GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Øv Øv Øv vores topfigur kom med posten i går og da jeg fik den pakket op var manden hoved knækket af !!!!!!!!!!!!!!!!! :pokey:

NAAAARJJJ... øv hvor irriterende - bliver de erstattet så?

Ihh en fin service ! Jeg skulle ikke sende den ødelagte retur, men blot tage et billede af den de kunne se. Og nu har de sendt en ny til os og den er ikke gået i stykker :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågnede og opdagede at det er jo I ÅR at vi skal giftes !!!! Hvor VIIIIIIIILLLLLDDDTT :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

DET ER SÅ SINDSSYGT!!!! :cheerleader3: :cheerleader3: Nu er der virkelig ikke længe til! :biggrin:

I know ! Gud - NU bliver jeg stresset :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan se at jeg kun har linket til vores musikeres hjemmeside, men musikken til festen bliver udført at den fuldstændig fantastiske duo Hanzi und Schwalbe som primært spiller Beatles, men også rigtig meget andet. De spiller kun guitar, men de får det altså til at lyde som om de er et helt band og de er rigtig dygtige til at skabe en god stemning og få folk ud og danse.

Vi har hørt dem 2 gange, så vi regner med at være godt kendt med dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahmmm....har vist haft lidt for god tid til at sidde på nettet - men jeg nærmest "faldt" over disse LABRE Christian Louboutin sko !!!!!!! :fløjt:

Uhh, de er smukke :) :)

Jeps - håber jeg kan gå i dem :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuiiiiii de har mange fine ting derinde!!! FARLIGT STED! :o

:heart: Den her er jo SKØN :heart:

my_xmas_wish_icon_02.gif98975503_m1.jpg

Nu er det SLET ikke for at lokke men har du set de har udsalg på de tasker nu :fløjt:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du købt dem?? :) hvor vildt!!!

Hvor er det sejt! Jeg glæder mig til at se dem på :) har du linket til hjemmesiden?

I know :blink: Men Men....de er såååååå fine og jeg har ALTID (næsten) ønsket mig sådan et par :7himmel:

Nej for jeg har købt dem gennem en veninde der bor i Paris - men hun tager dem med hjem til mig når hun skal til DK i næste uge :biggrin:

Hun fik 25% i rabat på udsalg dernede :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahmmm....har vist haft lidt for god tid til at sidde på nettet - men jeg nærmest "faldt" over disse LABRE Christian Louboutin sko !!!!!!! :fløjt:

Årh ja hvor vildt, de er godt nok også fine :thumbsupsmileyanim: Koster de ikke sådan cirka en halv bondegård selv med rabat og alt muligt? Jeg har slet ikke turde undersøge hvad CL sko koster, for jeg kunne virkelig godt tænke mig et par, men jeg har på fornemmeren at de er ret pebret i pris :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ahmmm....har vist haft lidt for god tid til at sidde på nettet - men jeg nærmest "faldt" over disse LABRE Christian Louboutin sko !!!!!!! :fløjt:

Årh ja hvor vildt, de er godt nok også fine :thumbsupsmileyanim: Koster de ikke sådan cirka en halv bondegård selv med rabat og alt muligt? Jeg har slet ikke turde undersøge hvad CL sko koster, for jeg kunne virkelig godt tænke mig et par, men jeg har på fornemmeren at de er ret pebret i pris :biggrin:

Jo...min veninde siger hun gav 3200,- for dem :fløjt: Ja ja jeg fik en halv månedsløn i julegratiale og det skal vel bruges til noget fornuftigt :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ahmmm....har vist haft lidt for god tid til at sidde på nettet - men jeg nærmest "faldt" over disse LABRE Christian Louboutin sko !!!!!!! :fløjt:

Årh ja hvor vildt, de er godt nok også fine :thumbsupsmileyanim: Koster de ikke sådan cirka en halv bondegård selv med rabat og alt muligt? Jeg har slet ikke turde undersøge hvad CL sko koster, for jeg kunne virkelig godt tænke mig et par, men jeg har på fornemmeren at de er ret pebret i pris :biggrin:

Jo...min veninde siger hun gav 3200,- for dem :fløjt: Ja ja jeg fik en halv månedsløn i julegratiale og det skal vel bruges til noget fornuftigt :tunge:

Ej, hvor er det bare nogle lækre sko!! :biggrin::a1221: .. kan jo blive helt varm om hjertet, når man ser den røde sål :7himmel: ... De er SÅ smukke.. Og SUPER god måde at bruge den julegratiale på :wink::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ahmmm....har vist haft lidt for god tid til at sidde på nettet - men jeg nærmest "faldt" over disse LABRE Christian Louboutin sko !!!!!!! :fløjt:

Årh ja hvor vildt, de er godt nok også fine :thumbsupsmileyanim: Koster de ikke sådan cirka en halv bondegård selv med rabat og alt muligt? Jeg har slet ikke turde undersøge hvad CL sko koster, for jeg kunne virkelig godt tænke mig et par, men jeg har på fornemmeren at de er ret pebret i pris :biggrin:

Jo...min veninde siger hun gav 3200,- for dem :fløjt: Ja ja jeg fik en halv månedsløn i julegratiale og det skal vel bruges til noget fornuftigt :tunge:

Ej, hvor er det bare nogle lækre sko!! :biggrin::a1221: .. kan jo blive helt varm om hjertet, når man ser den røde sål :7himmel: ... De er SÅ smukke.. Og SUPER god måde at bruge den julegratiale på :wink::biggrin:

Ja ikke ? Jeg kunne heller ikke lige komme i tanke om andet jeg havde brug for...på nuværende tidspunkt :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ikke ? Jeg kunne heller ikke lige komme i tanke om andet jeg havde brug for...på nuværende tidspunkt :rolleyes:

Nej det må da også være det eneste rigtige lige nu, forkælelse til dig (og dine fødder :wink: ) Jeg ville da ikke have noget imod at have fået et julegratiale, meeen det offentlige er ikke så gavmildt den vej rundt :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ud over bryllupskagen som skal være hvid i 3 etager og med lyseblå roser svunget op af den - så skal vi have en milliard cup-cakes....men som med så meget andet i dette univers er der ikke noget som hedder "standard" heller ikke i farver på cupcake formene :a1221:

Så hvad skal de bages i ?? De skal stå på en masse fade fra stellet "Empire" og diverse vintage sølvfade og opsatse...so come on girls - what do you think ?

post-51134-0-00567300-1325510340.jpg

post-51134-0-55281100-1325510347.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke nogle fine inspirationsbilleder af hår og make-up, er sikker på det nok skal blive rigtig godt og tror det er en rigtig god ide, at komme udenfor og tage billede af det, så man rigtig kan se hvordan det kommer til at se ud :) Hold da op nogle smukke sko og når du nu fik gode penge i julbonus, så kan jeg sagtens forstå, at du gerne vil bruge en del af pengene på de sko :) Jeg ville nok vælge papir og farver til cup-cakene i de farver som resten af brylluppet bliver holdt i og ellers synes jeg det vil være rigtig flot med en masse forskellige farver, sådan regnbue agtig, men det er jo meget op til hvad man gerne vil have det udtrykker og hvad man godt kan lide :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor er det fin service at de sender nye topfigurer... det havde da også været surt, hvis du skulle give dobbelt porto, fordi de var i stykker ved modtagelsen!

Og HOLD DA OP nogle flotte CL-sko.... :o Dem er jeg helt vild med... og 3200 er jo ikke så pebret for CL-sko, som man kan have resten af livet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke lige min smag de CL sko - men heldigvis at vi ikke alle har samme smag! :wink: Men FEDT at finde noget man drømmer om - på tilbud! Det kan vi vist alle relatere til! Og lækker "post" at have på plads.. :)

Mht. papirsformene så ville jeg bage dem i helt ensfarvet - måske blå og hvide (så de passer til stellet) Langt de fleste cupcakes forme fungerer slet ikke "i virkeligheden" fordi de fine mønster bliver "fedtet igennem" når de blir bagt og dermed gennemsigtige og grimme at se på.. Hvis det er kan man bage dem og så stille dem ned i en ekstra form bagefter - så man får effekten på formene med.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke lige min smag de CL sko - men heldigvis at vi ikke alle har samme smag! :wink: Men FEDT at finde noget man drømmer om - på tilbud! Det kan vi vist alle relatere til! Og lækker "post" at have på plads.. :)

Mht. papirsformene så ville jeg bage dem i helt ensfarvet - måske blå og hvide (så de passer til stellet) Langt de fleste cupcakes forme fungerer slet ikke "i virkeligheden" fordi de fine mønster bliver "fedtet igennem" når de blir bagt og dermed gennemsigtige og grimme at se på.. Hvis det er kan man bage dem og så stille dem ned i en ekstra form bagefter - så man får effekten på formene med.. :)

Hov det var da et godt input - det havde jeg slet ikke tænkt på at det kunne se træls ud med de forme...nå jamen så er det da en ting jeg ikke behøver at tænke mere på :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor er det fin service at de sender nye topfigurer... det havde da også været surt, hvis du skulle give dobbelt porto, fordi de var i stykker ved modtagelsen!

Og HOLD DA OP nogle flotte CL-sko.... :o Dem er jeg helt vild med... og 3200 er jo ikke så pebret for CL-sko, som man kan have resten af livet!

Ja de var rigtig søde ved det sted jeg købte figuren - nu ligger den sikkert i sin æske :lol:

Ja skoene er mega cool - glæder mig til at se dem i levende live !!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke lige min smag de CL sko - men heldigvis at vi ikke alle har samme smag! :wink: Men FEDT at finde noget man drømmer om - på tilbud! Det kan vi vist alle relatere til! Og lækker "post" at have på plads.. :)

Mht. papirsformene så ville jeg bage dem i helt ensfarvet - måske blå og hvide (så de passer til stellet) Langt de fleste cupcakes forme fungerer slet ikke "i virkeligheden" fordi de fine mønster bliver "fedtet igennem" når de blir bagt og dermed gennemsigtige og grimme at se på.. Hvis det er kan man bage dem og så stille dem ned i en ekstra form bagefter - så man får effekten på formene med.. :)

Jeg er helt enig.. Bag jeres cupcakes, og put dem i en pæn og ren form :wink: ... Du kunne evt. pynte dem med hvid glasur, og en blomst der ligner dem på jeres bryllupskage??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rådet kommer af "bitre erfaringer" :lol: Jeg har brugt gud ved hvor mange penge på fiiiine bageforme - for så at bage dem, og se at de OGSÅ blev fedtede og gennemsigtige og man iøvrigt ikke kunne se om det var snefnug, elefanter eller fine blomster der var derpå! :shooter: Så jeg er begyndt at bage dem i ensfarvede forme (man kan købe de der alm. nogle der ligner bagepapir) og så købe de fine forme og sætte dem ned i.. Og hvis man vil have de skal hænge fast - så kom en lille dråbe glasur ned i bunden af formen inden du stille cupcaken derned.. :wink: En slags "lim".. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer