MunkVerner

Kære jydere

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg planlægger at prøve kjoler hos Askepot og Valentino i Tønder - de har efterhånden fået så meget positiv omtale, at jeg regner med, at mit livs kjole bliver købt i Tønder :cheerleader3:

For dig ville det nok være en god idé at prøve hos Panayotis i Vejle, som jo er tættere på Randers end Tønder - ellers er der den mulighed at google brudekjoleforretninger i og omkring Randers :heart:

0

Del dette indlæg

Jeg er godt nok Københavner, men har købt min kjole i Brudesalonen Kennedys. Der er super service. :-)

Prøvede og fandt min drømmekjole i Nicolai her i København, men fik så dårlig service. Så jeg gogglede mærket og så at de i Kennedys havde den, endda 2800kr billigere :thumbsupsmileyanim:

Og da H2B har fri bil og bro, tog jeg turen derover til første kjoleprøvning og skal om et par uger derover og hente den.... :cheerleader3:

:balloons:

Redigeret af JHonoré
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har både været i Glamour og Lilly i Vejle. Sød betjening begge steder.

Derefter gik turen til Horsens hvor jeg først var i askepot modeller og bagefter Sofie-Louise hvor jeg har fundet min drømmekjole <3

Og sidste weekend var jeg i kennedys lidt udenfor Århus.

Ellers kig i tråden: hvor må man tage billeder

Der er mange som har skrevet by på og så kan du samtidig se hvor du må tage billeder ;)

God Kjole-jagt :shopping:

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke nævne nye butikker, men vil absolut tilslutte mig dem der anbefaler Lucca i Sindal og Kennedys i Sabro. Jeg købte selv kjole i Sabro, og de har bare været SÅ søde bøde før, under og efter køb! (og jeg er ellers ikke den nemmeste brud, at stille tilfreds :wink:)

Jeg var tæt på at købe i Lucca, de har også rigtig flotte kjoler og er rigtig rigtig søde. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg anbefaler gerne Askepot & Valentino i Tønder (hvis du ellers gider køre efter det). I følge dem selv er de Nordens største brude-butik

Har ikke selv købt der men har haft fornøjelsen med to veninder!! Rigtig god service!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet Marianne Carøe i Århus, Vintage Bride i Silkeborg, Panayotis i Vejle og Skott i Rold og det var en god oplevelse alle steder.. Skott har ikke det allerstørste udvalg, men de de har er fint og ikke voldsomt dyrt :)

0

Del dette indlæg

Jeg har prøvet Kennedys i Sabro, Ellen Højlund i Århus, Bridehouse i Århus, Panayotis i Vejle og Brizilla i Herning.

Jeg fandt drømmekjolen i Vejle og fik der klart den bedste betjening. Alle de andre steder var der også fin betjening, på nær Brizilla i Herning. Der sætter jeg ikke mine ben igen.

Hos Ellen Højlund må man dog ikke tage billeder.

Go jagt:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er godt nok Københavner, men har købt min kjole i Brudesalonen Kennedys. Der er super service. :-)

Prøvede og fandt min drømmekjole i Nicolai her i København, men fik så dårlig service. Så jeg gogglede mærket og så at de i Kennedys havde den, endda 2800kr billigere :thumbsupsmileyanim:

Og da H2B har fri bil og bro, tog jeg turen derover til første kjoleprøvning og skal om et par uger derover og hente den.... :cheerleader3:

:balloons:

Jeg bor i Randers og har købt min i Kennedys i Sabro. Super service både før - under - efter køb af kjole. :biggrin:

Jeg er fra Skanderborg og jeg har købt min kjole ved Kennedys i Sabro ..

De har super fantastisk service og et mega udvalg :cheerleader3:

Jeg kan ikke nævne nye butikker, men vil absolut tilslutte mig dem der anbefaler Lucca i Sindal og Kennedys i Sabro. Jeg købte selv kjole i Sabro, og de har bare været SÅ søde bøde før, under og efter køb! (og jeg er ellers ikke den nemmeste brud, at stille tilfreds :wink:)

Jeg var tæt på at købe i Lucca, de har også rigtig flotte kjoler og er rigtig rigtig søde. :)

Jeg hopper med på Kennedys bølgen! Elsker Elsker ELSKER det sted!!! (Og købte min kjole der) :loveboard:

0

Del dette indlæg

Har været inde i Kennedys og se MANGE gange da jeg er født og opvokset lige overfor :thumbsupsmileyanim: -Men jeg skal nok bare lige bruge lidt mere tid end jeg har gjort førhen :cheerleader3:

Jeg har nu bestilt tid ved Askepot og Valentino, det gør mig ikke noget at køre efter det.

Det var også der jeg fandt min kjole, de har så mange flotte kjoler :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har koebt min kjole hos Annie Brudekjoler i Gedved (ligger i Horsens/Skanderborg omraadet) og Annie faar mine varmeste anbefalinger for alt lige fra proevning, tilpasning, og afhentning/pakning af kjolen, saa den kunne transporteres som haandbagage i flyet :thumbsupsmileyanim:

Flot, behagelig og komfortabel kjole min:c166:

Hun har saa meget styr paa de kjoler, som jeg synes er lidt anderledes med smukke detaljer. Man maa godt tage billeder hos hende og der er sat rigtig god tid af til proevning :)

0

Del dette indlæg

Jeg har købt min i Skott i Rold, lidt uden for Arden.. De har bare været så super søde og hjælpsomme hele vejen igennem.. Kan i hvert fald godt anbefales!

Jeg tilslutter mig her - Jeg købte også min i SKOTT i Rold - fantastisk service og utrolig mange kjoler at vælge imellem.

De ligger faktisk ikke længere end små 30 - 40 min. væk fra dig hvis du er fra Randers

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer