Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Brudepigekjolerne er ved at være på plads og det er jo skønt! :thumbsupsmileyanim:

Nu skal de bare bestilles hjem, det venter vi dog med til omkring nytår, så passer det fint tidsmæssigt.

Valget står pt. på denne model til mine 2 skønne tøser. De er sorte i know, men de er begge lige som mig.. Sort er bare de vi altid vælger fordi det er safe. :griner:-

Den kan brude med og uden underskørt.

stock_dress_hr_glitterflower_black_1.jpg

Der er noget sølv i kjolerne hvilket passer godt til deres headpiece som de skal have..

Her er min lillesøsters headpiece som jeg købte på Malta da vi var af sted i starten af juli. Og vi finder et i samme stil til min veninde. :thumbsupsmileyanim:

p8190926.jpg

Men nu må vi se om tøserne skifter mening og finder en helt anden kjole.. (det er jo trods alt kvinder vi har med at gøre.. Vi stopper ikke før vi er 100% tilfredse) :griner:-:tunge:

De er så fine dine kjoler til brudepigerne. Hvor har du fundet dem?? :)

0

Del dette indlæg

Brudepigekjolerne er ved at være på plads og det er jo skønt! :thumbsupsmileyanim:

Nu skal de bare bestilles hjem, det venter vi dog med til omkring nytår, så passer det fint tidsmæssigt.

Valget står pt. på denne model til mine 2 skønne tøser. De er sorte i know, men de er begge lige som mig.. Sort er bare de vi altid vælger fordi det er safe. :griner:-

Den kan brude med og uden underskørt.

stock_dress_hr_glitterflower_black_1.jpg

Der er noget sølv i kjolerne hvilket passer godt til deres headpiece som de skal have..

Her er min lillesøsters headpiece som jeg købte på Malta da vi var af sted i starten af juli. Og vi finder et i samme stil til min veninde. :thumbsupsmileyanim:

p8190926.jpg

Men nu må vi se om tøserne skifter mening og finder en helt anden kjole.. (det er jo trods alt kvinder vi har med at gøre.. Vi stopper ikke før vi er 100% tilfredse) :griner:-:tunge:

De er så fine dine kjoler til brudepigerne. Hvor har du fundet dem?? :)

Dem har jeg fundet lige her! :)

0

Del dette indlæg

Nu er jeg ENDELIGT blevet helt færdig med indbydelserne og kan se det næste projekt, nemlig receptionsindbydelserne skule til mig i det fjerne.. :blink:

Shiiit et projekt jeg har kastet mig ud i, men jeg må sige at jeg er ganske tilfreds med resultatet :biggrin:

Det blev til sort og creme farvet. Med sølv stempel og grøn kant inden i.

Her er lige et par billeder (læs billedspam) af projektet..

pb131477.jpgpb121473.jpg

pb131479.jpgpb131481.jpg

Og her er de færdige så :) Der mangler dog lige 6 stk på billedet :)

pb141483.jpg

pb141487.jpg

pb141489.jpg

Så blev det tid til at sætte stempel på hvor der står "With love"

pb141490.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak tøser :) Er super glad for at i synes om det :) I er altså bare så skønne :bearhug:

Det er dejligt at blive bekræftet i at man ikke har lagt spildt arbejde i detaljer som gæsterne nok ikke ser.. Det giver en dejlig ro lige at få at vide det man har lavet er ganske ok :) (glider ned i stolen med en fredfyldt stemning hængene over mit hoved) Arrh. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Wauw nogle flotte invitationer... Må jeg have lov at spørge hvad skrifttypen hedder? og er den hentet på dafont?

Der er brugt 2 forskellige

Al tekst er skrevet med en font der hedder "cutscript" og labels er skrevet med "Some Weatz Swashes"

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg lige været en tur igennem hele din tråd og der er liiige nogle ting jeg bliver nødt til at sige...

FANTASTISKE ringe! Fede invitationer, jeg er vild med det enkle udseende og så til sidst.. HOLD DA K... EN SMUK KJOLE!! :loveshower: Du ligner en million og hvor er den smuk til dig! Det må siges at du har en fed stil! :BKSTREET:

Det var tæt på at vores bryllup skulle st i Bramdrupdam også. Min kæreste kommer fra Gudsø og Bramdrup kirke er hans familiekirke, så vi måtte lige diskutere lidt frem og tilbage.. men det blev så til min kirke i stedet :) Vi havde også kik på Bramdrupdam kro.. måske vi skulle have gjort det, det lyder til at kromanden har humor! :lol:

0

Del dette indlæg

Nu har jeg lige været en tur igennem hele din tråd og der er liiige nogle ting jeg bliver nødt til at sige...

FANTASTISKE ringe! Fede invitationer, jeg er vild med det enkle udseende og så til sidst.. HOLD DA K... EN SMUK KJOLE!! :loveshower: Du ligner en million og hvor er den smuk til dig! Det må siges at du har en fed stil! :BKSTREET:

Det var tæt på at vores bryllup skulle st i Bramdrupdam også. Min kæreste kommer fra Gudsø og Bramdrup kirke er hans familiekirke, så vi måtte lige diskutere lidt frem og tilbage.. men det blev så til min kirke i stedet :) Vi havde også kik på Bramdrupdam kro.. måske vi skulle have gjort det, det lyder til at kromanden har humor! :lol:

Mange tak skal du have :blush::biggrin: Og tak fordi du gad læse hele min tråd igennem :heart::bearhug:

Jeg er glad for at det bliver den kro, de er bare så herlige både krofatter og kromutter :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op!!! :o VIRKELIGT fede invitationer - man kan se der er lagt noget arbejde og nogle overvejelser i dem.... :BKSTREET: Håber modtagerne sætter pris på dem... :) De er virkelig smukke - og meget prof! :o:wink:

Mange tak skal du have!! Det er super dejligt at du kan li mit arbejde :)

Super flotte invitationer :) er helt misundelig - kan rigtig godt lide båndet og selve designet :)

Mange tak.. Det er jo bare at stjæle alt den inspiration du vil :wink:

0

Del dette indlæg

super smukke invitationer :BKSTREET:

Mange tak :bearhug:

Hvor er jeres invitationer bare FANTASTISKE, så flotte altså.. ser virkelige prof. ud og meget gennemført :BKSTREET:

Jeg er glad for at du synes det ser prof ud. Det gør mig rigtig glad :biggrin:

Super super flotte indbydelser....total gennemført og enkel stil
:BKSTREET:
Kæmpe stykke arbejde du har været igennem
:loveshower:

Ja det var noget af en omgang og inden længe skal jeg lave receptionsindbydelser.. Puuhaa.. Mere arbejde :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer