vivsen

Total dilemma

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her er lige et udsnit af vielsesringe i titanium som lidt inspiration til andet end lige en guldring :)

Tjek hjemmesiden www.zeezen.com de laver kun vielsesringe i titanium og de forhandles i Danmark, vi har købt vores ringe i Herning fra en forhandler af dette mærke :)

Hold da op de er flotte. vil helt klar tjekke den hjemmeside ud :thumbsupsmileyanim:

hvordan ser jeres ringe ud

Ja, jeg er os ret vild med dem i titanium, og også med prisen på dem, og det at titanium er et billigere metal gør man kan få det flere diamanter i ;)

Vores ringe er matte og uden rund kant, mandens er helt enkel kun i mat titanium og min har 5 diamanter på tværs hen over ringen. De er næsten magen til dem på billedet jeg har vedhæftet (beklager den dårlige billedkvalitet). Det smarte er at de ikke bliver slidte og tynde som guldringe gør med tiden, da titanium er et meget stærkt materiale, og får de lidt ridser kan man bare pudse dem igen med en grydesvamp, så ser de flotte matte ud igen som nye. Vi gav 3500 kr for vores! :)

post-49563-0-05713700-1308585418.jpeg

0

Del dette indlæg

Vi har kig på nogle fra Bound4life.dk - der er også forholdsvis billige ringe - også i guld og hvidguld!

Godt nok er det over internettet man bestiller dem men har set at de også har dem i nogle butikker - bl.a. en i Kolding storcenter.

Har lige kigget derinde og udfra billedet i din planlægningstråd er der nogle som ligner meget til 5800.

http://bound4life.dk/forlovelsesringe-vielsesringe-420.php

Håber i finder noget i kan bruge!

Redigeret af Mannie
0

Del dette indlæg

Jeg er nok af den mening, at de ringe i har på til vielsen, vil være de "rigtige" ringe. Jeg ville personligt synes at det var underligt at skifte dem ud igen senere. Til gengæld synes jeg at det er smart at få en "Skrabet" udgave og så senere evt få sat sten i. Evt på jeres 1 års dag eller en anden begivenhed.

Håber du kan finde ud af hvad i skal gøre.

Vh Cecilie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej hvor er det øv med bilen....nu er det jo altid nemmere at rådgive når man ikke selv står i situationen men hvis det var mig ville jeg spare så meget sammen jeg kunne og så gå ud og finde ringe som matchede prisen. Jeg er overbevist om at jeg vil elske ringen som den er da den symboliserer vores kærlighed og så er det lige meget om den har kostet 500kr eller 5000kr...den vil altid være din specielle ring :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er nok af den mening, at de ringe i har på til vielsen, vil være de "rigtige" ringe. Jeg ville personligt synes at det var underligt at skifte dem ud igen senere. Til gengæld synes jeg at det er smart at få en "Skrabet" udgave og så senere evt få sat sten i. Evt på jeres 1 års dag eller en anden begivenhed.

Håber du kan finde ud af hvad i skal gøre.

Vh Cecilie

Det var ellers en rigtig god ide :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa alle sammen.

Tusind tak for alle jeres svar, det varmer at i vil hjælpe os i nødens stund :ilovebryllupsklar::loveboard:

vi er blevet enig om at vi vil købe disse sølv ringe, også når vi har sparet sammen køber vi de guld ringe vi gerne vil have. vi vil helst ikke ud og låne penge til det eller spørge vores forældre om vi må låne af dem da de heller ikke har så mange penge at gøre med.

post-44799-0-16930200-1308936247.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer