Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Så er der gang i de kreative udfoldelser igen! :biggrin:

Denne gang er jeg gået i gang med receptionsindbydelser.

Jeg er blevet meget inspireret af dette billede og ender nok ud med samme idé men med vores egen stil. :)

post4066207714300013216.png

Her er så det første udkast, dog i billedfil, da jeg ikke har prøvet at printe den ud endnu. :)

receptionsindbydelse.jpg

Og så bliver det med hvid/creme blonde, og så grønt og creme bånd :)

Bag på kommer vores mail og mobilnummer, samt helt præcise adresser til at stå :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja der skal knaldes nogle lækre store blonder om indbydelserne :) Synes det ser hammer godt ud. :)

Ja jeg fik godt din besked. :) Nu håber jeg at han ikke kun har fået de 32 stk hjem som jeg bad om, da jeg kunne se der er kommet 2 mere på :) hehe

0

Del dette indlæg

Ja der skal knaldes nogle lækre store blonder om indbydelserne :) Synes det ser hammer godt ud. :)

Ja jeg fik godt din besked. :) Nu håber jeg at han ikke kun har fået de 32 stk hjem som jeg bad om, da jeg kunne se der er kommet 2 mere på :) hehe

Åhhhh skrev jeg 32....det er også fint.....det er bare mig der tænker lad mig få nogle ekstra så det ikke går galt....har han kun bestilt de 32 er det helt fint.....men kan du få 34 så er det også super :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøver at se om han har fået flere hjem :) Og nu mens vi lige skrev så har jeg lavet et andet udkast hahaha... det er noget djævelskab det bryllupsplanlægning!! -HAHA-

Udkast 2!

receptionsindbydelse2.jpg

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Tak skal i have.. Udkast 2 er også favoritten her hjemme :)

Grunden til at jeg smed de 2 swirls på er fordi de også er på vores anden indbydelse til festen også :) Så synes at der kom en rød tråd sammen med de grønne og sorte rammer, der jo også er på den anden :)

Tak for billederne Shedevil.. inspiration kan man ALDRIG få for meget af :wink::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja den sidste er jeg også ret vild med. :)

Den "ternede" er også ret fed på en eller anden måde, hvor jeg tror den kan bryde lidt alle de der bløde kurver fra swirls og bogstaver på indbydelsen.

De ligger i omkring 30-35,- plus porto :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh må lige kigge i stof2000 så :) Jeg har kigget, men har ikke rigtig kunnet finde nogle der er bredde nok.. :unsure::rolleyes:

Jeg købte i hvert fald en brun på 15 cm til 20 kr og så der var en sort, blå og lilla... Men er ikke helt sikker på om den var i hvid og råhvid... Ellers er der også stof og stil... Men ved ikke om I har én derovre? :wink:

0

Del dette indlæg

Den sidste er SKØN! :heart: Jeg elsker også blonder.. Har et UTAL af blondebånd som jeg køber i læssevis efter jul i diverse butikker - Bilka, Kvickly osv - de har ALTID sådan noget til at ligge i julerodekasserne imellem jul og nytår - tror jeg købte 10 forskellige sidste år til 2-5kr rullen! :o

Så måske du skal holde øje der? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at se under blonder på QXL :thumbsupsmileyanim: Der er en del til 6 og 10 kr pr meter.

:bearhug: Susan.

Det vil jeg lige gøre :)

Den sidste er SKØN! :heart: Jeg elsker også blonder.. Har et UTAL af blondebånd som jeg køber i læssevis efter jul i diverse butikker - Bilka, Kvickly osv - de har ALTID sådan noget til at ligge i julerodekasserne imellem jul og nytår - tror jeg købte 10 forskellige sidste år til 2-5kr rullen! :o

Så måske du skal holde øje der? :)

Har jeg det også med at gøre.. den 27 dec. sidste år købte jeg julekugler til træet for 70 og sparede 500 :griner:- sådan en pakke var sat ned til 5,- osv.. det var nice.

Men bånd der plejer det ikke at være så brede blonder sys jeg.. 15 cm. er jo alligevel ret meget.. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer