.* Brud20aug2011 *.

20 aug. 2011

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Godt nok ikke lige d 20 august, men ugen efter d 27 :loveshower:

Og ja tror så småt vi er ved at være klar....... Eller øhh... vi mangler lige at skulle ud at se forsamlingshuset, få min kjole rettet til og renset, manden mangler at få hans tøj fra Lilly i Vejle.

Handle i Tyskland, men så er det vist også det :shopping:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:thumbsupsmileyanim: Tja vi er snart færdig, vi skal snakke med fotografen, på fredag skal min kommende mand, min lillebror og min far hente deres tøj, i uge 31 skal vi snakke med blomsterhandleren og jeg skal hente min kjole. Men så er vi også ved at være klar :loveshower:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er mere eller mindre klar, mangler lige at folde lidt servietter og hente min kjole, men den skal hentes på mandag. Der kom lidt stress på måtte lave om på maden og finde noget billigere, da den gamle bil stod af midt i det hele og vi måtte købe ny, men ellers tror jeg der er styr på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er vist også ved at være klar :)

Vi mangler at snakke med fotografen, og så skal vi have aftalt opstilling af teltet. Derudover mangler jeg lige de sidste indkøb af ting til bordpynten.

Glæder mig til det bliver vores dag :loveshower:

Redigeret af frk_hrj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VI skal også giftes den 20.

Jeg synes på nogle punkter, vi mangler rigtig mange ting! Men det skal nok komme på plads.

Jeg mangler fx:

kirkehæfter

bordplan

duge

silkepapirsflag

bage kage

lave chutney og sylte nødder til natmadsostebord

hårfascinator/hat

se kjolen færdig/rette til

møde med stylist

bestille brudebuket/knaphulsblomster

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes egentlig også vi mangler en del endnu når jeg lige læser de andre indslag fra 20. august brude.

Men det skal så også lige siges at vi holder vores bryllup hjemme på vores lille landejendom i en gammel lade, hvor vi har renoveret ALT!! Men den er os blevet SÅ smuk! De rå murstensvægge er blevet vandskuret med et tyndt lag, så man stadig kan se de gamle mursten igennem, alt det gamle gulv er brækket op og et flot nyt betongulv er lagt, og så har vi bevaret de gamle staldvinduer med sprosser og de store høje træbjælker og søjler som går helt op i kip, og vi har muret to flotte vinduer på 3 m højde og 1 m bredde uden ramme, ind i væggen, hvilket til sammen gør rummet helt unikt og smukt med et morderne touch - Det bliver den fedeste bryllups sal!!! thumbsupsmileyanim.gif

Samtidig har vi lavet om, og renoveret, og lavet have, alle andre steder derhjemme også, så det kan tage sig godt ud nu her i august, og det har også holdt lidt hårdt fordi vores deadline har været så stram, og oven i kommer jo så alle de andre ting som skal gøres/laves/planlægges/bookes når man vælger at holde bryllup selv derhjemme. :)

Så det vi mangler er:

Lave bordkort

Lave menukort

Mødes med mad-folkene

Møde med fotografen

Møde med præsten

Møde med vores serveringspiger

Aftale endeligt med vores kage-dame

tælle op på service, bestik osv

Ellers er det meste andet vist ved at være på plads.. loveshower.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også giftes den 27, og på min liste står der:

Bordplan

Bordkort

Tale med præst (skal vi i morgen)

Tale med fotograf

Have styr på make-up

Tilretning af kjole (ny prøve på onsdag)

Opdatere hjemmeside med toastmaster

Toiletkurve

Bestille service til reception

Var det mon det? :unsure:

Redigeret af CMs bryllup
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes der er sindsyg mange ting vi mangler. Har haft alt for meget om ørene og ingen tid til at nyde og hygge om planlægningen af brylluppet :(

Jeg mangler alt dette:

Kørsel fra kirke. Har bil/biler (alt efter vejret) men mangler at undersøge med pynt

Bordplan

Bordkort

Menukort (1 til hvert bord – i alt 4 stk.)

Tale med præst (11/8)

Oplægning af kjole (5/8)

Købe gæstebog

Få helt styr på borddækningen

Tal med svigerforældrene om vin

Købe snacks og lave små kransekager o.lign.

Mødes og aftale bryllupskage med vores kage-”maker” (kommer hjem ca. tirsdag d. 2/8)

Finde topfigur

H2B bestille brudebuket/knaphulsblomster

Give besked til DJ om ønsker om sange og hvornår han skal ankomme

Hente ringene (er først lige bestilt i går)

Tage stilling til morgengave (om det er noget vi skal give hinanden)

Skrive tale til H2B

Høre hvem der kan optage video af taler

Forberede takkekort

Ring kirketjener om blomster i kirken (12/8)

Find ud af om jeg skal have blomster/pynt i håret.

Kig efter bedre ekstra sko

Trusser

Strømpebånd

Taske

Paraply

Køb ind til og pak ”Hjælpetaske”: Gelsåler, vabelplaster, creme, hårspray, læbestift, makeup, sikkerhedsnål, friskmund pastiller, lille flaske med parfume, lille spejl, neglefil, nål og tråd i samme farve som kjole, ekstra hårnåle, vatpinde

Som sagt synes jeg der er rigtig mange ting endnu men håber meget jeg får tid her det næste stykke tid.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag skal jeg ha' taget boudoir-billeder!! :D Det bliver SÅ spændende!

Ellers skal jeg ha ringet til vores fotograf og snakke om hvordan og hvorledes på dagen, og så skal jeg ha ringet til præsten (jeg kan simpelthen ikke forstå vi ikke er blevet kontaktet endnu!)... Vi har lavet bordplan og bordkort - det begynder at ligne noget nu! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også giftes d. 20. August, og jeg får da lidt kriller når jeg læser alt det i mangler.

Troede godt nok jeg havde styr på det meste men det har jeg vidst ikke :rolleyes:

Jeg mangler:

Bordkort

Kirkehæfter (sangvalg mangler endnu)

At skrive menu kort

Lave nødtaske

Bordplan

Telt

Borde/stole

Service

Og bestille det sidste mad!

Puha, det er jo lige om hjørnet! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, så er det i morgen!

Håber vejret bliver godt, lige nu er det i hvert fald meget mørkt udenfor!

De lover heldigvis godt vejr på fyn - skal til bryllup hos en veninde i morgen, så holder MEGET øje med vejrudsigeten :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal spille havebryllupsfest både fredag (i dag) og lørdag og har også spillet havefester de sidste to weekender i træk. En "smule" regnvejr gør faktisk ikke noget. Særligt ikke ude på de små timer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er vi ved at være klar.. Vi er i fuld gang med at pakke.. Og manden er igang med talen :P Kl 15 skal vi op og hente kagen og køre den til hotellet.. Og i aften står den på flæskesteg med hele molevitten (min livret) hos mine forældre. Det bliver skønt.

....Er desværre ikke én af de brude der mister appetitten af nervøsitet - tværtimod :(

Håber i allesammen får en fantastisk dag med skønt vejr. Nyd den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer