rikke.h

åh mandens tøj

19 posts in this topic

Så har h2b købt tøj siger han så i tlf men ikke det vi havde kigget på AHH hvad er det så? Er helt vildt nervøs nu, stoler altså ikke altid på hans tøjsmag. Uhh altså.

Ikke fordi jeg skal bestemme men er ikke helt tryg ved tanken kender i det?

Nå måtte bare lige lufte nerverne håber på det bedste.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså, jeg vil sige, at jeg da godt forstår din tankegang.

Men samtidig synes jeg altså også, at det er fair nok, at han selv får lov til at tage beslutningen? Det er da dejligt, hvis han så rammer noget, man godt kan lide, men du vælger jo også helt selv din kjole?

Selvom det er svært at efterfølge, synes jeg, at du skal forsøge at tage det heeeelt roligt og så stole på, at han vælger noget pænt. Og selvom han ikke gør, så føler han sig jo pæn i det, og så må du forsøge at tage ham, som han er på dagen. Selvom jeg GODT forstår, at man gerne vil have, at ens mand er rigtig pænt klædt på, ville vi jo ALDRIG finde os i, at han bestemte, hvordan vores kjoler skulle se ud :D Håber at I ender med en løsning, som er god for jer begge :)

0

Jeg stod nu egentlig mest for min mands tøj fordi han bad mig om det

Haha sejt :D Sådan er der jo virkelig også mange mænd, der har det. Og det synes jeg sådan set også er helt fint :)

0

Annonce ♥

Min kære htb var ude og købe tøj mandags hele alene, og han har købt det fedeste sæt. Kunne aldrig drømme om at blande mig i hans tøj. :) Men sådan er det nu helt generelt her i hytten! :)

0

Min h2b har også selv stået for sit tøj. Har ikke set det, og må ikke se det før på dagen.

Men jeg ved, at han vil se lige så skøn ud, som han plejer, uanset tøjet :thumbsupsmileyanim:

0

Min h2b har også selv stået for sit tøj. Har ikke set det, og må ikke se det før på dagen.

Men jeg ved, at han vil se lige så skøn ud, som han plejer, uanset tøjet :thumbsupsmileyanim:

Det er det samme her. Jeg glæder mig vildt til at se hvad han har fundet på.

0

Annonce ♥

Er det meningen, at kvinden ikke maa se mit toej, ligesom jeg ikke maa se hendes? Hun er bildt mig ind, at hun gerne maa se mit.

Jeg har koebt et charcoal jakkesaet i super 140 uld med 10% cashmere i USA, som jeg skal have tilpasset ved en skraedder i morgen :)

Jeg overvejer et slips til 1400 kr!! hvilket er outrageous, men efter at have set det, kan jeg ikke forestille mig at blive gift i noget mindre smart... Problemet er bare at mit saet bliver dyrere end hendes kjole...

Edited by MichaelRiosaNielsen
0

Jeg har koebt et charcoal jakkesaet i super 140 uld med 10% cashmere i USA, som jeg skal have tilpasset ved en skraedder i morgen :)

Jeg overvejer et slips til 1400 kr!! hvilket er outrageous, men efter at have set det, kan jeg ikke forestille mig at blive gift i noget mindre smart... Problemet er bare at mit saet bliver dyrere end hendes kjole...

Det lyder da som et flot sæt tøj som også kræver et super lækkert slips! Og hvis økonomien er til det kan jeg ikke se nogen problemer.

Hvorfor skulle dit tøj ikke måtte være dyrere end brudens kjole?

Jeg siger klart go for it :-)

0

Det lyder da som et flot sæt tøj som også kræver et super lækkert slips! Og hvis økonomien er til det kan jeg ikke se nogen problemer.

Hvorfor skulle dit tøj ikke måtte være dyrere end brudens kjole?

Jeg siger klart go for it :-)

Ja, jeg ville da også købe det, hvis I har pengene. Dit tøj kan jo i modsætning til hendes, vil jeg tro, bruges igen , og så giver det god mening at investere i noget lækkert.

Mht om det skal holdes hemmeligt, er der vist ingen decideret tradition for, at mandens tøj er hemmeligt. Men hvis I synes, det kunne være sjovt, kan I jo godt aftale det :)

0

Hos os gik det bare automatisk saadan at vi en dag var i DK og gik ind i Bertoni og fandt min HTBs saet. Han fik det saa tilpasset ved skraedderen og koebte en laekker skjorte her i Italien. Jeg ville aldrig have sagt no go, hvis han selv ville finde det, men bare vaere ligesaa nysgerrig som han var for at se mig i min kjole. En mand er en mand er en mand, og kvinden maa ogsaa lige slappe lidt af... i min verden :rolleyes:

@Michal - nej, der er ikke samme regel om mandens toej, som der om brudens kjole. Hvis ikke det vaelter et budget, saa koeb det slips! Et slips bruger du nok ogsaa igen i modsaetning til meget brudeudstyr :thumbsupsmileyanim: Husk at formodentlig koeber hun ogsaa haarpynt, sko, skiftesko, taske, lingeri, natlingeri, stroempebaand + make up, frisoer, ansigtsbehandlinger, negle, toej til brunch og ja, har sikkert glemt et eller andet, men det kan sagtens loebe op :shopping:

0

Annonce ♥

Jeg var med ude og købe min h2b's tøj, men det var nu mest fordi han gerne ville have mig med og vi fik en rigtig god rabat, da bestyreren af butikken er en af min mors og fars venner. For min skyld måtte han gerne have købt det selv, jeg ved at han kommer til at se dejlig ud lige meget hvad :loveboard:

0

Der er så også det "lille" problem at slipset bliver klippet under brudevalsen. Det kan anbefales at skifte inden :thumbsupsmileyanim:

Utroligt så lidt tiltro nogle kvinder har til deres mænd.

Formentlig handler det ikke om manglende tiltro men om at mange brude bare er spændte på at se hvad mændene har fundet på. Egentlig nervøsitet er der næppe grund til. Jeg aner ikke hvor mange af de brudgomme jeg har set gennem årene der selv har valgt deres tøj men det skulle da være underligt at der ikke var nogle imellem og jeg mindes aldrig at have set en brudgom der er "faldet igennem" tøjmæssigt. Tager de ikke bruden med på råd så taler de jo typisk med andre. Det er så meget muligt at tøjvalget måske ikke lige havde været brudens førstevalg men det er jo manden og ikke tøjet de gifter sig med. :thumbsupsmileyanim:

0