo: HADER kræftafdelinger - HADER de der skrækkelige 3 og 6 måndelige undersøgelser - ÅH det er bare noget MØG :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer