Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Iiiih, tillykke med at du har vundet! Må indrømme at jeg er lidt misundelig, for Tina Liv er bare en fantastisk fotograf :thumbsupsmileyanim:

Uh, det headpiece er flot! Kan godt forstå at du gerne vil have det på til photoshootet og på selve dagen. Så er der også noget der binder de to ting sammen. Ikke at det er nødvendigt, men det kan være meget fedt nogle gange :biggrin:

Og brylluppet er helt klart ikke sidste gang jeg har det på.. Elsker Miss-Lenas ting. Må søge om praktikplads hos hende :lol:

Haha, ja :thumbsupsmileyanim: Jeg kunne nok også godt tænke mig sådan en sort kreation til vores bryllup, især fordi jeg har meget lyst hår, så hvis det er et lyst headpiece 'forsvinder' det bare :td: Men det giver en god undskyldning for at få et lidt anderledes headpiece i stil med dit :biggrin:

0

Del dette indlæg

Iiiih, tillykke med at du har vundet! Må indrømme at jeg er lidt misundelig, for Tina Liv er bare en fantastisk fotograf :thumbsupsmileyanim:

Uh, det headpiece er flot! Kan godt forstå at du gerne vil have det på til photoshootet og på selve dagen. Så er der også noget der binder de to ting sammen. Ikke at det er nødvendigt, men det kan være meget fedt nogle gange :biggrin:

Og brylluppet er helt klart ikke sidste gang jeg har det på.. Elsker Miss-Lenas ting. Må søge om praktikplads hos hende :lol:

Haha, ja :thumbsupsmileyanim: Jeg kunne nok også godt tænke mig sådan en sort kreation til vores bryllup, især fordi jeg har meget lyst hår, så hvis det er et lyst headpiece 'forsvinder' det bare :td: Men det giver en god undskyldning for at få et lidt anderledes headpiece i stil med dit :biggrin:

Ja jeg er godt nok rødhåret, farvet mørkebrun, men tror det kommer til at se fedt ud alligevel :) Især når der er masser af bling på :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fandt jeg også frem til din planlægning, og sikke mange fede ting du har styr på... Elsker dine invitationer!!! OG dit monogram... Det er så fedt når tingene er lavet selv, det gør det super personligt... :cheerleader3:

Btw, brudepige kjolen??? HVOR ER DEN FRA??? Den er sååååå fed... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge dig...

0

Del dette indlæg

Så fandt jeg også frem til din planlægning, og sikke mange fede ting du har styr på... Elsker dine invitationer!!! OG dit monogram... Det er så fedt når tingene er lavet selv, det gør det super personligt... :cheerleader3:

Btw, brudepige kjolen??? HVOR ER DEN FRA??? Den er sååååå fed... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge dig...

Mange tak skal du have :) Jeg er også meget tilfreds med monogrammet, og har fået meget ros, fra en der laver rigtig meget af sådan noget. Han spurgte faktisk hvilket program jeg havde lavet det i, og troede ikke helt på at jeg har tegnet det i hånden. Hehe.

Her er et link til brudepigekjolen

Jeg glæder mig også til at vise og fortælle dig meget mere i de næste måneder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uuuuupsaaa.. :unsure::blush: :fløjt:

Så kom man vist til at bestille et headpiece fra skønne Miss-Lena... Hovsa.. -HAHA-

Meen iiih.. Så skal det både bruges til fotoshoot og selve dagen :)

Det bliver noget i stil med dette, dog ikke helt magen til :wink:

11153250.jpg

Billedet er lånt fra Miss-Lenas tråd

Har selv købt denne og den er bare SÅ fantastisk :loveshower:

Som Ole Henriksen ville have sagt - I love it :griner:-

Og Miss Lene laver sådan nogle flotte ting, glæd dig :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Har selv købt denne og den er bare SÅ fantastisk :loveshower:

Som Ole Henriksen ville have sagt - I love it :griner:-

Og Miss Lene laver sådan nogle flotte ting, glæd dig :bunny_4:

Jamen jeg glæder mig også virkeligt meget til at se hvad hun får lavet! :cheerleader3:

Har været vild med det der headpiece siden den dag hun postede et billede af det herinde. :) hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg siddet og DIY'et lidt. :cheerleader3:

Og det blev til mit aller første strømpebånd!!! :thumbsupsmileyanim: Jeg synes selv jeg er sluppet ret godt fra det, taget i betragtning af det blev lavet i første hug.

Jeg blev inspireret lidt af Royal Copenhagens Mussel :wink: Og derfor er det holdt i creme/hvid og blå.

pa151267.jpg

pa151269.jpg

pa151271.jpg

Hvad synes i tøser? :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I går drog jeg til Jylland for at besøge min dejlige mutti og samtidig prøve brudekjole.

Det var dejligt at møde Helle og hendes mand. :cheerleader3:

Jeg har bare været så spændt de sidste mange dage, netop fordi jeg måske havde RET mange forventninger til KJOLEN som jeg jo har stirret på i flere timer på nettet og drømt om. haha

Og jeg kom i den. Den sidder perfekt!!!! :o Den skal ikke lægges ud/ind/op eller ned.. Den er PERFECTO :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt vild med den enkelthed i pynt og alle kjolens folder.. Og så er det meget lang tid siden jeg har aften sådan en talje :griner:-

Men her er et par billeder af vidunderet :biggrin:

pa161274.jpg

Lånte lige Helles slør for at se effekten :)

pa161275.jpg

pa161277.jpg

Og til sidst lige et af Helle og jeg :) (Helle hvis du har et bedre af os, modtager jeg gerne) :)

pa161279.jpg

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer