Johanne&Patrick

Fotograf i Sæby/Frederikshavn område?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal giftes på lørdag, og vi har bestilt en heldags-fotografering hos Photo4u. Prisen for sådan ligger på 15.000,- Så ik just i den billige ende. Men vi er sikker på, at det for os er pengene værd.

Men hvad har du tænkt dig? Heldags? Eller fotoserie? Eller...???

0

Del dette indlæg

Kommer også fra Frederikshavn...og jeg er da i chok over at photo 4 you skal have 15.000 kr. :unsure:

http://www.forevigt.dk/bryllupsbilleder/bryllupsfotos De her fotografer tager også super billeder.....og de kommer godt nok fra midtjylland men det koster kun 600 kr i transport....og tror ikke deres priser er helt så høje.... :blush:

Held og lykke med det ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg også synes det lyder lidt voldsomt medmindre vi også taler om video/DVD. Ikke mindst med tanke på hvad Fotograferne.Com herovre koster (og kan), hvor man ellers skulle tro (og hører) at prisniveauet er højere på grund af geografien. Jeg ved ikke hvad prisniveauet er men hvis man har læst lidt med herinde gennem de senere år så vil man kunne se at en fyr som Torben Thorhauge har et rigtig godt ry og han er også annoncør herinde. Det var måske værd at prøve at høre hvad han kan tilbyde

.

0

Del dette indlæg

Hvor langt er der fra Randers til Sæby - 100 km. ? Det er ingenting. Det er mindre end hvad jeg kører på ca. hvert andet af de jobs jeg laver og jeg ved at det samme er tilfældet for mange af bryllupsfotograferne. De/vi er vant til at jobbene ikke ligger lige rundt om hjørnet.

Det interessante er hvad det koster for kørsel og det kunne I jo høre ham til. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer