Cosmorama

Anja & Brian <3 21. juli 2012 Så er det i morgen.... <3 <3

178 posts in this topic

Annonce ♥

Lyder spændende med din kjole - det var en alletiders gave :)

Og sikke nogle skønne, dejlige unger :loveflag:

Tak :hug:

Jeg er også ret spændt på kjolen, nu hvor den bliver syet i facon (talje) og får skørt under. Havde den hængt lige ned, ville jeg nok ha' betegnet den som en natkjole.... Men nu må vi se i morgen, hvordan den ser ud. Vil prøve at få min mor til at tage billeder, når jeg har fået den på.

Skoene er afsendt, så jeg håber, at vi får dem i morgen

0

Så er skoene kommet, og pigernes passer perfekt :cheerleader3: Desværre har jeg for bredde fødder til de sko jeg selv skulle ha', så de bliver sendt retur. Jeg har heldigvis nogle pæne hvide stiletter, som bare skal pudses, så kan jeg tage dem på. Pigernes kjoler er også færdige, og venter bare til det bliver lørdag :thumbsupsmileyanim:

Jeg selv kørte til skrædderen i dag, for at prøve min kjole til på lørdag. Den skal desværre lægges 1 cm ud i taljen, så jeg kommer ud på endnu en lang køretur i morgen. Men hvad gør man ikke for sin brudekjole, selvom den bare skal være enkel. Når den er lagt ud, forsvinder alle folderne ned over maven. Der kommer også et større skørt under.

Jeg kunne godt ønske, at jeg fik lidt mere talje i den.

post-28880-0-85301600-1311189795.jpg post-28880-0-48789800-1311189819.jpg post-28880-0-40325100-1311189871.jpg

0

Jeg kan stadig ikke helt finde ud af, hvilken frisure jeg skal ha'..... ????? Alle pigerne skal ha' alt håret flettet som en krans, hvori der bliver sat en blomst. Jeg ved ikke hvilken, da Brian har bestilt dem, så de passer til brudebuketten. Der er også bestilt 3 blomster til mig, selvom Brian siger, at jeg nok kun skal ha' 2 i.

0

Annonce ♥

Du ser skøn ud i kjolen :thumbsupsmileyanim: Taljen kan evt. "tones" med et stykke shapewear :wink:

Tak skal du ha'. Jeg skal nu ned at prøve kjolen igen og krydser fingre for, at den er helt færdig nu. Ellers begynder jeg da at få stress....

Jeg har bestilt et slankebælte, så nu må vi se, om jeg når at få det. Ellers har jeg en hvid corsage inden under (Har dog taget hofteholderne af, selvom H2B nok vil blive helt vild, hvis de er på :lol: )

Edited by Cosmorama
0

Jeg syntes også den med det røde er flottest til dig:-) og jeg blev faktisk gift på rådhuset sidste år i september i en creme sommerkjole fra vila pga vi købte hus og jeg var gravid. Nu ska vi ha kirkebrylluppet her i august med stor creme farvet kjole. Mvh christina

0

Jeg syntes også den med det røde er flottest til dig:-) og jeg blev faktisk gift på rådhuset sidste år i september i en creme sommerkjole fra vila pga vi købte hus og jeg var gravid. Nu ska vi ha kirkebrylluppet her i august med stor creme farvet kjole. Mvh christina

Jeg bliver også mere og mere sikker på den kjole med rødt, og vil også beholde dén farve.

Hvor er det egentlig pudsigt, hvor mange der tager på rådhuset og derefter kirken et år efter. Holdt I så fest sidste år, eller var I kun Jer selv? jeg har egentlig altid følt, at rådhuset ikke lige er mig, men nu glææææder jeg mig :loveshower:

0

Annonce ♥

Puha, nu er der kun 10 ½ time til vi bliver viet :loveshower:

Efter en lidt kaotisk aften med børn der ikke ville høre efter, og en pizzamand der ikke var startet med vores mad, da vi skulle hente det, kom der endelig ro for de små v. 20.30-tiden :pokey: Alt for sent..... Og så kunne jeg komme igang med at lave negle. Der er lige et par skønhedsfejl, men jeg har så også været noget hurtigere til det end jeg plejer.

Her er lige et billede af resultatet

post-28880-0-56883300-1311370781.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak til Jer alle for lykønskningerne

:loveshower:

Vi havde en rigtig dejlig dag :iloveyou:

Det hele startede kl. 06.45, hvor vækkeuret ringede. De små var allerede vågne, så det var kun de store, der skulle vækkes så vi kunne få noget morgenmad. Vi havde alle været i bad aftenen før, så vi ikke skulle få alt for travlt. Kl. 8 skulle jeg og alle 4 piger være hos frisøren, som satte hår på os alle og lagde make-up på mig. Alle 4 piger fik ens frisure med en enkelt blomst, mens jeg fik 2 blomster i. Lidt over 9 kom Brian for at hente os, men mit hår var endnu ikke færdigt, så han gik hvileløst rundt og blev mere og mere stresset. Da vi skulle ud til bilen, var frisøren så sød til at hjælpe. Det regnede, så hun holdt et stort frisørslag hen over de 2 små, så deres hår ikke blev ødelagt. Jeg var selv løbet afsted med min trøje over hovedet, mens Brian hjalp de 2 store. På mirakuløs vis nåede det at blive tørvejr, inden vi fik kørt de 800 m hjem til vores hus. Nu havde vi for alvor travlt, og på 11 min. nåede jeg og 4 piger at skifte tøj, og jeg nåede også lige at rette Josephine's hår, der allerede var ved at løsne sig. Men det er også stadig baby-præget og utrolig glat og livligt.

Da vi nåede rådhuset, stod mine forældre, samt svigerfar og hans kæreste, Bente, og ventede på os. Med store formaninger til pigerne om at løfte lidt op i kjolerne, så de ikke blev svinet på de våde brosten, gik vi så ind på rådhuset, hvor det hele gik temmelig hurtigt.

Her er lige et par billeder, hvor I kan se vores frisurer og min brudebuket. Det er Brian der har valgt både brudebuket og de blomster vi har i håret

post-28880-0-04431700-1311708723.jpg

post-28880-0-37464500-1311708801.jpg

post-28880-0-24996800-1311708852.jpg

0

Efter vielsen skulle der lige tages billeder inden for, og ude på trappen blev vi modtaget af 2 af Brian's brødre m. kærester, samt vores lille niece, Lua. Efter riskastning og lykønskninger inviterede vi dem hjem til en kop kaffe og nogle nøddemarengs. Efter ca. 45 min, kørte vi, vores børn samt forældre på Mørkenborg kro, hvor vi fik noget rigtig lækkert mad. Der var så meget, at vi ikke engang kunne spise 2 retter. Herefter tog vores forældre sig af børnene, og vi kørte hjem og pakkede tasker til at tage på hotel.

I Odense indlogerede vi os på Ydes Hotel, hvor vi klædte om til aftenen. Derefter gik vi en tur i gågaden og endte på en cafe, hvor Brian fik en kop kaffe og jeg en kop kakao m. flødeskum. Mens vi sad der, gik et par forbi os og ønskede tillykke. Jeg havde beholdt min frisure, som jo også indeholdt en del ris :thumbsupsmileyanim:

Herfra gik vi på Da Isabella, hvor vi også spiste dengang vi blev ringforlovede. Vi var så naive, at vi bestilte forret, så vi kunne ikke kæmpe os gennem hovedretten (Vi var jo stadig fyldte efter frokosten). Efterfølgende havde jeg bare lyst til noget så kedeligt, som at ligge på sengen på hotelværelset og se en film. Den var Brian dog med på, da vi egentlig ikke ser så mange film sammen.

Tilbage på hotellet blev det dog mere til :a1093: :fløjt: og da vi så skulle se film bagefter, faldt jeg i søvn, mens Brian så hele filmen. Iløbet af natten blev det til endnu en gang :a1093: og vi sov så til kl. 9.15.

Efter en gang morgenmad tjekkede vi ud af hotellet og bar vores ting ud i bilen. Vi gik endnu en tur rundt i Odense og endte på en cafe med hver sin kop cappuccino og kage. Derefter kørte vi hjem til mine forældre efter de 2 små, så vi kunne komme hjem til hverdagen igen.

0

Annonce ♥

Hvor er din buket bare super smuk - og håret med blomsterne klæder dig og din fine kjole :loveboard:

Tak for billederne!

Tusind tak. Brian valgte alle blomsterne uden min indblanding, så det har han gjort godt :loveshower:

Det er utroligt, at skrædderen kunne nå at sy dén kjole på så kort tid. Jeg besøgte hende søndag formiddag og kom til første prøvning søndag eftermiddag. Endnu en prøvning onsdag og torsdag fik jeg kjolen med hjem. Alt imens hun passede sin butik og syede kjole + bolerotil min mor samt andre kunder.... Puha, bliver næsten stresset på hendes vegne... Hun skulle kun have kr. 1000,- for kjolen + kr. 150,- for skørt, så det kan da vist ikke gøres billigere.

0

Kæmpe stort tillykke, det lyder bare som en rigtig god dag I havde og nat :bed: Og hvor var du smuk i din flotte kjole :loveflag:

Tusind tak. Kjolen skulle bare være enkel, men til næste år tager jeg revanche med kjolen m. rødt fra tidligere i min tråd. (Regner stærkt med, at det bliver den)

0