carinablicher

Carina og Jesper <3 29-09-12 <3 lykkelig gift... Beretning igang!

1,629 indlæg i dette emne

Fede sko! :thumbsupsmileyanim:

Og hey, lækkert skema!!! Hvad står der for oven? :cheerleader3:

hehe tak :wink: der står, kommer, kommer ikke, skal overnatte, sørger selv for overnatning

ELSKER skemaer! Må lige kopiere dig! :biggrin::thumbsupsmileyanim:

Vi sender indbydelser ud i morgen, håber jeg... Haha... Har ikke lavet dem endnu... :oops:

Glæder mig til der kommer tilbagemeldinger hos os også!

det er bare rart at man let og overskueligt kan følge med.... så den hænger bare på køleskabet!!!

uh det er så spændene at sende dem ud... man venter bare på at høre noget :loveshower: og så bliver det hele mere virkelig!!

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Carina dine sko er SÅ fede, må man få et link?? :loveshower: Har du fået dem hjem? Bare for at høre hvor høj hælen reelt er :wink:

Og super cool strømpebånd, det er du sørme god til - det bliver så fint på dagen :c166:

Har ikke fået dem endnu, de bliver sendt til mon venindes arbejde... Så for dem først midt i kule da hun er taget på ferie. Men hvis de bliver taget i tolden tager det jo også lidt tid.

Men jeg er også spændt på hvor øje de er, og hvordan de egentligt er at have på... Håber de bare er fine!!!!

Sender lige en pm til dig, ved ikke om jeg må skrive siden her!

Og tusind tak... Sys det hyggelig at lave stræmpebånd

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :balloon: - Hvem der bare havde 3 måneder til at nå det hele i :wink:

Uha ja søde... Det er jo snart med dig!!! Glæder mig så meget til at se dig!!! Er du klar???

Ja der nærmer sig godt nok med hastige skridt :blink: ikke helt klar, men det er heldigvis bare småting der mangler, det meste er også sidste øjebliks ting.. men vi skal nok nå at blive helt klar :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OPDATE LANGT OM LÆNGE

Når her er sket en masse, har fået styr på nogen ting og mangler stadig MEGET

starter lige med en trist opdate!

var til en rigtig fin begravelse i lørdags da vi desværre mistede H2B fantastiske kusine, en dejlig pige i en alder af 25 der desværre ikke har kunnet holde sig fra misbrug verden!

hun døde søndag for en uge siden, hvor hjertet eller kroppen ikke har kunnet mere. det har nok mere været en chok end en overraskelse, men for fanden hvor var der hårdt!!! så mærkelig at hun ikke er her mere!! :boohoo:

hun stod selvfølgelig på vores gæste liste, men vi havde valgt ikke at give hende budet endnu, da hun skulle kunne bevise noget, for at vi kunne være sikker på at brylluppet blev vores fest, og ikke en fest hvor snakken og bekymringer gik på hende!

nu har djævelen desværre taget hende, og vi er frygtelig kede af det!

vi har indset at vi alligevel ikke når at spare alle pengene op, så vi har været i banken og snakke lidt om et lille bitte lån, dog skulle vi også snakke om de sædvanlige ting man nu gør med sin bank mand.

vi har så fået ny bank mand, jeg kunne bare ikke lide ham, der var noget lumsk over ham, noget der sagde, at det her holder bare ikke!!! men han klarede det hele og det så bare fint ud, alt var som det skulle være og ingen problemer

i fredags efter lukketider blev vi så ringet op og vi var afvist :blink::o HVAD??? vi har aldrig lånt penge før!! okay jo da vi skulle købe hus, men ellers ikke!!! vi var helt fra den og bange for at brylluppet nu ikke blev til noget..... var det os der var noget galt med, for vi forsted det bare ikke

vi har så derfor snakkede med en kammerart som er bank mand og en bekendt som er bank mand, de har kigget på det, og det er ikke os der er noget galt med det kan sagtens lade sig gøre.... så nu skifter vi bank! det viser sig så, at vores bank har kørt med mega underskud i lang tid og der er snak om at den lukker!!!

er glad for at vi ikke nåede at skriver under på de første papir vi skulle og sende ind, for han har taget røven på os!!

indkøb

har fået købt lidt til bryluppet

har købt og overtaget den fantastiske brudepige kjole som Karina (fr. Kræmmergård) s´datte havde på

jeg har lige lånt et bille af dig Karina

DSCF3866.JPG

den er bare så fin

så har jeg sørme også købt "I do" skilte til skoene

DSC00903.jpg

og så har jeg squ også fået købt, menu skilte.... vi snakker lidt om at male dem sorte, ved det helt endnu

Jeanett-Jakob-web-9685.jpg

nu er der altså snart heller ikke længe tilbage.... aaaarrrrrrggg når det aldrig

0

Del dette indlæg

Puha sikke et chok :blink: er virkelig ked af at høre at I nu desværre også har skullet igennem et dødsfald :( Det er godt I har hinanden og støtte jer til.

Godt at I kender nogle bankmænd, der kan fortælle jer, det ikke er jer der er noget galt med :)

Åhh den brudepigekjole er også bare såå fin. Din datter bliver yndig.

0

Del dette indlæg

Ja elsker den kjole... Tror også min datter er nødt til at have krøller den dag

Det er bare aldrig sjovt at miste nogen og 25 år er jo ingen alder!

Men som sagt det kommer mere som et chok end overraskelse... Vi var alle godt klar over at det ville tage hende hvis ikke hun snart sejlede om... Alle har hjulpet hende og hun har flere gange været i behandling... Men øv

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer