Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Forestil dig mig, siddende i mors sofa, men min computer på skødet, og pludselig falder kæben ned på brystet.

Jeg er mildest talt i chok. sikke da en nyhed.

her hvor i burde gå og være lykkelige - og ikke ulykkelige!

men hvis det er den rigtige beslutning så er det bedre nu end senere.

ønsker dig al mulig held og lykke i fremtiden, og hvis du skulle ha lyst, så er jeg her altid (nok ikke altid på bk, men er her altid for dig)

også hvis det skal være 2 lækre tøser og et kamera!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pænt farvel zillaer!

Ja dette indlæg havde jeg ikke troet at jeg ville komme til at skrive, men ak ja..

Det bliver et farvel fra mig til jer for denne gang.

H2B er efter et bølgende forhold og et problem vi aldrig har kunnet fået løst nu gået fra hinanden.

Det skal siges at vi er rigtig gode venner og ikke har været igennem vilde skænderier.. Men jeg kommer til at savne jer rigtig meget.

Ingen af os havde set til komme, da det er gået meget stærkt. :boohoo:

Kommer til at savne jer skønne skønne tøser, men det var åbenbart ikke min tur til at være prinsesse for en dag.. :(

Jeg er så ked af at høre, at det ikke lykkedes jer at løse det. Alt det bedste herfra, og håbet om, at I begge vil finde en uanet mængde styrke frem i denne svær tid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som andre også har sagt det. Skulle det være så hellere inden. Håber at se dig herinde igen i en anden anledning. Du har jo fremtiden foran dig og møder måske "prinsen" i dit liv inden du selv ved af det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Mille :kiss:

Jeg føler med dig, jeg er glad for, at I er skilt som venner, og at I ikke blev gift først! :hug: Og mon du ikke kommer herind igen!??? :huh:

Når det er sagt, så er jeg chokket! Jeg kommer (endelig) herind igen, og vil selvfølgelig tjekke op på min datosøster! Hold da op.. Jeg ved godt, at du ikke kan bruge det til noget, men nej hvor havde jeg glædet mig til at følge dig! Håber, at du modtager dette, som det positive og søde budskab jeg mener det som!!!

Mange kram og alt held og lykke fremover!! Tænker på dig... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Mille

Hvordan går det med dig? Tænker tit på dig. Håber du kan holde humøret lidt oppe, også selvom det sikkert er pokkers svært.

Kan se du har sat din smukke kjole til salg - Havde jeg ikke købt min, ville jeg gerne have haft prøvet din kjole, for den er bare sååå flot. Håber du får den solgt :)

Knus og tanker herfra :bearhug:

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg

Hej Mille

Hvordan går det med dig? Tænker tit på dig. Håber du kan holde humøret lidt oppe, også selvom det sikkert er pokkers svært.

Kan se du har sat din smukke kjole til salg - Havde jeg ikke købt min, ville jeg gerne have haft prøvet din kjole, for den er bare sååå flot. Håber du får den solgt :)

Knus og tanker herfra :bearhug:

Humøret er ganske ok. Det går lidt op og ned, men heldigvis har Mads fået en lejlighed og flytter på onsdag, så vi kan få hinanden lidt på afstand og få ro i hovedet... Dog er der ikke så meget ro i mit hoved, da jeg skriver evalueringsopgave til eksamen og har fået alle datoer for eksamenerne, så der er stress på :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer