susanpalle

Bliver lidt trist når jeg læser i manges planlægning

29 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke lade være med at blive lidt trist når jeg kommer forbi en planlægning hvor en kommende brud har skrevet en opdatering og ingen har kommenteret. Mange gange ser man at der er 4-5 forskellige som læser i emnet, men ikke skriver en hilsen.

Jeg synes det er rigtig synd for den pågældende person. Man behøver jo ikke skrive et rigtig langt svar, men blot en tilkendegivelse af at man har været forbi og læser med.

Tænker lidt på dengang en brud kom ind på sin profil efter sit bryllup pg INGEN havde skrevet tillykke. Synes der er kommet meget fokus på det sidenhen, og det er egentlig det samme jeg ønsker med dette.

Håber I kan følge mig - mon ikke der er andre der går med de samme tanker.

8

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

PS. Min planlægningstråd er jo long overdue - jeg bliver ikke ked af at folk ikke kommenterer mere. Dog forsøger jeg fra tid til anden at lægge gode råd ind og andre lækkerier, som kun de inviede får glæde af (de inviede er dem der gider at klikke på min tråd). Når det er sagt elsker jeg da feedback

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Du har ret, men jeg har egentlig tænkt at hvis jeg ikke havde noget at byde ind med, så var det bedre at lade være..

(min far sagde tit, at hvis ikke du har noget fornuftigt at sige, så lad være :))

Det vil jeg da tænke mere over fremadrettet - og hvor dejligt at nogen tænker på andres følelser på den måde, som du gør i dit indlæg! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kommenterer som regel også, MEN jeg synes, det skal være op til folk. Hvis nu der ikke er noget, som man synes er oplagt at kommentere på, så synes jeg, det skal være op til folk, om de skriver hej eller ej.....

0

Del dette indlæg

Man kan ihvertfald ikke tale om en ny udvikling for noget lignende har været fremme tidligere. Så du er ikke den eneste der tænker sådan.

Jeg tror mange tænker som Dorthe P. men der er jo flere ting i det. For at færdes på et internetforum er jo en balancegang.

Man kan fremføre kritik men der skal man passe på for selvom kritik er ment positiv så er det ikke alle der formår at fremsætte den så den også fremstår og læses positivt. Det sorte på det hvide kan være farligt.

Man kan komme med gode forslag og inspiration hvilket som regel altid kun opfattes positivt.

Men har man ikke disse ideer, inputs m.v. hvad er der så tilbage: Ros !!! og positive tilkendegivelser !!! Det er ikke noget man er lieg god til alle steder, bl.a. i arbejdslivet. Herinde går det meget bedre men tænker folk ikke også sådan at hvis der er flere brugere som har sagt ih og åh; Så er der ingen grund til at skrive det samme eller at man er enig.

Selvom der måske ikke er kommentarer så er det jo heller ikke udtryk for at det ikke bliver læst, men syntes da det er noget som folk skal tænke over generelt.

Èn sidste ting er at der nok er en tendens til at de meget aktive brugere får mere respons. Det er jo egentlig naturligt nok - Omvendt er man også generelt gode til "at lukke nye ind", herunder byde dem velkommen etc.

Budskabet må vel egentlig være at man selv skal bruge forum, herunder kommentere på beretningerne lidt mere. Så får man også mere igen.

0

Del dette indlæg

meget enig med diskobil!

det er et stort forum og tror mange slet ikke har tid til at kommentere aaalt hvad de læser! jeg prioterer i hvert fald meget og kommenterer de steder hvor jeg føler jeg kan bidrage med noget positivt eller hvis folk jeg har fulgt længe herinde kommer med noget nyt :) Prøver også at nå forbi mange nye, men må indrømme at når man er kommer længere igennem forløbet, enten gift eller fået overstået nogle punkter, så er interessen lidt en anden. jeg læser stadig mange ting, men brænder ikke længere nært så meget for mange af tingene og kommenterer derfor ikke altid. og jo længere tid man er herinde/aktiv jo mere får man selv "snakket" med nogen og jo mere respons tror jeg også der automatisk kommer.

men synes det er fint du bringer emnet op, det er synd hvis nogen føler sig forbigået i hvert fald, det er jo ikke meningen herinde - i et forum fuld af kærlighed :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tænker også at det jo også er dem der gør tingene lidt anderledes der får ekstra megen opmærksomhed. dem der lavet mange DIY projekter, dem der kommer med masser af stylingstips (fx miss lena), dem der har en fantastisk kjoelkrise som alle følger med i (meggers), dem som bliver viet på en båd ( malouski), dem der bliver gift i Italien (cmtoft), og sådan nogen som mig som har været herinde og planlægge i flere år haha. og det er jo ike fordi andres bryllupper ikke er fantastiske og det de laver ikke er godt nok osv osv, men nogen er bare rigtig gode til at bidrage med noget lidt nyt eller har været herinde længe... men alle bryllupper er jo skønne uanset hvad og fortjener en masse opmærksomhed!!!

0

Del dette indlæg

jeg kan godt følge dig og synes det er fint at du bringer emnet på bane...alle fortjener at få opmærksomhed, men kan også godt se at det kan være svært at nå "hele vejen# rundt hvis du ved hvad jeg mener... Men i bund og grund har du 100% ret :BKSTREET:

0

Del dette indlæg

tænker også at det jo også er dem der gør tingene lidt anderledes der får ekstra megen opmærksomhed. dem der lavet mange DIY projekter, dem der kommer med masser af stylingstips (fx miss lena), dem der har en fantastisk kjoelkrise som alle følger med i (meggers), dem som bliver viet på en båd ( malouski), dem der bliver gift i Italien (cmtoft), og sådan nogen som mig som har været herinde og planlægge i flere år haha. og det er jo ike fordi andres bryllupper ikke er fantastiske og det de laver ikke er godt nok osv osv, men nogen er bare rigtig gode til at bidrage med noget lidt nyt eller har været herinde længe... men alle bryllupper er jo skønne uanset hvad og fortjener en masse opmærksomhed!!!

HAHA, fedt at jeg bliver kendt på at være snotforvirret! -HAHA-

Men jeg er iøvrigt enig med både trådstarter og metteholm. Det er da lidt synd for dem, der slet ikke for respons, og et ville da være godt hvis vi alle blev (endnu) bedre til at give opmærksomhed, men omvendt så ER det nok også dem, der markerer sig med noget specielt, der får mest opmærksomhed. Fordi der er bare mere at kommentere på :)

0

Del dette indlæg

TID, helt enkelt!!!! Jeg bruger adskillige timer om dagen her inde, men når kun at læse halvdelen af de tråde jeg gerne vil i forvejen. Derfor kommenterer jeg når jeg har noget på hjerte, i det omfang jeg kan nå det.

Det skulle jo også gerne være af LYST, ikke af PLIGT, at man kommenterer :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtigt flot og relevant indlæg! Jeg bruger også (alt for) meget tid herinde, og kommenterer som regel også kun, når jeg har noget at bidrage med, eller hvis noget har fået mig til at smile og den slags. Jeg bruger bare ikke rigtigt min tråd løbende, fordi det ser alligevel ikke ud til, at der er nogen der læser den (bortset fra Line). Nu lyder jeg lidt småfornærmet...haha...men det er da lidt fjollet at sidde og skrive på noget, hvis det alligevel er ligegyldigt; så lader jeg bare være. Måske er en mere moden indgangsvinkel, at jeg selv bliver bedre til at tilkendegive, at jeg har læst med et sted med glæde.

Dertil skal det også siges, at tiden selvfølgelig er en faktor. Jeg læser langt fra alle tråde, men er altid nysgerrig på nye idéer og sjove indfald. Jeg lover at sende flere thumps upthumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg

Jeg anerkender fuldt ud at det kan vaere et problem herinde, som mange er enige om. Nu skal vi ogsaa lige huske paa, at det er sommerferie og at rekordmange er igang med at blive gift :)

Naar det saa er sagt, saa er jeg selv faldet af paa den efter jeg selv er blevet gift - det skal jeg gerne indroemme. Det hanger sammen med at jeg har maattet trappe ned fra at vaere naesten fuldtidsbrud til at vaere gift kvinde med flere jobs. Jeg proever at foelge med i de fleste af de traade, jeg hidtil har fulgt og ogsaa at kommentere. Men en aften med 6-8 siders nye besvarelser er meget for mig og saa bliver det til at laese uden alt for mange kommentarer.

Godt indspark - jeg skal oppe mig :sm:

0

Del dette indlæg

Kan kun være enig! :)

Og må sige - at jeg i starten INTET skrev.. Jeg læste og læste - tyggede mig igennem 100vis af sider af planlægning - men var så overvældet og så "stresset" af at klikke "GEM", hapse billeder, gemme skabeloner, tekster, huskelister og og og og og... Jeg glemte simpelthen at det måske havde været på "sin plads" med en lille kommentar til de respektive brude om at jeg havde læst med, synes det de havde lavet var fedt osv osv.. :blush:

Så DET er jeg kommet efter, og forsøger at smide en kommentar hvorend jeg kommer frem (og når jeg vel og mærket har noget relevant at bidrage med - ellers blir det sommetider "bare" til en lille hilsen)

Og kan da sagtens følge det der med - at det ER da hyggeligt når folk kommenterer det man har skrevet, de DIY projekter man har lavet, de ting man har købt, de dilemmaer man har osv.. :)

Så all in all: :thumbsupsmileyanim:

Og så synes jeg iøvrigt det skal med at dette forum er ganske enestående.. Jeg har været på mange forskellige fora med alt mellem himmel og jord - og har ALDRIG været et sted, hvor jeg INTET (stort set) negativt læser.. Alle er glade, alle roser hinandens arbejde, alle kommer med konstruktiv kritik osv.. Der er ingen der sviner "Du ser fed ud i den kjole" eller "Hold nu kæft, bryllup i januar din idiot" :tunge: Synes folk er søde ved hinanden, og gode til at give råd og vejledning hvis man søger.. :)

0

Del dette indlæg

Så er der jo det der hedder bryllupsberetninger. Der må jeg indrømme at jeg er meget tilbageholdende med at kommentere hvis ikke andre har gjort det når folk ikke er færdige med beretningen. Fordi jeg syntes det på en eller anden måde "bryder" beretningen. Men jeg er heller ikke en ligesindet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må nok erkende at jeg hidtil bare har anset planlægningstrådene som værende folk's egen dagbog over hvad der sker, hvad de tænker og hvad der inspirerer dem, og hvor jeg fra tid til anden har været en smule irriteret over alle dem der bare smider en besked ind hvor der står: "hvor er den lækker" eller lign. positive ting, hvorefter man så skal bladrer et en side eller 2 videre før man får efterfølgeren på brudens videre handlinger, som ofte (i mine øjne) er mere inspirerende..

Til alle jer, der skriver positive kommentarer bliv da endelig ved, men jeg kunne godt af og til ønske at der bare kom en "like" funktion a la facebook sådan at trådene blev forkortet lidt ned i længde således at det hovedsagligt blev alle brudenes tanker og problemer og de andres gode forslag og analyser.. Et dejligt tiltag, der allerede er sket, er den nye funktion til at holde øje med emnet, for så er de første 10 beskeder med "Uh, jeg har tænkt på det samme, så jeg hægter mig lige på her" kommentarer forsvundet.

Om jeg er en enlig ulv på det her punkt vil jeg ikke afvise.

1

Del dette indlæg

Må nok erkende at jeg hidtil bare har anset planlægningstrådene som værende folk's egen dagbog over hvad der sker, hvad de tænker og hvad der inspirerer dem, og hvor jeg fra tid til anden har været en smule irriteret over alle dem der bare smider en besked ind hvor der står: "hvor er den lækker" eller lign. positive ting, hvorefter man så skal bladrer et en side eller 2 videre før man får efterfølgeren på brudens videre handlinger, som ofte (i mine øjne) er mere inspirerende..

Til alle jer, der skriver positive kommentarer bliv da endelig ved, men jeg kunne godt af og til ønske at der bare kom en "like" funktion a la facebook sådan at trådene blev forkortet lidt ned i længde således at det hovedsagligt blev alle brudenes tanker og problemer og de andres gode forslag og analyser.. Et dejligt tiltag, der allerede er sket, er den nye funktion til at holde øje med emnet, for så er de første 10 beskeder med "Uh, jeg har tænkt på det samme, så jeg hægter mig lige på her" kommentarer forsvundet.

sådan en funktion er der skam :)

0

Del dette indlæg

tryk på hjertet nede i højre hjørne det er en "like" funktion, bare kaldet love it her ;) kan ikke gøres ved egne emner..

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer