Cosmorama

Anja & Brian <3 21. juli 2012 Så er det i morgen.... <3 <3

177 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kosmetologen må da vide, hvad hun laver. Så jeg går da ud fra, at hun havde fortalt, hvis det ikke var nogen god idé. Derudfra holder jeg mig til tidsplanen. Frisør kl. 8.00 og kosmetolog kl. 11.15. Jeg ved ikke, hvor lang tid det tager at få lagt en brudemake-up. Jeg ved bare, at jeg skal nå at klæde om og være i kirken kl. 13 ()()

0

Del dette indlæg

Brudepigekjoler

Disse er så endelig bestilt. Alle vores 4 piger får ens kjoler på, mens min veninde selv vælger sin kjole, der dog bliver i samme farve som børnenes.

post-28880-0-52566000-1338712635.jpg

Kjolerne bliver i den røde nuance Burgundy, som er i min brudekjole. Jeg sendte link til 2 kjoler til de 2 store, så de kunne fortælle, hvilken de helst ville ha' (de valgte heldigvis den samme som mig). Samt med deres mor finde ud af, hvilken der måske vil falde pænest på dem, da de er lidt store. Den ældste har været på slankecamp og er overvægtig. Hun ligger desværre lige midt mellem normalvægtig og svært overvægtig :( Og hendes søster er desværre på vej i samme retning. Vi gør hvad vi kan for at hjælpe dem, men det er svært, når vi kun har dem hver anden weekend.

Nu er jeg spændt på at få kjolerne hjem, og så skal jeg så på jagt efter sko

0

Del dette indlæg

S.U. datoen er nu overskredet med 2 dage. ALLE de inviterede kommer :thumbsupsmileyanim: Brian's kammerat har endda fundet en kæreste, som også har sagt ja til at komme. Vi mangler dog at høre fra én fra min mødregruppe, der har fundet sammen med sin eks. De slog op lige inden vi sendte invitationer ud, så han stod jo ikke på. Hun har fået buddet om at tage ham med, men vi har endnu ikke hørt noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går sendte Brian's ene lillebror mig en sms og bad om tlf.nr. på nogle af Brian's venner. Jeg måtte IKKE sige noget til Brian!! Hmm, lugter det lidt af PA..!?!? :biggrin:

Da Brian skulle ud at slå græs, skyndte jeg mig at aflure hans tlf. for numrene og ringede derefter til hans bror. Min formodning var rigtig :bunny_4: Benni spurgte mig, om vi havde talt om PA herhjemme. Jo, det havde vi da, men vi regnede med, at det nok blev weekenden før brylluppet, altså d. 14. juli, så Brian's søster og svoger havde en chance for at komme hjem til Danmark (de bor i Schweiz). Det havde brødrene også tænkt på, men der er en del, der ikke kan dén dag. Benni fortalte mig, at de planlægger den 16. juni, men dér har vi aftaler hele dagen. Forloveren og hans kone skal hjem til os til prøvesmagning af endnu en øvekage og forinden skal Brian og forlover ud at finde tøj til Brian. Om aftenen tager vi så på Asia i Middelfart og spiser. Alt dette vidste Benni godt, for han havde allerede talt med forloveren. Så når Brian har fundet tøj, så bliver han bortført til PA :tunge:

Der kommer også flere venner med, som ikke er inviteret med til brylluppet, da vi har begrænset antallet. Uhhh jeg ville godt se Brian's reaktion på dette....

Benni ville også tale med min far, så i dag ringede jeg til mine forældre for at høre, om de havde talt med Benni. Min mor sagde straks: Nej!! Det har vi ikke...Øhh jo, far har talt med Benni om han vil med til Brian's PA.

Hmm, mon der også bliver planlagt noget for mig??? Min første tanke var Nej, for hvis vores forældre skal med, er der ingen til at passe børnene. Men så kom jeg til at tænke... Da min veninde passede børnene sidste weekend, mens Brian og jeg var på træf med klubben, skulle min yngste datter til fødselsdag hos hendes allerbedste veninde. Det samme sted, hvor pigerne skal overnatte efter brylluppet. Så min veninde har rent faktisk haft mulighed for at arrangere pasning af børnene.

Uhhhh jeg spekulere for meget nu og bliver helt spændt. Jeg skal passe lidt på, at jeg ikke bliver skuffet, hvis jeg ikke blive poltet samme dag

0

Del dette indlæg

Jeg har fået de UREDIGEREDE billeder taget af Tina Liv. Nogle billeder var meget nemme at sortere fra, mens jeg overraskende endte med at sidde med 15 billeder, som jeg syntes var rigtig gode. De er så skåret ned til 9 stk. som skal i en bog til min dejlige mand.

Allerførst vil jeg lige fortælle om de komplekser, jeg har ang. min krop..

Da jeg gik i 9.-10. klasse (gik ud i 1991) og helt frem til 2002 vejede jeg 52-54 kg og havde en rigtig flot figur (en lille str. 36) . I 2002 havde jeg en graviditet uden for livmoderen, som kroppen var begyndt at afstøde. Jeg skulle dog ha' lidt hjælp til det, men medicinen gav mig lige 8 kg ekstra på ½ år. 2 år efter fik jeg et kopi-produkt af mine p-piller, hvilket gav mig 7 kg på 1 mdr. !!!! I den mellemliggende periode mødte jeg Brian, som absolut ikke havde nogen sund livsstil, så det blev ikke til noget vægttab :( endnu 2 graviditeter satte også deres tydelige spor, men efter en kamp er jeg nået ned på de 68 kg. Jeg er gået fuldstændig i stå med vægttabet og synes ikke, at jeg kan overskue at spekulere i kostplaner og kalorier osv.

Udfra dette kan man jo nok regne ud, hvilken enorm overvindelse det har været for mig, at få taget disse billeder. Men som sagt, så har jeg fået mig en positiv overraskelse.

Her er så nogle af billederne. Jeg ved endnu ikke, om jeg sletter dem igen.

BILLEDER SLETTET

Jeg kan faktisk ikke huske, om det første af disse billeder kommer med i bogen, eller om det er et af de 6 jeg skar væk. De 2 andre kommer med. Det hvor jeg ligger med hovedet på armen, bliver forstørret op og ligger hen over 2 billedsider. Det sidste af disse billeder viser godt nok, hvor slap min mave er, da den vælter ned og ligner en gravid mave! Men selvom man nærmest kun ser mit ansigt i profil, så kan man tydeligt fornemme glimtet og smilet i mine øjne.

Det blå BH-sæt er helt nyt og kun brugt denne ene gang, så det bliver gemt til bryllups-natten :bed:

Redigeret af Cosmorama
0

Del dette indlæg

Her kommer der lige lidt flere billeder

BILLEDER SLETTET

Og her er så et af de billeder det ABSOLUT IKKE skal være. Det hele vælter jo ud til alle sider

BILLEDE SLETTET

Redigeret af Cosmorama
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor jeg elsker dine billeder... Især det i arbejdsbukser og det røde hvor du sidder ned.. og det nej de blå... :tunge: Ej hehe fine billeder

Tak :hug: Jeg er faktisk også glad for dem. Det var egentlig meningen, at jeg skulle ha' et par overalls (arbejdsbukser), da det er en intern joke. Brian sagde nemlig under mine graviditeter, at jeg da bare kunne tage dem på, så behøvede jeg ikke købe ventebukser. Han har også altid joked med, at hvis vi nogen sinde skulle giftes, så ville han stå i kansas-tøj.

0

Del dette indlæg

Rigtig fine billeder - dem bliver din H2B da rigtig glad for..... :loveshower: Hold da op med vægttab.....du har da virkelig grund til at være stolt..... :loveshower:

Tak :hug: Jeg er også sikker på, at Brian bliver glad.

Hvis jeg lige "vender det rundt", så har jeg rent faktisk tabt 20 kg siden den sidste graviditet, men jeg vil jo gerne ned under de 60 kg igen og allerhelst ned på 55

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv øv, så kan jeg lære at være lidt mere aktiv herinde, jeg gik glip af det :( Håber det endelige resultat er lige som du ønsker :)

Det er jeg helt sikker på det bliver :) Når der kommer redigerede billeder, skal jeg nok vise dem. Vi må begge væbne os med tålmodighed :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Der er knap 4 uger til vores store dag, og jeg synes bare, at der er så mange løse ender, som jeg skal ha' styr på. Jeg bad min chef om 2-3 ekstra fridage, når det kan passes ind i vagtplanen. Med udsigt til fri onsdag og torsdag kan der lige komme lidt ro på. Men nu er der så kommet en indlæggelse i vejen :-(

For 3 år siden (da Josephine var 1 år og 4 mdr.) blev Josephine syg med høj feber i flere dage, hvilket var meget atypisk for hende. Hun blev syg onsdag, og lørdag tog vi til vagtlægen, som bare sagde virus.... Da hun så søndag aften havde 40.4 og lå og rystede fordi feberen stadig steg, fik hun en panodil junior til at slå feberen ned. Hun sov hos mig, så jeg kunbe holde øje med hende. Mandag tog vi til egen læge, hvor jeg ville ha' målt hendes infektionstal, men lægen undersøgte hende istedet på kryds og tværs. Meget grundigt og hele tiden informerende om hvad og hvorfor han gjorde, som han gjorde. Da alt var udelukket, blev vi sendt hjem med besked på, at komme igen tirsdag med en urinprøve. Tirsdag blev hun meget dårlig, og alt hvad hun forsøgte at spise eller drikke kom op igen. Lægen kunne også straks se på hende, at hun så meget tør ud, og da urinprøven slog ud, blev vi sendt til Kolding Sygehus. Resultatet var en inlæggelse indtil søndag aften pga. en nyrebækkenbetændelse, hvor hun var så syg, at hun stort set intet spiste eller drak, så det lille pus måtte ha' drop :-)

Lige siden dengang har jeg nærmest være panisk angst, hver gang hun har haft feber et par dage, eller hvis hun bare klager over ondt.

I tirsdags havde hun pludselig 4 uheld i børnehaven, men hun sagde nej til spørgsmålet om det gjorde ondt at tisse. Hun havde det fint, så vi snakkede om, at deres lege i børnehaven simpelthen havde været for spændende, og så er der langt ind til toilettet fra den bagerste ende af legepladsen. Onsdag var den gal igen, men da jeg hentede hende, havde lægehuset lukket. Torsdag morgen kørte jeg til lægen og aflevede en urinprøve til sekretæren, og jeg kunne så ringe fredag morgen for resultaten. På dette tidspunkt var Josephine begyndt at klage over smerter, når hun skulle tisse, men havde det ellers fint, så hun kom i børnehave. Lidt over 12 ringede børnehaven til mig. Josephine var feberfri men havde det rigtig skidt og lå bare på sofaen i fællesrummet. Jeg hentede hende og kørte direkte op til lægen , hvor jeg forlangte en undersøgelse. Lægen tjekkede hendes urin i mikroskop og var slet ikke i tvivl om, at hun havde blærebetændelse. Jeg skulle så køre hjem og måle hendes temperatur, hvis hun ikke havde feber, skulle vi bare starte op med penicilin. Men hvis hun havde feber, ville lægen lige tale med Kolding Sygehus om videre forløb. Da hun havde 38.1 ville sygehuset gerne se hende. Jeg håbede til det sidste, at når vi nu kom så hurtigt, så kunne vi klare penicilinbehandling derhjemme, men nej! Hun har igen en nyrebækkenbetændelse og får penicilin i drop. Vi afventer svar fra dyrkningen, så vi ved, om det er det rigtige penicilin, hun får. Pt. får hun 2 slags for at være dækket ind. Men hun har stadig feber, selvom hun burde være feberfri nu. Og hun skal ha' været feberfri i mindst 1 døgn, før vi må komme hjem.

Selvom Josephine ikke spiser så meget, så drikker hun meget og har det fint, så jeg håber på, at hun ikke får samme følger som sidst. Da fik hendes immunforsvar nemlig et ordentligt knæk, hvor hun nåede at have 40 sygedage på 5 mdr....!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer