D&SHoffgaard

Farvetema

11 indlæg i dette emne

Vi er begyndt at snakke om temaer og farver der hjemme og har snakket farven lilla, men et stjef af sommerfugle.

Men farven skulle gerne sættes sammem med et par farver mere som hamonerer både med lilla og temaet sommerfugle uden der bliver at for sprælsk. :cheerleader3:

Er selv ikke så god til det med at sætte farver sammen, er der nogen der har nogle foreslag?

På forhold tak. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

uh.. Lilla er lige min farve. Vi vil gerne have lilla, hvid og limegrøn. Synes det er så flot sammen. :cheerleader3:

Hvis du er i tvivl om hvordan farverne vil se ud sammen, så prøv at tage en google billedsøgning og skriv "wedding with purple, white and green" eller de andre farver der også bliver nævnt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for alle jeres svar. Det har virkelig givet inspiration til os :thumbsupsmileyanim: . Vi har valgt at bruge lilla, hvid og sølv eller guld. Vi er lidt uenige om den sidste, men vi finder vel ud af en løsning. :wink:

Farvene kommer til at blive brugt sammen med elementerne: glitter/glimmer, vand og sommerfulge.

Min kommende mand er helt syg med glimmer og alt hvad der glitre og jeg er en rigtig sommerfulge pige. :D Vi er begge helt vilde med vaser og bowler med vand, lys og blomster og glæder os til at finde festens look sammen. :)

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer