Naztrida

A&M's bryllup d. 13. august 2011

38 indlæg i dette emne

Nu har jeg haft rigtig meget glæde af at læse med herinde, så jeg synes, at jeg vil dele lidt. Min kæreste og jeg har kendt hinanden i 11 år, og han friede på vores 10-årsdag på en kærestetur til Oslo. Vi har nok begge to haft det sådan, at sådan et bryllup da ikke kunne kræve det helt vilde, og derfor har dette forum været en kæmpe hjælp, for det var godt nok ikke rigtigt. Selv om vi synes, at vi holder det relativt enkelt, så kræver det en hel masse tid, og der er megamange ting, man skal tage stilling til. Så tak til alle jer, der har delt.

Vi skal giftes den 13. august og holder festen på Sørup Herregaard. Her vil jeg bare samle nogle af de ting, som har været del af vores planlægning. :)

Redigeret af Naztrida
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og i maj sendte vi de rigtige invitationer ud. De er inspireret af nogle, som jeg har set herinde, og så med gennemsigtigt papir og sølvtråd i til at skabe lidt effekt.

5723929396_5d0dacea19.jpg

Invitation by Naztrida, on Flickr

5723376061_04d1463efe.jpg

5723930802_8302207896.jpg

5723731762_2e3d6bc385.jpg

Wedding invitations by Naztrida, on Flickr

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kigget på hår, og det gør jeg stadig. Det er så svært synes jeg - hvad nu hvis frisøren slet ikke forstår en, og laver et eller andet vildt frisør-agtigt... Nå, men jeg er rigtig meget til noget a la de her to:

Det minder også en del om, hvordan jeg plejer at gøre med mit hår - bare lige lidt finere og så alligevel uden at blive for fint. Jeg tænker også at jeg skal have nogle blomster i håret. :)

post-46956-0-93013300-1308259054.jpg

post-46956-0-83253600-1308259100.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak allesammen! :)

Velkommen, og tillykke med det forestående bryllup smilie_flagge14.gif

velkommende til og tillykke med det kommende bryllup

Tillykke med din egen planlægningstråd :cheerleader3:

Hvor er dine indbydelser bare rigtig fine :thumbsupsmileyanim:

Og kan rigtig godt lide din hårinspiration :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det nogle flotte invitationer du har lavet. Har I selv printet dem, eller har I været på et trykkeri eller hvordan hænger det sammen? Jeg er meget imponeret og synes at de er meget stilrene uden for mange dikkedarer

0

Del dette indlæg

Glæder mig til at følge med og se billeder her.

Vi skal jo op af kirkegulvet samme dag.

Vi er også næsten klar.

Tak - og tillykke tilbage! :denmarkflag: Jeg ved nu ikke helt om jeg vil sige, at vi er næsten klar - der er en del ting, der mangler at komme på plads. Men det kommer jo nok. :rolleyes:

Hvor er det nogle flotte invitationer du har lavet. Har I selv printet dem, eller har I været på et trykkeri eller hvordan hænger det sammen? Jeg er meget imponeret og synes at de er meget stilrene uden for mange dikkedarer

Tak! :balloons:

Vi har lavet dem i Photoshop, og så har vi printet dem på vores egen printer, så det var ikke så avanceret - men vi brugte da det meste af en weekend på at få dem til at se ud, lige som vi gerne ville have. ;)

0

Del dette indlæg

Vi er også næsten klar.

Tak - og tillykke tilbage! :denmarkflag: Jeg ved nu ikke helt om jeg vil sige, at vi er næsten klar - der er en del ting, der mangler at komme på plads. Men det kommer jo nok. :rolleyes:

Vi har lavet dem i Photoshop, og så har vi printet dem på vores egen printer, så det var ikke så avanceret - men vi brugte da det meste af en weekend på at få dem til at se ud, lige som vi gerne ville have. ;)

Skal altså have gang i det der Photoshop - det kan ikke passe man ikke kan finde ud af det - de er mega fine dine inviationer ! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja, så er der skoene. Jeg var i byen at se på sko med en veninde, men jeg fandt ikke lige det, jeg gerne ville have, så jeg endte på Brandos.dk (KÆMPE UDVALG!), hvor jeg bestilte 4 par sko, og sendte de 3 tilbage. Dem jeg valgte er nedenfor, og jeg synes, at de er vildt flotte. De er samtidig gode at have på, og de var ikke engang dyre! :cheerleader3:

post-46956-0-74087300-1308326453.jpg

0

Del dette indlæg

Kjolen! :) Den er ikke helt ligegyldig, og den er slet ikke på plads endnu.

Da jeg annoncerede, at jeg skulle giftes for et års tid siden, sagde en af mine veninder, at hun gerne ville designe brudekjolen. Hun er beklædningsdesigner, og en rigtig dygtig en, så selv om jeg var lidt usikker på det, så valgte jeg at sige ja tak - fordi hun er vildt sød, dygtig, og fordi vi ville kunne få en masse skøn tid sammen som del af projektet. Kjolen bliver nok en del anderledes, end jeg fra starten havde forestillet mig, men jeg er sikker på, at den nok skal blive fin!

Her er billeder fra lagenlærred-fasen. Jeg skal købe stof i den kommende weekend, og vi skal sy (ja, jeg skal selv være med til at sy den) i weekenden den 25.-26., hvor jeg har bestilt min mor til at passe børn og sendt min kæreste på drengeweekend. :)

Nå, men I skal altså have al jeres fantasi med, for det her er i lagenlærred, og der mangler en hel masse. Det nederste skørt er det inderste - der skal tyl udenpå. Så det er ikke så meget man kan udlede af det, men så har I set det.

post-46956-0-81116000-1308328109.jpg

0

Del dette indlæg

Vi er også næsten klar.

Tusind tak :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er DYBT imponeret over dine indbydelser og synes bare de er mega stilede og foltte :thumbsupsmileyanim::loveboard:

Kjoleprocessen VED jeg er vildt spændende - jeg gjorde nemlig det samme, da jeg blev gift første gang :blush: Og jeg synes billederne viser din veninde er knald-dygtig!! :respekt:

Glæder mig til at følge med :)

0

Del dette indlæg

Tak skal du have! :thanks:

Så har vi været en tur i byen. Kæresten havde spurgt, om jeg ville tage med ham ud at finde det rigtige outfit, og da det nu var på request, så ville jeg jo gerne. Vi fandt et rigtig lækkert jakkesæt, som sad supergodt på ham - han er ikke en, der går med sådan noget normalt, så han var lidt spændt på det, men jeg tror, at han var ret godt tilfreds, da vi gik derfra.

Så var jeg ude at købe alle tingene til brudekjolen, som min veninde og jeg skal sy i næste weekend. Lækker, lækker silke, masser af tyl, bånd, hægter, tråd og meget mere. Jeg må lige tage et billede af det altsammen lidt senere. ;)

0

Del dette indlæg

Nådadada - her ligger min brudekjole. :blush:

Jo, den skal selvfølgelig nok blive fin - men man kan da godt blive en smuuuule bekymret. Jeg må sørge for at dokumentere processen, når den skal sys i wekeenden. :wink: Uha, hvor bliver det spændende!

5853272361_f0b1064b9a.jpg

My wedding dress! by Naztrida, on Flickr

5853271345_3ace4e6441.jpg

My wedding dress! by Naztrida, on Flickr

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer