Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Wuhuu skøn bryllupsrejse til jer!!! Glæder mig mega meget til vi også tager til Miami snart - det blir skønt!! Glæder mig til at høre om jeres tur! Og tag en masse billeder ;) kunne godt bruge et indlæg til bloggen om bryllupsrejse til Miami hvis du er frisk ;)

Tak tak Mette - vi glæder os også og især med det vejr vi har i DK lige nu..... :loveflag: Ja i må da også glæde jer meget....hvornår er det i skal afsted ?? I må også have en super tur :thumbsupsmileyanim: Jeg tager altid mange billeder hi hi hi - men ja det kunne da godt være vi er friske på det.... :) Nu må du se vores billeder når vi kommer hjem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en rigtig dejlig beretning :cheerleader3:

Må I få en helt fantastisk bryllupsrejse - ser frem til at høre/se billeder når engang I kommer hjem. (så har jeg forhåbentlig også fået startet på min beretning :fløjt: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for en rigtig dejlig beretning :cheerleader3:

Må I få en helt fantastisk bryllupsrejse - ser frem til at høre/se billeder når engang I kommer hjem. (så har jeg forhåbentlig også fået startet på min beretning :fløjt: )

Ja jeg glæder mig jo meget til din beretning.....så der er noget at glæde sig til når vi kommer hjem kan jeg høre....og ja du skal nok få bunker af billeder af se....jeg tager altid så mange.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh Karina så skulle din fantastiske beretning ende... Nu har jeg siddet hver dag og kigget om du har skrevet mere!!!!

Åhh kommer til at savne det!!!!

Ja den skulle desværre ende.....og det var sq med en klump i halsen...... :( Forstår godt Elisabeth Taylor blev gift 8-10 gange....... -HAHA--HAHA- Hvor er du sød....jeg kommer også til at savne alle de søde hilsner og beskeder og ikke mindst at skrive noget nyt....... :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh Karina så skulle din fantastiske beretning ende... Nu har jeg siddet hver dag og kigget om du har skrevet mere!!!!

Åhh kommer til at savne det!!!!

Ja den skulle desværre ende.....og det var sq med en klump i halsen...... :( Forstår godt Elisabeth Taylor blev gift 8-10 gange....... -HAHA--HAHA- Hvor er du sød....jeg kommer også til at savne alle de søde hilsner og beskeder og ikke mindst at skrive noget nyt....... :loveflag:

Ja hvis set så bare er med den samme mand!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh Karina så skulle din fantastiske beretning ende... Nu har jeg siddet hver dag og kigget om du har skrevet mere!!!!

Åhh kommer til at savne det!!!!

Ja den skulle desværre ende.....og det var sq med en klump i halsen...... :( Forstår godt Elisabeth Taylor blev gift 8-10 gange....... -HAHA--HAHA- Hvor er du sød....jeg kommer også til at savne alle de søde hilsner og beskeder og ikke mindst at skrive noget nyt....... :loveflag:

Ja hvis set så bare er med den samme mand!!!

JO JO selvfølgelig.....men det må være fantastisk at opleve mere end en gang....... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bryllupsrejse.....NU !!! Vi køre til KBH kl. 14 i dag og i morgen til middag flyver vi til Miami / Florida....vi glæder os og trænger så meget til det :balloons:

God sommer til alle jer skønne Zillaer og tillykke til alle jer der bliver gift mens jeg er væk...... :balloons:

Glæder mig til at komme hjem og berette om vores tur..... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej øv......linket virker ikke. Nogle, der har forslag til, hvordan jeg så kan læse beretningen???

Du går bare ind under læserenes egen bryllups historie.....tror jeg den hedder.....og der hedder vi Karina & Søren...... :cheerleader3:

Håber du kigger med..... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey

Så tænkte jeg lige at jeg var smart og tjekke din planlægning, om der måske var et billede af jeres fine takkekort (forside og bagside). JA sådan et som jeg fik. Jeg kan bare ikke finde det, i alt vores rod på kontoret :fløjt: Har et håb om at jeg snart får ryddet ud i alt det bryllups-halløj :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:griner:- og 2 minutter efter dukkede det op -HAHA-

Har fundet det… Sååå fiiiint det er :) Hvor fik i fremkaldt billederne?

Vi fik fremkaldt hos en lokal fotohandler....og det gør jeg ALDRIG igen.... :wink: Find et firma på nettet.....tror der er noget der hedder Pixar.....eller noget....et firma i tyskland.....dem fremkalder jeg stort ved lige nu.....de er så billige og altid gode tilbud :thumbsupsmileyanim: Prøv at google....ellers finder jeg lige navnet og sender dig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:griner:- og 2 minutter efter dukkede det op -HAHA-

Har fundet det… Sååå fiiiint det er :) Hvor fik i fremkaldt billederne?

Vi fik fremkaldt hos en lokal fotohandler....og det gør jeg ALDRIG igen.... :wink: Find et firma på nettet.....tror der er noget der hedder Pixar.....eller noget....et firma i tyskland.....dem fremkalder jeg stort ved lige nu.....de er så billige og altid gode tilbud :thumbsupsmileyanim: Prøv at google....ellers finder jeg lige navnet og sender dig :)

Jeg har nemlig lige fået lidt forskellige billeder af døren, som jeg har bestilt ved Pixum, meeen det er altså ikke alle der er lige gode. Jeg har ellers altid været tilfreds med Pixum (fotobøger osv) Kunne godt være jeg bare skulle vælge det billeder der er pænest FREMKALDT og så bruge det til takkekort

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:griner:- og 2 minutter efter dukkede det op -HAHA-

Har fundet det… Sååå fiiiint det er :) Hvor fik i fremkaldt billederne?

Vi fik fremkaldt hos en lokal fotohandler....og det gør jeg ALDRIG igen.... :wink: Find et firma på nettet.....tror der er noget der hedder Pixar.....eller noget....et firma i tyskland.....dem fremkalder jeg stort ved lige nu.....de er så billige og altid gode tilbud :thumbsupsmileyanim: Prøv at google....ellers finder jeg lige navnet og sender dig :)

Jeg har nemlig lige fået lidt forskellige billeder af døren, som jeg har bestilt ved Pixum, meeen det er altså ikke alle der er lige gode. Jeg har ellers altid været tilfreds med Pixum (fotobøger osv) Kunne godt være jeg bare skulle vælge det billeder der er pænest FREMKALDT og så bruge det til takkekort

Jeg har kun fået fremkaldt få gange og det er fine billeder.....jeg vil sige det jeg mere gav ved en lokal fotohandler var IKKE det værd...... :wink: Så jeg vil fremover fremkalde hos Pixum..... :thumbsupsmileyanim: Hvis du vælger et flot Tina Liv billeder så kan de ikke ødelægge det på nogen måde hi hi hi :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer