Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak skal i have... Jeg kan bare heller ikke vente til jeg skal prøve den igen altså!! :cheerleader3:

Synes også den kommer meget mere til sin ret i virkeligheden end på modelbillederne..

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg siger go go go! Den er (stadig) fantastik, og den sidder bare rigtig flot på dig!!

Det er jeg glad for du siger.. Jeg har også den helt rigtige fornemmelse mht. kjolen :loveshower:

Wow.. Den er bare super smuk til dig den kjole :) Tillykke med den :)

Mange tak :bearhug:

Årh! :heart: SMUK kjole.... Den er virkelig flot.. Og hvilket slæb... :loveshower:

Ja jeg er også helt skudt i det slæb altså! Og alle folderne.. :loveboard:

Den var jo vidunderlig, da Helle havde den på - og den er også suuuuuper fin til dig. :toot:

Tak skal du have. Jeg kan slet ikke vente alle de måneder til H2B endeligt ser den.. Ihh altså :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig flot kjole!! Og fedt den sad så perfekt på dig!! Lækkert kjolevalg!!

Åhhh den kjole er bare SÅ flot! Og sidder fantastisk på dig også, forstår godt du bare måtte eje den :loveshower:

Smuk smuk smuk kjole!! Du stråler jo helt :)

Super smuk kjole, sidder jo hlt perfekt :cheerleader3:

Rigtig flot :tunge::thumbsupsmileyanim: Den sidder rigtig godt på dig !

Mange tak skønne zillaer! :thumbsupsmileyanim:

Det er virkeligt dejligt at få bekræftet at kjolen er lige i skabet. Jeg bliver mere og mere sikker på at det er den HELT rigtige beslutning :bunny_4:

Nu skal der jo bare findes tilbehør.. :cheerleader3: Hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hopper med på heppevognen - for kjolen er virkelig smuk på dig, hold nu op, hvor er du lækker :loveshower:

Mange tak skønne zilla :bearhug:

Hold da magle, hvor sidder den perfekt på dig :loveboard: Og kjolen er jo guddommelig i sig selv!!

Det er jeg virkelig glad for at du synes..! Det er dejligt at få at vide :loveflag:

Jeg fik mail i går fra Tina Liv om at min boudiorfotografering er rykket fra sidst i januar til den første weekend i december! Det er jo lige om snart!! :o:bunny_4:

Jeg havde faktisk skrevet gavekort til undertøj på ønskesedlen, men nu står den på shopping i november stedet for :cheerleader3: Ihh hvor jeg glæder mig til at skulle have taget billeder!! Wooop Wooop!!! :balloon:

0

Del dette indlæg

Er det bare mig, eller har du aldrig fået postet et billede af dit kommende headpiece? - Jeg har også købt et sort fra Miss-Lena, og det er simpelthen så fint.

Vil sååå gerne se dit :7himmel:

Nej jeg har ikke set billeder af det endnu, så jeg er meget spændt. Har du billeder af dit herinde?

Hold da op hvor er den kjole bare flot på dig!!! :cheerleader3:

Tak skal du have sødling :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer