vivsen

Total dilemma

32 indlæg i dette emne

Hejsa.

vi har ikke råd til vores guldringe alligevel da vi lige fik en regning på 5000 kr. på bilen (DUMME BIL :angry: ) og der røg det meste der var sat af til ringene.

Vi har snakket lidt frem og tilbage med hvad vi ellers kan gøre.

vi snakkede om at købe en flot ring i sølv også på vores 1 års bryllupsdag købe de guld ringe vi gerne vil have.

men vi sys måske også det er lidt mærkeligt at gøre det på den måde eller hvad er jeres tanke. :help: kan man gøre det :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV ØV med bilen :bearhug:

Jeg ville nok også vente med at købe til I har råd til dem I gerne vil have. Hvis jeg først havde fået en ring på i kirken ville det nok altid være den "rigtige" ring og jeg tror ikke at jeg kunne skifte den ud bagefter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja I kan da sagtens købe sølvringe nu her og så købe de andre når I har råd, det har vi valgt at gøre. Vi har brugt 1500 kr på 2 flotte ringe, men senere hen køber vi helt sikkert nogle andre.

0

Del dette indlæg

Jeg ville nok også vente med at købe til I har råd til dem I gerne vil have. Hvis jeg først havde fået en ring på i kirken ville det nok altid være den "rigtige" ring og jeg tror ikke at jeg kunne skifte den ud bagefter.

helt enig i dette, ville ikke kunne skifte min ring ud. det er jo den vi blev viet med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

helt enig i dette, ville ikke kunne skifte min ring ud. det er jo den vi blev viet med.

Enig her. Den ring, jeg får på den dag, er den, jeg vil bære resten af livet, da det er den, der kommer til at symbolisere vores kærlighed og samhørighed.

0

Del dette indlæg

Sjovt at se hvor forskellig betydning man lægger i ringen. Jeg ser ikke ringen som noget specielt vigtigt... må pinligt indrømme at jeg faktisk har fået forlagt min forlovelses ring som jeg har haft af pga vand i kroppen under graviditet og ja knægten er nu snart 9 mdr :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg synes personligt at man ikke bør bruge penge, man ikke har. Så tag da bare et par i sølv og skift dem senere. Det er da ikke meget anderledes end alle de par der holder meget større og dyrere kobber-/sølv- /guld- brylluper end da de blev gift. (De er self. alle vigtige mærkedage, men det vil begge de 2 ringe jo også være)

Ellers er der også en del der undervejs får dem ændret lidt. F.eks. fik min mor en ekstra sten til sin vielses ring af min far i kobberbryllupsgave hvor de så satte den ind i den oprindelige ring..

Hvis I vil beholde dem resten af livet kunne I jo bare få dem forgyldt senere.

Ellers kunne i også vælge sølvringene til at de vil komplimenterer den guldring i køber senere (Lidt a la spinning ringe systemet eller georg jensens fusion), således at der ligger et løfte om en dyrere ring der skal på, og du så efterfølgende kan bære begge, hvor det ser godt ud.

0

Del dette indlæg

Jeg er også en af dem der vil beholde den ring jeg fik på i kriken. Den er mit symbol på vielsen og vores ægteskab.

Jeg ville helt sikkert købe nogle sølvringe, som i har råd til... er heller ikke meget for at låne til dem. Jeg havde sølvring første gang jeg var gift, og den forblev pæn, også da den blev taget af efter 5 år.

Pyha hvorfor skal de biler/køretøjer altid gå i stykker på et meget ubelejligt tidspunkt.... Min skulle have ny motor omkring nytår og lige nu er det tanken på motorcyklen der er utæt... Suk...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også en af dem der vil beholde den ring jeg fik på i kriken. Den er mit symbol på vielsen og vores ægteskab.

Jeg ville helt sikkert købe nogle sølvringe, som i har råd til... er heller ikke meget for at låne til dem. Jeg havde sølvring første gang jeg var gift, og den forblev pæn, også da den blev taget af efter 5 år.

Pyha hvorfor skal de biler/køretøjer altid gå i stykker på et meget ubelejligt tidspunkt.... Min skulle have ny motor omkring nytår og lige nu er det tanken på motorcyklen der er utæt... Suk...

Ja de dumme biler, det er aldrig når der er penge til at de skal gå i stykker. men vi vil ikke låne til dem, der kommer måske noget er mere vigtigt at låne til på et tidspunk også kan man ikke fordi man låner små beløb hele tiden.

0

Del dette indlæg

Jeg synes personligt at man ikke bør bruge penge, man ikke har. Så tag da bare et par i sølv og skift dem senere. Det er da ikke meget anderledes end alle de par der holder meget større og dyrere kobber-/sølv- /guld- brylluper end da de blev gift. (De er self. alle vigtige mærkedage, men det vil begge de 2 ringe jo også være)

Ellers er der også en del der undervejs får dem ændret lidt. F.eks. fik min mor en ekstra sten til sin vielses ring af min far i kobberbryllupsgave hvor de så satte den ind i den oprindelige ring..

Hvis I vil beholde dem resten af livet kunne I jo bare få dem forgyldt senere.

Ellers kunne i også vælge sølvringene til at de vil komplimenterer den guldring i køber senere (Lidt a la spinning ringe systemet eller georg jensens fusion), således at der ligger et løfte om en dyrere ring der skal på, og du så efterfølgende kan bære begge, hvor det ser godt ud.

Fuldstændig enig!!

Vi har købt et par flotte ringe i Titanium, et metal som min kæreste syntes var lidt råt og sejt, og derfor blev de valgt :) Min har endda 3 okay store diamanter i, og de kostede os 3500 kr! Med frygt for at fornærme nogle syntes jeg sagtens man kan få et par meget flotte og personlige vielsesringe uden det lige skal være i guld eller hvidgulv! Det er for mig en smule opreklameret og i mine øjne dumt at købe hvis pengene bare ikke er til det, men det er som sagt min mening :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er lige et udsnit af vielsesringe i titanium som lidt inspiration til andet end lige en guldring :)

Tjek hjemmesiden www.zeezen.com de laver kun vielsesringe i titanium og de forhandles i Danmark, vi har købt vores ringe i Herning fra en forhandler af dette mærke :)

post-49563-0-77732400-1308494870.jpg

post-49563-0-16097200-1308494894.jpg

post-49563-0-24422900-1308494903.jpg

post-49563-0-93348300-1308494913.jpg

0

Del dette indlæg

Her er lige et udsnit af vielsesringe i titanium som lidt inspiration til andet end lige en guldring :)

Tjek hjemmesiden www.zeezen.com de laver kun vielsesringe i titanium og de forhandles i Danmark, vi har købt vores ringe i Herning fra en forhandler af dette mærke :)

Flotte ringe :)

Er vild med nr 2 og lidt nr 4

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op de er flotte. vil helt klar tjekke den hjemmeside ud :thumbsupsmileyanim:

hvordan ser jeres ringe ud

0

Del dette indlæg

Kunne I evt. låne pengene af jeres forældre og så - igen, sørge for at betale dem af hurtigt..

ellers må de lede i gemmerne om du har noget guld liggende, du kan give i byt ;)

Tror godt vi kunne finde noget gammel guld i skuffen. det er et forsøg vær :thanks:

0

Del dette indlæg

hej søde prøv at går her ind http://www.bound4life.dk/ det er her vi køber vores og de er billige gå ind i den der hedder

Billige forlovelsesringe der er altså nogle flotte i mellem vi har valgt de sorte med sten helevejen rundt og de koster kun 1300 kr der er også nogle med guld udsenen til de sammen penge tror nok de koster 1100 kr for dem håber det kan hjælpe dig

mange knus chalin

0

Del dette indlæg

hej søde prøv at går her ind bound4life.dk det er her vi køber vores og de er billige gå ind i den der hedder

Billige forlovelsesringe der er altså nogle flotte i mellem vi har valgt de sorte med sten helevejen rundt og de koster kun 1300 kr der er også nogle med guld udsenen til de sammen penge tror nok de koster 1100 kr for dem håber det kan hjælpe dig

mange knus chalin

0

Del dette indlæg

Er det nogle bestemte guldringe i har forelsket jer i, eller skulle det bare være guld?

Kæresten skal ikke have ring, og jeg bruger min forlovelsesring, købt i hvidguld med små diamanter for 1000 kr, så det kan godt lade sig gøre.

Syntes i skal overveje hvor meget de ringe betyder for jer- om i vil blive lige så lykkelige med en billigere udgave. Ved at i hvert fald her i Århus er der flere bytikker der reklamerer med gode rabatter på vielsesringe. Tror ligesom de andre at det bliver svært at skifte ring efter 1 år. Hvis i kommer frem til at det er lige

nøjagtig de ringe i vil have kan det være at jeres forældre kan give et tilskud i bryllupsgave...

Håber i finder ud af det!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer