GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da op hvor ser det godt ud med dit hår, slør og ikke mindst hårpynt :thumbsupsmileyanim: Er du vimmer hvor det ser romantisk ud :a1221:

Du kommer jo til at se fantastisk smuk, jeg glæder mig meget til at se billeder fra jeres store dag, som jo er lige om lidt :thumbsupsmileyanim:

Tak det er sødt af dig :biggrin: Hun var så sød at sige inden jeg gik, at nu skulle jeg huske at på den store dag ville det hele bare sidde lige i skabet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh det hårsmykke er bare så smukt :a1221: Og sikke et flot slør.

Din make up kan jeg også godt lide :thumbsupsmileyanim: Du blir så yndig :)

Tak for det - jeg håber sandelig også at det hele bare spiller og man kan finde ud af IKKE at se åndet ud på billeder :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw hvor ser det bare flot ud med det smykke sammen med sløret. Love it :thumbsupsmileyanim:

Har kun en ting at sige :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim::loveboard::toot: :toot: :toot::loveflag:

Hvor ser det godt ud det hele, glæder mig til at se det med kjolen også :)

Åh hvor er I altså søde - jeg glæder mig også bare helt vildt til at det bliver det færdige resultat :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor skønt, at I også har haft gode erfaringer med Ege Art! Vi har også fået smeltet guld om til vielesesringe, så smukke som vi ikke turde håbe på.

Det hårsmykke er SÅ smukt, du må endelig sige til, hvis du vil sælge, skal giftes en måned efter dig:-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flotte ringe. Stilen minder meget om vores.

PS. hvis du skal bære din ring på højre hånd, så vær opmærksom ved "faste" håndtryk. AV det kan gøre ondt, fordi ringen er formet sådan :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor skønt, at I også har haft gode erfaringer med Ege Art! Vi har også fået smeltet guld om til vielesesringe, så smukke som vi ikke turde håbe på.

Det hårsmykke er SÅ smukt, du må endelig sige til, hvis du vil sælge, skal giftes en måned efter dig:-D

Tak vi er også helt vildt glade for dem - kan næsten ikke vente til at få dem på :fløjt:

Jeg er også utrolig glad for mit hårsmykke - det er virkelig smukt hvis jeg selv skal sige det :rolleyes: Og nu må vi ses, lige nu har jeg det sådan at intet jeg skal have på den dag skal sælges..meeen mon ikke man ombestemmer sig efter noget tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flotte ringe. Stilen minder meget om vores.

PS. hvis du skal bære din ring på højre hånd, så vær opmærksom ved "faste" håndtryk. AV det kan gøre ondt, fordi ringen er formet sådan :blink:

Ja det er nok rigtig - tak for advarslen :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flotte ringe. Stilen minder meget om vores.

PS. hvis du skal bære din ring på højre hånd, så vær opmærksom ved "faste" håndtryk. AV det kan gøre ondt, fordi ringen er formet sådan :blink:

Ja det er nok rigtig - tak for advarslen :lol:

Gad jeg godt, at en havde advaret mig om første gang. Nu er jeg ligesom mere hærdet og forberedt :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor skønt, at I også har haft gode erfaringer med Ege Art! Vi har også fået smeltet guld om til vielesesringe, så smukke som vi ikke turde håbe på.

Det hårsmykke er SÅ smukt, du må endelig sige til, hvis du vil sælge, skal giftes en måned efter dig:-D

Tak vi er også helt vildt glade for dem - kan næsten ikke vente til at få dem på :fløjt:

Jeg er også utrolig glad for mit hårsmykke - det er virkelig smukt hvis jeg selv skal sige det :rolleyes: Og nu må vi ses, lige nu har jeg det sådan at intet jeg skal have på den dag skal sælges..meeen mon ikke man ombestemmer sig efter noget tid.

Og hvis du ombestemmer dig i Juli, så er jeg interesseret i det. Så kan min frisør rende og hoppe :biggrin:

Jeres ringe er virkelig flotte :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor skønt, at I også har haft gode erfaringer med Ege Art! Vi har også fået smeltet guld om til vielesesringe, så smukke som vi ikke turde håbe på.

Det hårsmykke er SÅ smukt, du må endelig sige til, hvis du vil sælge, skal giftes en måned efter dig:-D

Tak vi er også helt vildt glade for dem - kan næsten ikke vente til at få dem på :fløjt:

Jeg er også utrolig glad for mit hårsmykke - det er virkelig smukt hvis jeg selv skal sige det :rolleyes: Og nu må vi ses, lige nu har jeg det sådan at intet jeg skal have på den dag skal sælges..meeen mon ikke man ombestemmer sig efter noget tid.

Det lyder rigtig godt! Jeg skal giftes 16. juni og påtænker lidt samme stil som dig, med hensyn til slør og hårsmykke.

Giv endelig lyd så finder vi ud af noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig kunnet bage eller lave kager ! Alt med bagepulver, vanilje, sukker, stivpisket æggehvider osv DET har jeg aldrig kunnet. Jeg kan lade mad til den store guldmedalje - giv mig et hvilket som helst stykke kød og friske krydderurter, så skal jeg lave dig et kongemåltid :biggrin:

Nu er det så ikke steg vi skal have til receptionen, men kage og det har virkelig sat mig på en hård opgave :blink: Jeg har dog en veninde som kan alt det der med fondant osv osv så hun skal lave kagen. Men pga min mors sygdom og al den tid som går med det, har jeg ikke lige haft mulighed for at rive en weekend ud og tage ned til min veninde for at prøvesmage kager.

Så igår gik jeg igang med en bryllupskage-test ! Og jeg KUNNE - såhn da ! Anyway kagen kommer til at bestå af 3 lag, chokolademousse, blåbærmousse og Mette Holm's mascarpone med friske jordbærmousse. Jeg smurte kagen op med smørcreme (jo jo) men gad ikke bruge penge på det der fondant for det smager jo alligevel ikke af noget.

Jeg sendte en mms til min veninde og hun skrev retur "Ja den er fin - men den skal være meget mere glat" :shooter: JA JA men det er jo DIN opgave søde ven :tunge:

Anyway . her er resultatet og jeg den ligner en rodebutik, men den er heller ikke lagt sammen comment il faut :biggrin:

post-51134-0-49208100-1335681652.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer