GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Uha, her sidder jeg og får helt tåre i øjnene over jeres historie, det gør mig ondt at han har det så skidt, at han ikke kan komme med, når det betyder så meget for både dig og ham. Du må sørge for at få taget rigtig mange billeder og så tage hen og besøge ham og vise dem alle sammen, så han kommer lidt med alligevel :)

Du kan tro det også står først på dagsorden efter bryllup :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har iøvrigt fuldstændig glemt at fortælle jeg har købt 80 meter tyl til oppyntning af forsamlingshuset ! Den søde Susan herinde fra sendte mig en besked om at en stofforetning i nærheden havde udsalg og hun kunne købe det super billigt til mig ! Ihhh hvor er BK fyldt med søde og dejlige mennesker der bare gøre meget for en :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Hov, så faldt jeg lige over det her med tyl :biggrin: Vi skal selv bruge temmelig meget tyl til oppyntning, men det bliver virkelig bare dyrt :blink: Vil du afsløre, hvem der kan købe det billigt?? Og hvad "billigt" betyder i kr. og øre? Kunne virkelig bare være alletiders :loveboard:

Jeps hun hedder Susan herinde, men er vist ikke aktive mere...og grunden til at hun kunne få det billigt var fordi biksen havde ophørs udsalg, så det fåes desværre ikke mere :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv med afbuddet. Det er jo fuldt forståeligt for turen er jo meget lang. Men ja det er virkelig ærgerligt at få afbud fra folk man sådan havde håbet på at se.

Men en helt anden ting, hvis du vil sælge alt det pyntetyl efter festen må du gerne kontakte mig :-) Jeg har jo en hel hal der skal laves om til festlokale til vores bryllup og det kommer til at kræve meeeeeget tyl :-)

Det kunne vi sagtens finde ud af - jeg har 80 meter og ved ikke helt om vi kommer til at bruge det, for vi har ikke set hvordan loftet ser ud i forsamlingshuset (var måske en ide at have tjekket) - og jeg har ikke givet mere end 250,- (mener jeg) for de 80 meter :lol:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har fundet en dygtig skrædder i Skive som jeg skal ned til på fredag kl.7 (om morgen :blink: ) og have tilrettet mine 2 kjoler....ihhh det har jeg altså mareridt om går galt !!

På tirsdag skal jeg ned til Anette Laursen og have en prøveopsætning + make-up...se DET bliver skægt :7himmel:

Er i fuld gang med sanghæfter...150 stk....det tager skisme sin tid :rolleyes: Men jeg syntes efterhånden at jeg har helt styr på det kreative - det giver øvelse at arrangere bryllup !

På hjemmefronten er min H2B ved at gå i spåner over at vi skal flytte, male lejlighed, OG lige holde bryllup - alt sammen indenfor de samme 14 dage. Det ærger os helt vildt at boligforeningen ikke er til at hugge eller stikke i mht overtagelse. Vi kommer jo til at betale dobbelt husleje i 2 måneder bare pga deres dumme regler :pokey: Men Men så kom min søde svigermor (det ER hun altså) og har givet os 25.000,- just like that :thumbsupsmileyanim: og vi måtte selv bestemme om det var til bryllup, flytning eller noget helt andet.

Og så har jeg ellers for 2.gang være indlagt med min mor :boohoo: Åhh det var slemt ved hende denne gang...hun er især ramt på sin psyke nu og var faktisk helt irritabel og kritisk...øv hvor har jeg fået en del skældud af hende i denne uge..ved jo godt det er fordi hun er ked af det og medicinen påvirker hende meget, men alligevel, det er altså hårdt. Min korttidshukommelse er virkelig sat på prøve (typisk stresstegn) men har heldigvis en super sød og forstående arbejdsplads !

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trist med sådan et afbud. Kan jeg godt forstå, du er ked af!

Nu skal du snart giftes! :loveshower: Der er under en måned til!! :a1221:

Eeejjj hvor spændende!!!! Kilder det i maven nu?

Specielt for mig - nu kommer der snart endnu en beretning, jeg kan læse! :thumbsupsmileyanim:

Ja er du vild det er spændende ! Og næsten ulideligt :blink: Gad godt det snart var UGEN hvor det skal ske - det bliver SÅ FEDT !

Og ja jeg glæder mig helt vildt til at skrive MIN beretning :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så meget i tvivl om jeg har købt det rigtige slør :unsure:

Til at begynde med havde jeg besluttet mig for et 4 meter lang slør med bred blondekant - de 4 meter er fordi slæbet på min kjole er 2 meter og jeg ville gerne have at blondekanten

på sløret lå udover kjolens kant.

Men, jeg købte i stedet et slør da jeg købte kjolen. Og det går kun til gulvet....og jeg ville egentlig gerne have et rigtig langt et, men kan godt se det kan blive for meget når kjolen er

med så langt et slæb ? Og slæbet skal bestemt op og sidde fast på kjolen når vi er færdige med vielse + fotos.

Har tænkt på at købe Ceciliepil's slør...meeeen er lidt nærig...har jo givet 1500,- for det jeg har nu....og er egentlig heller ikke interesseret i at købe et slør på etsy eller ebay til 150,-

for man kan altså godt se forskel på de blonder :fløjt:

Hvad syntes I ??

post-51134-0-61467100-1334750583.jpg

post-51134-0-21496500-1334750591.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så meget i tvivl om jeg har købt det rigtige slør :unsure:

Til at begynde med havde jeg besluttet mig for et 4 meter lang slør med bred blondekant - de 4 meter er fordi slæbet på min kjole er 2 meter og jeg ville gerne have at blondekanten

på sløret lå udover kjolens kant.

Men, jeg købte i stedet et slør da jeg købte kjolen. Og det går kun til gulvet....og jeg ville egentlig gerne have et rigtig langt et, men kan godt se det kan blive for meget når kjolen er

med så langt et slæb ? Og slæbet skal bestemt op og sidde fast på kjolen når vi er færdige med vielse + fotos.

Har tænkt på at købe Ceciliepil's slør...meeeen er lidt nærig...har jo givet 1500,- for det jeg har nu....og er egentlig heller ikke interesseret i at købe et slør på etsy eller ebay til 150,-

for man kan altså godt se forskel på de blonder :fløjt:

Hvad syntes I ??

Jeg synes helt klart du skal købe Ceciliepil's slør :wink:

He he he, ej synes faktisk det er et flot slør du har nu, og synes et på 4 m nok vil være for meget sammen med det lange smukke slæb. Mit slør er længere end det du har nu, så måske den helt rigtige længde? Så vil sløret ikke på samme måde ende ved jorden og "cutte" slæbet af men følge det en smule, giver det mening? Du kan jo sagtens sætte dit andet slør til salg hvis du ender med beslutte dig for mit.

Men slør skal du da have! Mit slør var absolut det jeg fik aller flest kommentarer om :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er sørme svært, jeg er også selv i tvivl.

Men jeg er enig med Ceciliepil mht. det at det "cutte" slæbet lidt af. Jeg kan bedst lige enten de slør, der følger hele kjolen, eller dem der ender ved livet, så de indrammer overdelen, hvis man kan sige det sådan.

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har iøvrigt fuldstændig glemt at fortælle jeg har købt 80 meter tyl til oppyntning af forsamlingshuset ! Den søde Susan herinde fra sendte mig en besked om at en stofforetning i nærheden havde udsalg og hun kunne købe det super billigt til mig ! Ihhh hvor er BK fyldt med søde og dejlige mennesker der bare gøre meget for en :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Hov, så faldt jeg lige over det her med tyl :biggrin: Vi skal selv bruge temmelig meget tyl til oppyntning, men det bliver virkelig bare dyrt :blink: Vil du afsløre, hvem der kan købe det billigt?? Og hvad "billigt" betyder i kr. og øre? Kunne virkelig bare være alletiders :loveboard:

Jeps hun hedder Susan herinde, men er vist ikke aktive mere...og grunden til at hun kunne få det billigt var fordi biksen havde ophørs udsalg, så det fåes desværre ikke mere :(

Øv øv øv, det var ærgerligt :td: Men ellers tak for hjælpen :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så meget i tvivl om jeg har købt det rigtige slør :unsure:

Til at begynde med havde jeg besluttet mig for et 4 meter lang slør med bred blondekant - de 4 meter er fordi slæbet på min kjole er 2 meter og jeg ville gerne have at blondekanten

på sløret lå udover kjolens kant.

Men, jeg købte i stedet et slør da jeg købte kjolen. Og det går kun til gulvet....og jeg ville egentlig gerne have et rigtig langt et, men kan godt se det kan blive for meget når kjolen er

med så langt et slæb ? Og slæbet skal bestemt op og sidde fast på kjolen når vi er færdige med vielse + fotos.

Har tænkt på at købe Ceciliepil's slør...meeeen er lidt nærig...har jo givet 1500,- for det jeg har nu....og er egentlig heller ikke interesseret i at købe et slør på etsy eller ebay til 150,-

for man kan altså godt se forskel på de blonder :fløjt:

Hvad syntes I ??

Jeg synes helt klart du skal købe Ceciliepil's slør :wink:

He he he, ej synes faktisk det er et flot slør du har nu, og synes et på 4 m nok vil være for meget sammen med det lange smukke slæb. Mit slør er længere end det du har nu, så måske den helt rigtige længde? Så vil sløret ikke på samme måde ende ved jorden og "cutte" slæbet af men følge det en smule, giver det mening? Du kan jo sagtens sætte dit andet slør til salg hvis du ender med beslutte dig for mit.

Men slør skal du da have! Mit slør var absolut det jeg fik aller flest kommentarer om :thumbsupsmileyanim:

Det er helt korrekt ! Det er også sådan jeg selv føler det :rolleyes: Vil du lige give mig weekenden over til at tænke i - for det skal være dit slør hvis det skal være noget andet :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg nada forstand på slør men der kunne måske være grund til at købe Cecilies slør. når du nu har købt sådan et dyrt slør (aner ikke hvad sådan noget koster) kunne man få den tanke at du ikke vil være meget for at nogle river i det. Så kunne du jo bruge Cecilies under brudevalsen og lade dem rive lige så tosset i det (undskyld Cecilie) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg nada forstand på slør men der kunne måske være grund til at købe Cecilies slør. når du nu har købt sådan et dyrt slør (aner ikke hvad sådan noget koster) kunne man få den tanke at du ikke vil være meget for at nogle river i det. Så kunne du jo bruge Cecilies under brudevalsen og lade dem rive lige så tosset i det (undskyld Cecilie) :)

Åh du er sød :lol: Men hverken mit eller Cecilies slør skal rives - er du vild mand det er jo det rene kunst :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg nada forstand på slør men der kunne måske være grund til at købe Cecilies slør. når du nu har købt sådan et dyrt slør (aner ikke hvad sådan noget koster) kunne man få den tanke at du ikke vil være meget for at nogle river i det. Så kunne du jo bruge Cecilies under brudevalsen og lade dem rive lige så tosset i det (undskyld Cecilie) :)

Nu har jeg nada forstand på slør men der kunne måske være grund til at købe Cecilies slør. når du nu har købt sådan et dyrt slør (aner ikke hvad sådan noget koster) kunne man få den tanke at du ikke vil være meget for at nogle river i det. Så kunne du jo bruge Cecilies under brudevalsen og lade dem rive lige så tosset i det (undskyld Cecilie) :)

Åh du er sød :lol: Men hverken mit eller Cecilies slør skal rives - er du vild mand det er jo det rene kunst :o

Nu har jeg nada forstand på slør men der kunne måske være grund til at købe Cecilies slør. når du nu har købt sådan et dyrt slør (aner ikke hvad sådan noget koster) kunne man få den tanke at du ikke vil være meget for at nogle river i det. Så kunne du jo bruge Cecilies under brudevalsen og lade dem rive lige så tosset i det (undskyld Cecilie) :)

NOOOO, mit elskede slør må ikke rives i stykker! Jeg sælger det kun videre fordi det så kan glæde endnu en smuk brud. Men holder så meget af det at jeg næsten overveje at købe det tilbage igen :wink:

Puha, godt at du er enig Lene :thumbsupsmileyanim: Håber du bliver lige så glad for det som jeg var (er).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg nada forstand på slør men der kunne måske være grund til at købe Cecilies slør. når du nu har købt sådan et dyrt slør (aner ikke hvad sådan noget koster) kunne man få den tanke at du ikke vil være meget for at nogle river i det. Så kunne du jo bruge Cecilies under brudevalsen og lade dem rive lige så tosset i det (undskyld Cecilie) :)

Nu har jeg nada forstand på slør men der kunne måske være grund til at købe Cecilies slør. når du nu har købt sådan et dyrt slør (aner ikke hvad sådan noget koster) kunne man få den tanke at du ikke vil være meget for at nogle river i det. Så kunne du jo bruge Cecilies under brudevalsen og lade dem rive lige så tosset i det (undskyld Cecilie) :)

Åh du er sød :lol: Men hverken mit eller Cecilies slør skal rives - er du vild mand det er jo det rene kunst :o

Nu har jeg nada forstand på slør men der kunne måske være grund til at købe Cecilies slør. når du nu har købt sådan et dyrt slør (aner ikke hvad sådan noget koster) kunne man få den tanke at du ikke vil være meget for at nogle river i det. Så kunne du jo bruge Cecilies under brudevalsen og lade dem rive lige så tosset i det (undskyld Cecilie) :)

NOOOO, mit elskede slør må ikke rives i stykker! Jeg sælger det kun videre fordi det så kan glæde endnu en smuk brud. Men holder så meget af det at jeg næsten overveje at købe det tilbage igen :wink:

Puha, godt at du er enig Lene :thumbsupsmileyanim: Håber du bliver lige så glad for det som jeg var (er).

Du kan tro at jeg vil kæmpe med alt hvad jeg har :sm: Men heldigvis har vi ikke den tradition i min familie og det bliver absolut også nævnt af vores toastmaster :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uhh kan godt forstå hvorfor du vakler imellem de to slør, for hvor er de smukke begge to. Tror ikke jeg ville kunne vælge.

Og kan du få det til at passe, i dag er der kun tre uger til vores store dag, nuj hvor går tiden bare hurtigt :blink::unsure::o:loveshower::a1221::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhhhhhhhhhhhh jeg stemmer for laaaaaaaaaaaaangt slør!!! :D Jeg bliver altid snydt for de lange slør! :D Og så tror jeg at det vil klæde dit lange slæb på kjolen :) (og så ville jeg gerne have haft en hjerte-smiley-dims her, men øhhh smiley'erne er væk)

Nåååå bliver du altid snydt :kiss: Jamen nu HAR købt Cecilie's slør, så nu skal vi også bakse med det Tina :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm er nødt til liiiige at lave en liste over de ting der ER gjort og de ting som vi stadig mangler :rolleyes: Kom endelig med noget hvis I kan se der er alvorlige huller :lol:

Styr på

Mangler

Vielsen:

Kørsel til og fra feststed

Endelig antal gæster + hvor mange der skal overnatte

Blomstertema til oppyntning

Sange under vielsen

Forloverne

Brudepigernes tøj

Brudebuket + buketter til brudepigerne + knaphulsblomster

Sanghæfter

Receptionen:

Kok

Menuen til receptionen

Serveringsfolk til receptionen

Drikkevare

Blomster

Kagerne

Bestilling af Asti

Finde ud af hvor man kan købe knust is

Ordne de sidste personlige chokolader

Teste muffins + frosting (kan det fryses)

Diverse:

Mangler at få prøvelsesattesten fra kommunen retur

Sidste snak med vielsesforetteren

Prøve-middag på Sallingsund Færgekro

Afhentning af brudekjole fra skrædder + finde ud af hvordan den skal dampes

Hår-opsætning (skal jeg i aften)

Øve brudevals

Tjek aftale med musikerne

Aftale tid med min "surprise-sanger"

Aftale med fotografen

Så har jeg svært ved at komme på mere.....

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var hos den vildt søde og meget prof. Anette Laursen i Skive for at få lagt hår + makeup. Hold nu op hun er dygtig ! Meget omhyggelig og kom med gode råd og ÆRLIGE svar :thumbsupsmileyanim:

Fik kun taget et billede af håret - for min makeup blev to forskellige prøver på øjene, men det bliver brune brune farver der rigtig fremhæver mine øjne. Hun gjorde ikke noget ved min hud, men det syntes jeg også var fint nok, for det er der jo ikke den store udfordring i :rolleyes:

post-51134-0-57232000-1335296720.jpg

post-51134-0-39699800-1335296807.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super super smuk opsætning med slør og spænde.....det er jeg godt nok vild med.... :loveshower: Din makeup er i fine farver....jeg har også valgt de farver...og gør et flot bryllpslook....så ja jeg synes du bliver super smuk brud :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super super smuk opsætning med slør og spænde.....det er jeg godt nok vild med.... :loveshower: Din makeup er i fine farver....jeg har også valgt de farver...og gør et flot bryllpslook....så ja jeg synes du bliver super smuk brud :c166:

Taaaak :kiss: Jeg er også super glad for håret - hun gjorde rigtig meget ud af det og jeg ved bare at på selve dagen kommer det til at være perfekt.

Make-uppen skal også nok blive fin - hun skulle bare se hvor meget/lidt mit ansigt kunne bærer og jeg tror måske jeg vil bede hende om at gøre det lidt mattere på øjnene..jeg ved ikke helt hvordan jeg har det med alt det der perlemor :unsure: MEN det gav en super fin effekt at få kunstige øjnvipper på :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op hvor ser det godt ud med dit hår, slør og ikke mindst hårpynt :thumbsupsmileyanim: Er du vimmer hvor det ser romantisk ud :a1221:

Du kommer jo til at se fantastisk smuk, jeg glæder mig meget til at se billeder fra jeres store dag, som jo er lige om lidt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer