Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Endnu et idémylder :griner:-

Her er nogle blomster jeg gerne vil have i min brudebuket og sådan som jeg gerne vil have den skal se ud. :thumbsupsmileyanim:

sansre1pe.jpg

Her er nogle kager som jeg samler lidt inspiration fra. Min H2B's kollega skal lave kagen, og hun har bare lavet sååå fantastiske kager!

kagedrmme.jpg

Vi er ret humoristiske og er derfor sikre på at vi vil have en sjov topfigur!! :lol:

kagefigurer.jpg

0

Del dette indlæg

Fede kager - specielt den første :thumbsupsmileyanim:

Og så er jeg helt vild med topfiguren hvor de kysser :lol: min H2Bs datter synes aldrig vi bestiller andet, så måske var det en idé :wink:

Ja den kage er ret speciel :thumbsupsmileyanim:

Den er også sød den topfigur samtidig med at den er lidt anderledes, fordi de sidder ude på kanten :cheerleader3::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er jo vild med din sko-ide....måske også fordi jeg selv har grønne sko :thumbsupsmileyanim: Tjek lige min tråd...har købt skoene på en engelsk hjemmeside og så fået dem farvet i Taastrup (bor på fyn)....og har da flere gange stødt på fede sko i fornuftig højde der kan farves - så det er bare at gå i krig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Er jo vild med din sko-ide....måske også fordi jeg selv har grønne sko :thumbsupsmileyanim: Tjek lige min tråd...har købt skoene på en engelsk hjemmeside og så fået dem farvet i Taastrup (bor på fyn)....og har da flere gange stødt på fede sko i fornuftig højde der kan farves - så det er bare at gå i krig :cheerleader3:

Ja jeg har efterhånden også overvejet at købe nogle hvide og så få dem farvet.. Det er vist nemmere end at finde nogle i lige den grønne farve man geren vil have.. Hvad gav du for farvning af sko?

0

Del dette indlæg

Lidt nyt til tråden!! :thumbsupsmileyanim:

Vi holdt i weekenden fødselsdag for min skønne skønne dreng Phillip både lørdag og søndag (gaaab jeg er træt efter gæster hele weekenden) Hehe

Det var nu alligevel nogle skønne dage med venner og familie. Og min søn fik en masse gode gaver :)

Men men men. Det har hele tiden svævet lidt i luften at receptionen skulle holdes hos min mor og hendes kæreste, blot 5 min. fra kirken. Hun har dog ikke givet et endeligt svar indtil i lørdags, hvor hun selv kom på banen med emnet!

Så nu er det besluttet at receptionen bliver holdt hos dem efter vielsen i et stort telt, hvor der vil blive serveret sanwiches og noget køligt at drikke (evt. kold hyldeblomstdrik) samt kaffe til de kaffetørstige.

Min mors kæreste er udlært bager (bager dog kun i fritiden) og han står for at lave kransekage :cheerleader3:

Så nu er det i hvert fald på plads! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak søde zillaer! Ja det er dejligt at det stille former sig.. Ud over det, så er indbydelsen også lavet (nu skal den bare masseproduceres) og så har jeg kig på en kjole, som jeg forhåbentligt snart skal hen og prøve! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Sikke en flot kirke - rigtig romantisk :loveshower:

Sikke meget der allerede er planlagt :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se, hvordan det hel udformer sig :)

Ja der er ved at være styr på en del, men kirke og feststed var der faktisk allerede styr på 14 dage efter han havde friet :lol::blush:

Og det var han 100% med inde ovre. Min H2B er faktisk lige så meget bridezilla på den gode måde som jeg er.. :) Han vil også gerne være med inde over det hele og alt er indtil videre besluttet i fællesskab, så det er jo bare skønt :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med dig

Følger lige lidt med i din planlægning (da jeg selv skal giftes i samme måned som dig og faktisk har absolut INTET på plads endnu... :shooter: men dog er sikker på, at jeg nok skal nå det med god inspiration fra bl.a. dig... :BKSTREET: )

I forbindelse med at du skrev om de sjove topfigurer til kagen, vil jeg lige give dig et rigtig godt link:

http://www.weddingcollectibles.com/FunnyandUniqueNoveltyWeddingCakeToppers.html

Der er VIRKELIG mange både gode, sjove, skøre og smukke topfigurer. Desuden mener jeg at have set den med de kyssende par på side 6... :balloon:

0

Del dette indlæg

Hej med dig

Følger lige lidt med i din planlægning (da jeg selv skal giftes i samme måned som dig og faktisk har absolut INTET på plads endnu... :shooter: men dog er sikker på, at jeg nok skal nå det med god inspiration fra bl.a. dig... :BKSTREET: )

I forbindelse med at du skrev om de sjove topfigurer til kagen, vil jeg lige give dig et rigtig godt link:

http://www.weddingcollectibles.com/FunnyandUniqueNoveltyWeddingCakeToppers.html

Der er VIRKELIG mange både gode, sjove, skøre og smukke topfigurer. Desuden mener jeg at have set den med de kyssende par på side 6... :balloon:

Du skal være mere end velkommen til at følge med og ja jeg kan se det er lørdagen før mig :thumbsupsmileyanim: Så må vi bare håbe vejret er med os :biggrin:

Tak for linket, jeg har kigget lidt og nogle af dem er søde nok, men ja, jeg skal lige have gommen med på beslutningen :thumbsupsmileyanim:

Men man behøver jo heller ikke have styr på så meget endnu.. Det er kun fordi jeg har været lidt hurtigt ude og bare sidder og nørder ellers :griner:- Og mon ikke også jeg kommer til at hente noget inspiration fra dig :wink:

0

Del dette indlæg

Indbydelsen

Vi har længe tygget på hvordan indbydelsen skulle være og der er lavet MAAANGE forskellige udkast til dem.

Men nu har vi fundet ud af hvordan den skal se ud og har lavet det første eksemplar.

Må udover det også krybe til korset og sige at Mette Holms indbydelse har været til stor inspiration for mig og ikke mindst min H2B der er helt skudt i den.!! :blush::loveflag:

Vores farver er sort,cremehvid og limegrøn (den grønne farve på indbydelserne er dog lidt mere afdæmpet næsten vissengrøn)

Kravet fra H2B var at der skulle være svarkort og gerne et segl, fordi han er sådan lidt oldschool og romantiker :rolleyes::wink::lol:

Så her er vores indbydelse som den ser ud (skal sikkert nok finde noget at rette inden den bliver sendt ud efter jul) -HAHA-

p9070981.jpg

Teksten har jeg selv skrevet. Faktisk på 5 min. Ved ikke hvorfor, men jeg er vist bare god til at rime :griner:-

Og jeg synes den passer rigtig godt og fortæller lidt om os. Lidt humor og fjolleri

p9070964.jpg

p9070967.jpg

p9070968.jpg

Indbydelsen bagfra.

Jeg fik idéen til at sætte et stempel på, bare for at bryde lidt og gøre den lidt unikt.

p9070975.jpg

MEN nu kommer dilemmaet!!

Skal det være sort eller hvidt segl? Plz.. hjælp med jeres mening :biggrin:

SORT ELLER HVID???

p9070957.jpgp9070984.jpg

2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot lavet!!!

Kan godt lide den sort forsegling og fordi invitationen er sort ville jeg måske vælge et lysere bånd - sølv eller hvid...

Problemet med lysere bånd er bare at man ikke kan se det overlappede stempel bagpå så :(

0

Del dette indlæg

Super flot lavet!!!

Kan godt lide den sort forsegling og fordi invitationen er sort ville jeg måske vælge et lysere bånd - sølv eller hvid...

Problemet med lysere bånd er bare at man ikke kan se det overlappede stempel bagpå så :(

Det kan jeg godt se nu du siger det.

Men jeg stmmer i hvert fald på den sorte forsegling :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vildt flotte invitationer!!!! Det er virkelig enkelt og gennemført. Jeg synes de er pæne med begge segl, men stemmer på det sorte. Stemplet bagpå er intet mindre end fantastisk, og jeg synes det skal have lov at stå alene sådan farvemæssigt.

Med hensyn til dit søde digt (nårh), så ville jeg i linie 2 skrive "og hurtigt vi hinandens hjerter vandt". Synes det sådan sprogligt giver lidt mere mening. :)

0

Del dette indlæg

Vildt flotte invitationer!!!! Det er virkelig enkelt og gennemført. Jeg synes de er pæne med begge segl, men stemmer på det sorte. Stemplet bagpå er intet mindre end fantastisk, og jeg synes det skal have lov at stå alene sådan farvemæssigt.

Med hensyn til dit søde digt (nårh), så ville jeg i linie 2 skrive "og hurtigt vi hinandens hjerter vandt". Synes det sådan sprogligt giver lidt mere mening. :)

Tak skal du have.

Med hensyn til digtet så valgte jeg at lave den linje sådan fordi der også står hinanden i linjen ovenover.. Jeg har tænkt rigtig meget over den, og det er netop også lige nøjagtigt det jeg mener med (at jeg sikkert ændrer småting inden den bliver sendt ud) Jeg synes alt skal klinge før jeg er tilfreds :biggrin:

Tror det ender med at der kommer til at stå "og hurtigt Navn mit hjerte vandt"

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer