GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Denne suppe-terrin skal fyldes med hvide og rosa pæoner - låget skal ikke være med, men den skal stå på sin lille fine forhøjning..

Kan I se det for jer ??

Sagtens.... :)

teapot.bmp

teapotpink4.jpg

teapot-flowers.jpg

IMG_7913_edited-725745.jpg

IMG_7898_edited-724031.jpg

00279913.jpg

Åhh Shedevil du er bare en skat til at finde inspirationsbilleder :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var hos den vildt søde og meget prof. Anette Laursen i Skive for at få lagt hår + makeup. Hold nu op hun er dygtig ! Meget omhyggelig og kom med gode råd og ÆRLIGE svar :thumbsupsmileyanim:

Fik kun taget et billede af håret - for min makeup blev to forskellige prøver på øjene, men det bliver brune brune farver der rigtig fremhæver mine øjne. Hun gjorde ikke noget ved min hud, men det syntes jeg også var fint nok, for det er der jo ikke den store udfordring i :rolleyes:

OMG! Blev bare så overrasket da jeg så billedet af mit slør. Hvor det bare passer perfekt sammen med dit hårsmykke! Det er et match made in heaven :7himmel:

Jeg bliver da bare nødt til at blive gift igen og så købe sløret tilbage og få hårsmykket med :tunge:

Alle dine forberedelser ser super ud, er sikker på at det bliver en skøn dag om ikke så længe :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var hos den vildt søde og meget prof. Anette Laursen i Skive for at få lagt hår + makeup. Hold nu op hun er dygtig ! Meget omhyggelig og kom med gode råd og ÆRLIGE svar :thumbsupsmileyanim:

Fik kun taget et billede af håret - for min makeup blev to forskellige prøver på øjene, men det bliver brune brune farver der rigtig fremhæver mine øjne. Hun gjorde ikke noget ved min hud, men det syntes jeg også var fint nok, for det er der jo ikke den store udfordring i :rolleyes:

OMG! Blev bare så overrasket da jeg så billedet af mit slør. Hvor det bare passer perfekt sammen med dit hårsmykke! Det er et match made in heaven :7himmel:

Jeg bliver da bare nødt til at blive gift igen og så købe sløret tilbage og få hårsmykket med :tunge:

Alle dine forberedelser ser super ud, er sikker på at det bliver en skøn dag om ikke så længe :)

Jeg er også bare über lykkelig over at have det slør ! Jeg havde begge med, plus et par billeder af det "gamle" slør og hun sagde det samme som dig, at det cutter kjolens slæb af på en sjov måde. Så hun syntes bestemt også det skulle være det lange :thumbsupsmileyanim:

He he lige præcis slør og hårsmykke har jeg lidt på fornemmelsen bliver et familiesæt - men man ved jo aldrig hvad man vil af med og hvad man vil beholde :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, sikke en pris, det er godt nok noget andet, end det jeg nok ender med at skulle af med. Dejligt, at der trods alt er fordele ved at bo i såkaldt udkants-Danmark :biggrin:

Det er godt nok billigt, det stikker endda min pris på 1200 kr, som jeg synes var totalt billigt. Men ja, det er fordelen ved at bo i udkantsdanmark :cheerleader3:

Ja og det var endda ikke sort :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal have den her buffet hvor temaet er vintage i form af de fade og skåle maden + kagerne skal serveres på/i. Vi skal have en del brød, flutes og boller - dem havde jeg tænkt

skulle i en kasse/kurv der lige skal tippes så brødet "vælter" ud af den.

Men hvordan skal den se ud ??

Skal det være kurve eller firkantet trækasse ? Jeg ville helst have haft en rund kurv men jeg har ikke haft held med at finde en nogen steder :boohoo:

post-51134-0-91976600-1335789911.jpg

post-51134-0-67259800-1335789917.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Syntes lige at jeg vil "prale" med hvad vores bededagsferie er gået med :

Fredag, flytning fra gammel lejlighed til den ny.

Lørdag, begravelse i Haderslev = væk hele dagen

I dag, malet den gamle lejlighed så den er klar til syn imorgen, H2B gjorde den rent fra top til tå, yderst til inderst, mens jeg bagte 120 cup cakes.

Det skal siges at vores skønne skønne venner har stået i kø denne weekend for at hjælpe os og uden dem kunne vi slet ikke have klaret så meget !

Venner man kan regne med er bare GULD værd :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes lige at jeg vil "prale" med hvad vores bededagsferie er gået med :

Fredag, flytning fra gammel lejlighed til den ny.

Lørdag, begravelse i Haderslev = væk hele dagen

I dag, malet den gamle lejlighed så den er klar til syn imorgen, H2B gjorde den rent fra top til tå, yderst til inderst, mens jeg bagte 120 cup cakes.

Det skal siges at vores skønne skønne venner har stået i kø denne weekend for at hjælpe os og uden dem kunne vi slet ikke have klaret så meget !

Venner man kan regne med er bare GULD værd :7himmel:

HOLD DA NU KÆFT......OG bryllup om en uge.....JAMEN JAMEN JAMEN.......godt der er gode venner for det havde da været for vildt at gøre på egen hånd...... :a1221::blink::huh: Fedt i har nået det hele.....og nu må i begynde at glæde jer.... :loveshower:

Hvilke slags cupcakes har i bagt ??? chokolade ??? :metteholm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja py ha den 12 maj........tænk om en uge er du nygift..... :loveshower::loveflag: Håber i har styr på det hele.......og ikke er alt for stresset..... :a1221:

Ja det er vildt....syntes jeg har styr på det meste, men har også en pæn lang liste jeg skal nå igennem i næste uge. Og har heldigvis fri fra onsdag, så vi skulle

kunne nå det hele :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syntes lige at jeg vil "prale" med hvad vores bededagsferie er gået med :

Fredag, flytning fra gammel lejlighed til den ny.

Lørdag, begravelse i Haderslev = væk hele dagen

I dag, malet den gamle lejlighed så den er klar til syn imorgen, H2B gjorde den rent fra top til tå, yderst til inderst, mens jeg bagte 120 cup cakes.

Det skal siges at vores skønne skønne venner har stået i kø denne weekend for at hjælpe os og uden dem kunne vi slet ikke have klaret så meget !

Venner man kan regne med er bare GULD værd :7himmel:

HOLD DA NU KÆFT......OG bryllup om en uge.....JAMEN JAMEN JAMEN.......godt der er gode venner for det havde da været for vildt at gøre på egen hånd...... :a1221::blink::huh: Fedt i har nået det hele.....og nu må i begynde at glæde jer.... :loveshower:

Hvilke slags cupcakes har i bagt ??? chokolade ??? :metteholm

ja det er fuldstændighed vildt hvad vi har nået :blink:

vi har bagt en slags med blåbær og en slags med chokolade - så skal jeg bare finde ud af hvilken type frosting der skal på ? Nogle ideer ? Jeg har tænkt lidt en frosting med svag kaffesmag til dem med chokolade ?

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syntes lige at jeg vil "prale" med hvad vores bededagsferie er gået med :

Fredag, flytning fra gammel lejlighed til den ny.

Lørdag, begravelse i Haderslev = væk hele dagen

I dag, malet den gamle lejlighed så den er klar til syn imorgen, H2B gjorde den rent fra top til tå, yderst til inderst, mens jeg bagte 120 cup cakes.

Det skal siges at vores skønne skønne venner har stået i kø denne weekend for at hjælpe os og uden dem kunne vi slet ikke have klaret så meget !

Venner man kan regne med er bare GULD værd :7himmel:

HOLD DA NU KÆFT......OG bryllup om en uge.....JAMEN JAMEN JAMEN.......godt der er gode venner for det havde da været for vildt at gøre på egen hånd...... :a1221::blink::huh: Fedt i har nået det hele.....og nu må i begynde at glæde jer.... :loveshower:

Hvilke slags cupcakes har i bagt ??? chokolade ??? :metteholm

ja det er fuldstændighed vildt hvad vi har nået :blink:

vi har bagt en slags med blåbær og en slags med chokolade - så skal jeg bare finde ud af hvilken type frosting der skal på ? Nogle ideer ? Jeg har tænkt lidt en frosting med svag kaffesmag til dem med chokolade ?

Er den god den med chokolade og hvor har du den fra....?? Tjaaa jeg tror også kaffe ville være godt til.....har godt nok ikke set en opskrfit på det......skriv lige hvis det biver et hit...... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes lige at jeg vil "prale" med hvad vores bededagsferie er gået med :

Fredag, flytning fra gammel lejlighed til den ny.

Lørdag, begravelse i Haderslev = væk hele dagen

I dag, malet den gamle lejlighed så den er klar til syn imorgen, H2B gjorde den rent fra top til tå, yderst til inderst, mens jeg bagte 120 cup cakes.

Det skal siges at vores skønne skønne venner har stået i kø denne weekend for at hjælpe os og uden dem kunne vi slet ikke have klaret så meget !

Venner man kan regne med er bare GULD værd :7himmel:

HOLD DA NU KÆFT......OG bryllup om en uge.....JAMEN JAMEN JAMEN.......godt der er gode venner for det havde da været for vildt at gøre på egen hånd...... :a1221::blink::huh: Fedt i har nået det hele.....og nu må i begynde at glæde jer.... :loveshower:

Hvilke slags cupcakes har i bagt ??? chokolade ??? :metteholm

ja det er fuldstændighed vildt hvad vi har nået :blink:

vi har bagt en slags med blåbær og en slags med chokolade - så skal jeg bare finde ud af hvilken type frosting der skal på ? Nogle ideer ? Jeg har tænkt lidt en frosting med svag kaffesmag til dem med chokolade ?

Er den god den med chokolade og hvor har du den fra....?? Tjaaa jeg tror også kaffe ville være godt til.....har godt nok ikke set en opskrfit på det......skriv lige hvis det biver et hit...... :thumbsupsmileyanim:

Jeg har en god veninde som havde en cupcake-bog, den er egentlig lavet til børn, but what the hell it works fine :biggrin: Den var blandt andet med brun farin og hele chokoladestykker - de blev rigtig gode, svampet og faste.

Jeg har faktisk aldrig prøvet det der frosting, men jeg har en del gange pisket almindelig nescafe-pulver med i flødeskummen til en chokoladekage og det smager rigtig godt - så jeg tror det skal prøves. Og så har vi købt fint hakket mandler jeg tænkte der skulle drysses ovenpå. Dem med blåbær får en almindelig frosting og skal pyntes med sølvkugler og lavendel :metteholm

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fået svar på min mors scanning og det viser sig at de to første behandlinger har haft en gavnlig virkning på kræften - der er enkelte at knuderne som er blevet lidt mindre :cheerleader3: Vi er selvfølgelig vildt glade over at have fået den besked her inden brylluppet, selvom der stadig er lang vej og der kun kan gives 2 behandlinger mere.

Af såhn bryllupsmæssige ting fandt jeg lige ud af her til aften at H2B's forlover + vores toastmaster og 2 andre venner har tænkt sig at hente ham på FREDAG mens vi går og pynter op i forsamlingshuset !! Det var dog årets VÆRSTE beslutning :pokey: Jeg er grædefærdig kan jeg godt sige jer !! 1. fordi jeg magter da ikke at skulle stå "alene" med oppyntningen af forsamlingshuset, 2.hvad så hvis der sker noget ?? 3.jeg VED at han heller ikke vil syntes det er fedt lige på det tidspunkt og 4.det er vores sidste aften sammen og den skal de da ikke ødelægge :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at der er godt nyt med din mor.....dejlig besked inden bryllup og håber kun det går frem af...... :)

Hvor træls du skal stå med det hele fredag.....hvorfor henter de ham....?? FOr det er da ikke den bedste dag at hente ham..... :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt, at der er bedring i sigte for din mor :cheerleader3:

For lige at forstå det andet ret: Har de tænkt sig at lave polterabend for din kæreste fredag eller vil de bare tage ham med hjem hvor han skal sove?

Hvis det er det første: Var det min mands venner der ville hente ham og slæbe ham på polterabend aftenen før brylluppet, så ville jeg slå bremsen i. Jeg ville ringe og snakke med dem om, hvad det er for en dag for jer (jeres one and only bryllupsdag!) og hvor ked af det du vil blive, hvis han er træt/bagstiv/kommet til skade, når han dukker op i kirken. Desuden vil jeg nok forklare dem, at I har ting der skal laves, så det passer bare ikke ind i jeres program. Og så kunne de da have fået fingeren ud noget før! :sm:

Hvis det er det andet scenarie, så ville jeg nok bare ringe til dem og sige, at I har nogle ting der skal ordnes, et festlokale der skal pyntes osv. Så de kan hente ham NÅR i er færdige med de gøremål i har.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fået svar på min mors scanning og det viser sig at de to første behandlinger har haft en gavnlig virkning på kræften - der er enkelte at knuderne som er blevet lidt mindre :cheerleader3: Vi er selvfølgelig vildt glade over at have fået den besked her inden brylluppet, selvom der stadig er lang vej og der kun kan gives 2 behandlinger mere.

Af såhn bryllupsmæssige ting fandt jeg lige ud af her til aften at H2B's forlover + vores toastmaster og 2 andre venner har tænkt sig at hente ham på FREDAG mens vi går og pynter op i forsamlingshuset !! Det var dog årets VÆRSTE beslutning :pokey: Jeg er grædefærdig kan jeg godt sige jer !! 1. fordi jeg magter da ikke at skulle stå "alene" med oppyntningen af forsamlingshuset, 2.hvad så hvis der sker noget ?? 3.jeg VED at han heller ikke vil syntes det er fedt lige på det tidspunkt og 4.det er vores sidste aften sammen og den skal de da ikke ødelægge :boohoo:

Rigtig dejlig nyhed med din mor :):cheerleader3::thumbsupsmileyanim: men noget rigtig øv at H2B bliver taget væk fra oppyntningen - det er da ikke fair :td: Håber det går og at I finder en løsning, så I kan få aftenen sammen :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer