Cosmorama

Anja & Brian <3 21. juli 2012 Så er det i morgen.... <3 <3

177 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wauw, sikke meget du har klaret bestilt, booket og det hele! Kan godt forstå dine tanker omkring kjolen, det røde slæb vil helt sikkert kunne huskes :)

Det er da for sej en idé med kørslen dér!

Ja ik'? :lol: men umuligt med brudekjole på. I hvert fald hvis den skal forblive nogenlunde ren :lol:

Men vi bliver jo alligevel flot kørende i en gammel Buick. Og da vi selv har en gammel amerikanerbil, er det jo også vores stil. Vores er dog laaaaaangt fra pæn nok til brudekørsel.

0

Del dette indlæg

Wauw, sikke meget du har klaret bestilt, booket og det hele! Kan godt forstå dine tanker omkring kjolen, det røde slæb vil helt sikkert kunne huskes :)

Det er da for sej en idé med kørslen dér!

Ja ik'? :lol: men umuligt med brudekjole på. I hvert fald hvis den skal forblive nogenlunde ren :lol:

Men vi bliver jo alligevel flot kørende i en gammel Buick. Og da vi selv har en gammel amerikanerbil, er det jo også vores stil. Vores er dog laaaaaangt fra pæn nok til brudekørsel.

Arj, amerikaner biler! :heart: Må vi låne den så, hvis I alligevel ikke skal bruge den? :biggrin: Arj, pjat!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er ved at ruste op :boohoo: Vi laver lige det nødvendige, for at vi kan deltage i 2 af sæsonens træf. Derefter håber vi at få et stort telt sat op, så vi kan ha' bilen i tørvejr. Derefter skal den skilles ad og slibes og svejses. Når dette så er klaret, har vi forhåbentligt fået sparet op til at få den malet

0

Del dette indlæg

Aw, den stakkels bil :boohoo: Den må pusles lidt om :biggrin:

Ja. Vi havde ellers håbet på, at vi boede et andet sted med værksted. Vi har nu haft vores hus til salg siden 1. september 2010, da vi vil ha' noget større med flere børneværelser og et værksted, så vi kan få bilen hjem at stå.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et sidespring....

Min ældste bonusdatter skal konfirmeres til næste år. Da hun så vores invitationer spurgte hun: Skal du også lave indbydelser til min konfirmation, eller tager det for lang tid...? Da jeg ikke kan tage beslutningen udenom hendes forældre, sagde jeg bare, at det tager meget lang tid og er dyrt i forhold til de alm. kort man køber.

Jeg fortalte Brian det og havde også besluttet at lave det som en overraskelse til hende. Vi skal dog have hendes mor med til det, da hun kommer til at betale halvdelen af udgifterne, da vi holder én stor fest i stedet for 2.

Da Brian så henter de 2 store i torsdags, står han foran dem og spørger deres mor, om hun har set vores bryllupsinvitationer, for Natalie vil gerne ha' at jeg laver invitationer for hende :pokey: ALTSÅ MÆND!!!!!

De store er afleveret i dag igen, da vi kun skulle "låne dem" til en Legoland-tur i går. Min plan var så, at jeg ville sidde med min pc og lave udkast, men det bliver nødt til at vente, da jeg har fået mega ondt i ryggen, og skal bevæge mig lidt rundt eller sidde afslappet. I køkkenet har vi et enkelt skab, der går fra loftet til ca. 20 cm. over bordpladehøjde. Derunder er der luft, da vi har en radiator, og det er her vores hunds mad og vandskål står. I går aftes skulle jeg lige sætte madskålen på plads og rejser mig op i skabet og slår nakken :( efter et par timer bliver jeg mere og mere øm og stiv ned langs rygsøjlen mellem skulderbladene, hvor jeg i forvejen er blevet skæv efter et trafikuheld for mange år siden. Jeg aftaler med Brian, at jeg tager 2 pamoler og ½ muskelafslappende pille, da de plejer at hjælpe, når jeg har så ondt. Det er yderst sjældent jeg tager dem, og KUN når Brian er hjemme, for jeg slapper så meget af, at jeg hurtigt falder i søvn, og så skal jeg ikke stå med ansvaret for 2 små børn.. Desværre har de ikke virket efter hensigten :boohoo:

Jeg vil begrænse min tid ved computeren og tulle stille og roligt rundt. Så må vi se, hvordan jeg har det i morgen aften. Hvis det ikke er blevet bedre, må jeg prøve at få fat i en fysioterapeut på mandag.

:back2topic: Natalie's konfirmation.. Brian kom pavestolt og fortalte, at Natalie ønsker at blive kørt i den gamle lastbil, som kan ses tidligere i min tråd her. Så det skal Brian lige arrangere med sin vognmand :biggrin:

0

Del dette indlæg

Aw, sikke noget med din nakke altså :( Er du sikker på, at du ikke skal et stop forbi lægen for en sikkerheds skyld?

Og ja, mænd, i hvert fald nogle mænd - ak! Men din bonusdatter bliver garanteret alligevel glad for invitationerne! Sejt at hun vil køre i lastbilen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aw, sikke noget med din nakke altså :( Er du sikker på, at du ikke skal et stop forbi lægen for en sikkerheds skyld?

Og ja, mænd, i hvert fald nogle mænd - ak! Men din bonusdatter bliver garanteret alligevel glad for invitationerne! Sejt at hun vil køre i lastbilen :)

Jeg ringede til lægen i morges, for at få en henvisning til en fysioterapeut. Hans første indskydelse var, at han eller en kollega skulle se på ryggen, men da jeg fortalte, at jeg var taget på arbejde for at holde ryggen igang, ændrede han kurs. Nu skal jeg så "bare" klare mig med smertestillende og se, om det ikke bliver bedre i løbet af nogle dage :pokey:

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet nogle brudepigekjoler, og vil gerne høre Jeres mening. De skal bruges til piger på 4, 6, 11 og 13 år. Hende på 13 er lidt overvægtig, så det skal der også tages hensyn til. På den side jeg har fundet, kan kjolerne syes efter mål, og jeg kan få dem i samme røde farve (burgundy), der er i min kjole.

post-28880-0-96235000-1336409927.jpg

post-28880-0-64297400-1336409965.jpg

Den sorte kjole har en hvid slids bagpå a'la den på det første billede, bare fra lænden. Jeg kan ikke vise dét billede, da hjemmesideadressen står på, og den må ikke nævnes her på BK.

Min favorit er kjole nr. 2. Men jeg vil lige høre andres mening. Er det evt. også en kjole, der kan bruges som voksenmodel?? Min veninde skal nemlig ha' kjole i samme farve som børnene, da hun skal hjælpe mig hele dagen og evt. går ind sammen med de 2 små.

0

Del dette indlæg

Jeg synes, at begge kjoler kan bæres af en voksen - faktisk minder de meget om voksen kjoler - i sær med den talje.

Helt personligt er jeg mere til kjoler der bærer præg af at være lavet til børn,når nu de er til børn, så de ikke bliver små voksne, men kan godt forstå, at du vil have en sammenhæng i det :)

Mit valg falder også på Kjole 2, af de 2 du har vist.

0

Del dette indlæg

Jeg har også fundet rigtig mange kjoler, der bare vil være perfekte til de små, men nu vil jeg jo helst ha' at de er ens klædt på. Desuden eeelllsker de små at klæde sig ud i fiiine kjoler, og de kan slet ikke vente :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg fundet ikke mindre end 3 hjemmesider med nøjagtig samme indhold af brudepigekjoler :o Jeg prøver at tage billeder med af den udvalgte kjole til en skrædder og hører, hvad hun skal ha' for at sy 5. Det ku' jo evt. blive den samme, som skal rette min kjole til.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke dog en flot tråd. Stort tillykke med jeres rådhusbryllup og held og lykke med kirkebrylluppet. Jeg kan godt forstå at du valgte den røde kjole, den ser fantastisk ud på dig.

Tusind tak :hug: jeg er også spændt på at få kjolen hjem. Jeg har hørt både godt og dårligt om ABC-kjoler, men har selv kun haft gode oplevelser. I følge planen kommer den hjem i uge 24

0

Del dette indlæg

Iiih spændende med billederne! Jeg ved stadig ikke helt hvordan mine skal være og sådan :) Fortæl endelig mere :cheerleader3:

Held og lykke hos skrædderen!

Jeg glæder mig også :cheerleader3: Jeg fik modet, da jeg så Mette Holm's billeder, og det er også Tina Liv, der skal tage billederne :cheerleader3:

Jeg var ved at finde ud af om jeg har noget, der kan bruges til beklædning, eller om alt skal være nyt. Det jeg havde fundet frem lå på sofaen, da Brian ringede til mig: "stikker du lige i et par gummistøvler og kommer om i baghaven, så holder jeg her med kranbilen" :tunge: (Vi har/havde en stor betonklods, som vi ikke selv kunne få væk, så den kunne han jo lige tage med, når han nu hørte forbi med en næsten tom lastbil). Du kan tro, jeg fik travlt med at få ryddet op :lol:

Min dejlige mand ved, at jeg har en kæmpe svaghed for romkugler fra Brenderup Bageren, som heldigvis ligger ca. 15 km væk. Da han kørte lige forbi, tog han 2 romkugler med hjem til mig :metteholm mums. Han ved jo ikke, at jeg lige vil prøve at komme et par ekstra kilo kvit inden for 1 uge :o Og da kiropraktoren har sygemeldt mig pga. ryggen, må vægttabet komme via kostomlægning.

:back2topic: Jeg har fundet det corsage frem, som jeg havde på til vores rådhusbryllup. Derudover har jeg hvid satin chemisse og trusser, som næsten ikke har været brugt. Det er mange år siden jeg har kunne passe det, men jeg håber, at mit foreløbige vægttab har ændret på det. Jeg har også en mørkegrøn satinkimono som evt. kunne være fræk at ha' på sådan med en fri skulder og stadig dækkende.

0

Del dette indlæg

Hvor dejligt med tilbehøret :)

Iiih Romkugler! Dem er min kommende mand også helt vild med - ja jeg kan da også godt li´dem! Til hans fødselsdag købte jeg faktisk den største romkugle jeg nogensinde har set, og overraskede ham på sengen med den, med et lille lys i.

Edit: Arj, det på jeg da lige uploade - øjeblik!

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer