Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Årh smykkerne er altid svært. Jeg elsker også perler, og købte faktisk en perlekæde til brylluppet, men endte med ikke at bruge den, da den forkortede min hals meget i forhold til at kjolen var stropløs.

Jeg fandt i stedet et par skønne hænge-perleøreringe..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

du skal være opmærksom på at dem med lukning i siden, har en tendens til at tyngden af låsen gør, at den vil enden med at hænge lige foran. Ligesom når den alm lås kører helt ned ved siden af vedhænget foran. Men ellers er de altså superskønne. Øreringene kan du iøvrigt osse selv lave i et snuptag. Materialerne kan nok får for max 150-200.- på fx nordicbeads

:loveboard::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tak skal i have. :)

Susanne jeg tror du har ret mht. at låsen tynger.. :wink: Det vil jeg lige tænke over. :)

Synes også perler er flotte....men tror man skal passe på ikke at få for volsom en halskæde.....??? Men ved det sf ikke.... :wink: Kan godt lide enkle smykker..... :)

Jeg synes ikke nogle af kæderne er voldsomme. Jeg har en meget lang hals og skal ikke have nogen bolero eller sjal så tror det ville se godt ud med perler.

Man kan jo også sagtens have en meget voldsom halskæde på, der faktisk får kjolen til at fremstå endnu flottere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Århh nr 2 halskæde er fiiiiin, med lukning som en is-blomst. Så flot :) Perlearmbåndet er også rigtig flot! Tror det kunne være et meget fint sæt, men tror også det kommer an på hvordan kjolen er, og om du kan bære sådanne 'tunge' kæder, altså om de bliver for tunge i forhold til din figur/bygning. Håber du forstår hvad jeg mener. Men de er altså alle sammen virkelig smukke!

du skal være opmærksom på at dem med lukning i siden, har en tendens til at tyngden af låsen gør, at den vil enden med at hænge lige foran. Ligesom når den alm lås kører helt ned ved siden af vedhænget foran. Men ellers er de altså superskønne. Øreringene kan du iøvrigt osse selv lave i et snuptag. Materialerne kan nok får for max 150-200.- på fx nordicbeads

Har du er link til det der Nordicbeads, Susanne? Kan ikke lige finde noget på en hurtig googling :blush:

Redigeret af Kalamazoo
0

Del dette indlæg

Århh nr 2 halskæde er fiiiiin, med lukning som en is-blomst. Så flot :) Perlearmbåndet er også rigtig flot! Tror det kunne være et meget fint sæt, men tror også det kommer an på hvordan kjolen er, og om du kan bære sådanne 'tunge' kæder, altså om de bliver for tunge i forhold til din figur/bygning. Håber du forstår hvad jeg mener. Men de er altså alle sammen virkelig smukke!

Har du er link til det der Nordicbeads, Susanne? Kan ikke lige finde noget på en hurtig googling :blush:

Jeg forstår godt hvad du mener :) Men tror da godt at jeg ville kunne bære det, og så med mit røde hår, så tror jeg det kunne være en god sammensætning. :)

Her kan du se mig i kjolen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg forstår godt hvad du mener :) Men tror da godt at jeg ville kunne bære det, og så med mit røde hår, så tror jeg det kunne være en god sammensætning. :)

Åhhhhhh så det var dig der var på billederne. Jeg har set dem før men kunne ikke lige huske hvor, og så var det dine billeder :lol: Fattede det ikke lige :blush: Men synes kjolen er faaaaaantastisk, den er altså super flot til dig. Den vil jeg også mene sagtens kan bære smykkerne. Og du har heller ikke tynde, svage knogler som jeg, jeg ville slet ikke kunne have så brede smykker.

Altså det jeg prøver at sige er at du kan gøre som du selv synes, kjolen og din figur kan klare de smykker du har fundet, men også sagtens det enkle og simple. Alt er flot!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhhhhh så det var dig der var på billederne. Jeg har set dem før men kunne ikke lige huske hvor, og så var det dine billeder :lol: Fattede det ikke lige :blush: Men synes kjolen er faaaaaantastisk, den er altså super flot til dig. Den vil jeg også mene sagtens kan bære smykkerne. Og du har heller ikke tynde, svage knogler som jeg, jeg ville slet ikke kunne have så brede smykker.

Altså det jeg prøver at sige er at du kan gøre som du selv synes, kjolen og din figur kan klare de smykker du har fundet, men også sagtens det enkle og simple. Alt er flot!!!! :cheerleader3:

Hehehe.. Jeg har faktisk meget tynde knogler.. haha.. Mit håndled er kun 14 cm rundt om. hahaha Men jeg tænker over det :) Ellers ender det sikkert med at jeg er kreativ selv :) Det kan til tider godt svare sig at være :biggrin:

0

Del dette indlæg

Smukke perlehalskæder - fik dog lige at vide i dag, hvis man er overtroisk - at hver perle man bærer på sin bryllupsdag symbolisere de tårer man vil græde i ægteskabet :td:

Skør gammel overtro - for synes de er smukke!

0

Del dette indlæg

Smukke perlehalskæder - fik dog lige at vide i dag, hvis man er overtroisk - at hver perle man bærer på sin bryllupsdag symbolisere de tårer man vil græde i ægteskabet :td:

Jeg skal nok komme til at græde en hel del.. Glædestårer gælder vel også -HAHA- Håber da på at der kommer en lillesøster eller lillebror også efter vi er blevet gift og det er noget af det smukkeste man kan opleve så der tuder jeg nok også lidt :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅH ÅÅÅH, så er jeg seriøst på (y) , for der er RIGTIG mange perler på min kjole!! :blink: Godt jeg ikke er overtroisk :tunge:

0

Del dette indlæg

ÅH ÅÅÅH, så er jeg seriøst på (y) , for der er RIGTIG mange perler på min kjole!! :blink: Godt jeg ikke er overtroisk :tunge:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

-HAHA-

:griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg kigget på smykker og clutch til brylluppet og har besluttet mig for at jeg må finde mig en flise.. -HAHA- Og det er bl.a. jeres skyld zillaer.. Den der etsy-side er altså bare farlig.. :blink:

Men well.. Det har jo hele tiden været planen at jeg skulle bære min mors halskæde fra Volmer Bahner (der er blevet sat i produktion igen af Lund Copenhagen), og det skal være mit blå. Men som brylluppet kommer tættere på brænder jeg mere og mere for perler.. :rolleyes:

Så nu har jeg overvejet at få lavet halskæden der oprindeligt var et armbånd til armbånd igen..

forglem.jpg

Men ja.. Jeg har altid været hooked på perler til min brudekjole, da jeg synes det ser luksuriøst ud.

Her er nogle smykker jeg har kig på.

il_570xN.281823334.jpg

Denne her forelskede jeg mig i ret hurtigt.. Sys den er vildt smuk, enkel og stilet.

il_570xN.272886201.jpg

Men disse 2 er der altså også noget særligt over.. De ligner meget, men låsen er anderledes

il_570xN.272850421.jpg

il_570xN.269738311.jpg

Denne er også meget elegant, men den ville jeg nemt kunne lave selv.. Alt til den kan købes i Pandurohobby.

il_570xN.283543298.jpg

Disse øreringe er altså også bare skønne synes jeg :heart:

il_570xN.242689446.jpg

Tøser hvad synes i??? :unsure:

Etzy er en tidsrøver, en pengesluger og et helt igennem fantastisk sted :a1221: Det er virkelig smukke halskæder, jeg har kigget meget på nogle der ligner, men kom også frem til detaljen med låsen og jeg VED at den vil irritere mig. Jeg er nu enig med, at perler vil være smukke til din kjole :)

0

Del dette indlæg

Ja jeg har også tænkt meget over det med låsen og er kommet frem til at jeg skal på jagt i de 2 lokale hobby butikker der ligger her i Slagelse for de er mega billige med mange ting i forhold til fx. Panduro.. Så skal se om de har nogle perler og noget liggende, som jeg kan bruge :) Og så ender det nok med at blive noget alla denne.

il_570xN.283543298.jpg

0

Del dette indlæg

Ja jeg har også tænkt meget over det med låsen og er kommet frem til at jeg skal på jagt i de 2 lokale hobby butikker der ligger her i Slagelse for de er mega billige med mange ting i forhold til fx. Panduro.. Så skal se om de har nogle perler og noget liggende, som jeg kan bruge :) Og så ender det nok med at blive noget alla denne.

il_570xN.283543298.jpg

Den er også virkelig fin! Man kunne måske eksperimentere lidt med perlestørrelse, lidt ligesom nedenstående billede, men måske bare lidt mere behersket :) Jeg kan rigtig godt lide den halskæde du har valgt, men i min smag, kunne den godt få et lille "twist", for udsmykningen på din kjole virker "moderne" i udformningen og er ikke bare et traditionelt blonde/perleapplikation... synes jeg :blush:

post-45329-0-28593500-1321734122.jpg

0

Del dette indlæg

Den er meget smuk den kæde, men har besluttet mig for at nøjes med en eller 2 kæder i en.. Forskellig str. perler kunne man sagtens, jeg er nok bare meget traditionel hvad angår halskæde og armbånd da jeg gerne vil have fokus på min fashinator :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

mht perler og tårer, så tror man er godt naiv hvis man satser på ingen tårer, he he :wink: Jeg ville bære alle de perler jeg ku finde og nyde mine hysteriske anfald (der heldigvis kun viser sig en x hver 10. år :rolleyes: ) Jeg tror på at det lufter ud i psyken at tude øjnene helt røde, råbe som en furie og gå i seng og smække m døren. Det der jo så betyder noget er, om man evner 10 min efter at tilgive og finde ud af om det skal være frikadeller ell bøf til aften :wink::heart: THAT`S LOVE!!!

1

Del dette indlæg

mht perler og tårer, så tror man er godt naiv hvis man satser på ingen tårer, he he :wink: Jeg ville bære alle de perler jeg ku finde og nyde mine hysteriske anfald (der heldigvis kun viser sig en x hver 10. år :rolleyes: ) Jeg tror på at det lufter ud i psyken at tude øjnene helt røde, råbe som en furie og gå i seng og smække m døren. Det der jo så betyder noget er, om man evner 10 min efter at tilgive og finde ud af om det skal være frikaldeller ell bøf til aften :wink::heart: THAT`S LOVE!!!

Vil give dig helt ret!

0

Del dette indlæg

mht perler og tårer, så tror man er godt naiv hvis man satser på ingen tårer, he he :wink: Jeg ville bære alle de perler jeg ku finde og nyde mine hysteriske anfald (der heldigvis kun viser sig en x hver 10. år :rolleyes: ) Jeg tror på at det lufter ud i psyken at tude øjnene helt røde, råbe som en furie og gå i seng og smække m døren. Det der jo så betyder noget er, om man evner 10 min efter at tilgive og finde ud af om det skal være frikaldeller ell bøf til aften :wink::heart: THAT`S LOVE!!!

Du har så evigt ret! :biggrin: Der var engang en klog ældre dame, der sagde til mig, at jeg skulle finde en mand, jeg kunne skændes med, for så ved man at man lever.. Og det er der jo egentlig noget sandhed i. Min farmor siger altid til mig, at man ikke skal lade solen gå ned over sin vrede.. den kan godt være lidt sværere at leve efter, men til gengæld så bliver vi altid gode venner hurtigt igen og ja, selv når vi skændes og jeg kunne sende h2b til månen, så ved jeg jo inderst inde, at jeg ikke kan leve uden ham :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer