Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,463 indlæg i dette emne

Velkommen til min planlægningstråd

Her er lidt om os.

Jeg hedder Mille og er 24 år (og Min H2B er 32 og uddannet lærer). Jeg kommer oprindeligt fra Lunderskov i nærheden af Kolding. Og hvordan er jeg så endt i Slagelse på Sjælland. Well historien er den at jeg flyttede hertil pga. min tidligere kæreste der nu er far til min søn på snart 2 år. Men allerede i graviditeten kunne jeg mærke at det hele begyndte at gå skævt.. Jeg valgte at give det en chance, men måtte opgive da min søn var ca. 6 måneder og vi gik fra hinanden.

Som man siger "Når en dør lukkes, så åbnes der et vindue". Og dette er ganske sandt i mit tilfælde. Jeg fandt min nuværende kæreste kort tid efter og det sagde bare BANG med det samme. Så fandt man ud af hvad kærlighed virkeligt er og hvor forfærdeligt det er at savne en man er super forelsket i. Hehe biggrin.gif

Vi har nu kendt hinanden i over 1½ år og været kærester i lidt over 1 år. Det er gået hurtigt, I know, vi er dog begge enige om at det er det helt rigtige! :7himmel:

Vi har valgt at blive i Slagelse pt. for min søns og min uddannelses skyld, da jeg lige er startet på en HF i dag faktisk, for at forbedre mit snit (skal have min. 10,5 blink.gif ). Men mon ikke jeg ender i Jylland igen når jeg skal videre på jordemoderuddannelsen. wink.gif

Men nu er jeg endeligt i gang med min planlægningstråd efter at have fulgt med i nogle måneder. Ihh hvor jeg dog glæder mig til at give min H2B mit JA i kirken. :iloveyou:

Tryk blot på emnerne herunder,

og du vil blive sendt til siden med det samme.

Kirke og feststed

Billeder af feststedet

Billeder fra feststedet

Ringene!

Brudepigekjoler

Vores monogram

Det endelige monogram

Reception

Indbydelsen - Prototypen

Færdig indbydelse

Billeder af drømmen - på model

KJOLEN!!! - Kjoleprøvning

Headpiece nr. 1 - Miss-Lena kreation

Mit sorte headpiece

Headpiece nr 2 - Susanne Nicolaisen kreation

Mit hvide headpiece

Strømpebånd -PRØVE

Musikken til festen

Bryllupsrejsen - med billeder

Bryllupskagen

Brudebuket planer

Vores labels

Cookie planer - Favours

Receptionsindbydelser - udkast

Inspiration:

Parkort til festen

Blomster og div. til bordet

Blonder til lysestager

Idéer til bordet

Brudebuket

Topfigurer

Bryllupskage

Sko

Idéer til Tina Liv fotoshoot

Inspiration til slør

Flere updates kommer snart.

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da brylluppet blev besluttet og min mor fik det at vide "beordrede" hun straks at jeg skulle giftes hjemme i min barndomsby hvor hun stadig bor.

Efter at have snakket med H2B blev vi enige om at det ville vi gerne. Min søster er blevet døbt i kirken og jeg er konfirmeret der, så tilhørsforholdet er helt i top :cheerleader3:

Datoen er jo sat og præsten havde en ledig plet lige på den dag så det er nu bragt i orden.

Vielse af Mads og Mille lørdag den 30. juni 2012 kl. 13.30

Her kan i se et par billeder af den skønne lille landsbykirke vi skal vies i. :thumbsupsmileyanim:

skanderupkirkeskanderup.jpg

080401k1.jpg

images23tm.jpg

Feststedet er også booket og det vil blive holdt på Bramdrupdam Kro og Hotel hvor der også vil være overnatning til gæsterne.

Ejeren/værten er virkelig rar og meget imødekommende efter at opfylde alle vores ønsker. Som han siger så er det kun en god fest hvis der er mad og drikke nok :wink:

42_707_14425.jpg

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Følger lige med dig, som du selv foreslog :thumbsupsmileyanim: det håber jeg er okay. Hvor ser den hyggelig ud, den der kro!!! Men det ser også lidt dyrt ud - er det sandt?

Pernille

Det er ikke så dyrt.. Priserne passer meget godt til gennemsnittet af feststeder :biggrin: Alt efter hvad vi finder på så ender vi nok med 500. Og så kommer der vinarrangement ved siden af :wink: værten lagde ud med at sige at alt kan laves.. Står lige præcis den ret der ikke, så laver de den alligevel, da vi kan få hvad vi vil have. Og festen slutter når der sidder 3 stive mænd og snakker politik.. Var flad af grin -HAHA-

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at du har fået startet din egen planlægningstråd :cheerleader3:

Hvor er det en sød lille kirke. Det er sådan nogle der bare er SUPER smukke indvendigt som regel. :loveboard:

Det lyder da bare rigtig godt med sådan et feststed. Dejligt når de virkelig vil sikre at man får en bedste dag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Dejligt at du har fået startet din egen planlægningstråd :cheerleader3:

Hvor er det en sød lille kirke. Det er sådan nogle der bare er SUPER smukke indvendigt som regel. :loveboard:

Det lyder da bare rigtig godt med sådan et feststed. Dejligt når de virkelig vil sikre at man får en bedste dag :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes den er smukkere udvendig end indvendig hehe.. Den ser ud som en typisk landsbykirke i noget grøn/blåt look på bænkene. Hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er ringene fundet!

Vi har først snakket om det skulle være guld, og har da også haft nogle stykker vi godt kunne lide. Dog er både min H2B og jeg enige om en lidt anderledes ring. Vi har hurtigt inde og vende om vi selv skulle designe, det blev hurtigt droppet, da vi ikke har råd til det, og vægter en rejse noget højere (vi er rejse mennesker) :blush::biggrin:

Ligeledes blev materiale diskuteret og vi hældte mest til titanium eller stål.

Her er de så i stål :biggrin:

15.jpg

Vi kan begge godt lide det firkantede look og så synes jeg det er lidt anderledes med stenene ude i den ene side. Lige noget for en Mille :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

tillykke med det kommende bryllup.. glæder mig til at følge med :thumbsupsmileyanim:

Vil lige komme med en kommentar til din HF - man kan ikke forbedre sit snit..

Tak skal du have. :biggrin:

Jo når man ikke har en gymnasial uddannelse i forvejen så kan man godt :biggrin: har kun en HG og det er slet ikke godt nok. :wink:

kom ud med et snit på 8,5 og skal op og have 10,5 så det er det jeg er gået i gang med nu :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan komme ind med andre uddannelser hvis man har nogle bestemte fag ved siden af, men jeg valgte at tage en HF for så kunne jeg også forbedre mit engelske og danske og derved trække gennemsnittet op :biggrin:

Men jeg tager den på 2 år selv om jeg har en søn på 2. Tror sagtens jeg kan med lidt planlægning.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jordemoder må være lidt af et drømme job. Der er selvfølgelig de hårde og triste fødsler, men at se et nyt smukt liv komme til verden hver arbejdsdag må være lykken.

Jeg ville tude som pisket hvis det var mig. Af glæde altså :)

0

Del dette indlæg

Fru. Kræmmergaard tak skal du have, og håber jeg kan sige i lige måde, når du kommer i gang med en planlægning :wink:

Miss-Lena ja det er bestemt også et job jeg ser frem til at prøve kræfter med, der går nogle år endnu før jeg står færdiguddannet. Hehe

Ja jeg tror også de mange første gange bliver hårde og vil nok også lige skulle trække vejret, for en vellykket fødsel er bare så fantastisk! Der vil blive triste tidspunkter også, men det er de tidspunkter hvor en jordemoder skal vise sit værd og være der for forældrene. Bare at hjælpe til og være en stor del af et lille nyt menneskes start på livet. Ak ja..! Tiden må gerne gå hurtig. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Brudepigekjolerne er ved at være på plads og det er jo skønt! :thumbsupsmileyanim:

Nu skal de bare bestilles hjem, det venter vi dog med til omkring nytår, så passer det fint tidsmæssigt.

Valget står pt. på denne model til mine 2 skønne tøser. De er sorte i know, men de er begge lige som mig.. Sort er bare de vi altid vælger fordi det er safe. :griner:-

Den kan brude med og uden underskørt.

stock_dress_hr_glitterflower_black_1.jpg

Der er noget sølv i kjolerne hvilket passer godt til deres headpiece som de skal have..

Her er min lillesøsters headpiece som jeg købte på Malta da vi var af sted i starten af juli. Og vi finder et i samme stil til min veninde. :thumbsupsmileyanim:

p8190926.jpg

Men nu må vi se om tøserne skifter mening og finder en helt anden kjole.. (det er jo trods alt kvinder vi har med at gøre.. Vi stopper ikke før vi er 100% tilfredse) :griner:-:tunge:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer