Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh det bliver spændende med fotograferingen imorgen, glæder mig til at se resultatet :)

Det gør jeg også :) Har printet ikke mindre end 3 sider ud med masser af inspiration til os :) Hellere for meget end for lidt :) Men der er en gennemgående stil i alle billederne har jeg lagt mærke til :)

0

Del dette indlæg

Du hapser bare løs! :biggrin:

Så er der lavet print med inspiration til imorgen hvor det går løs med Tina

:cheerleader3:

Er så spændt

:biggrin:

Håber du får en fantastisk dag. Jeg glæder mig til at se et smug kig, hvis det kommer på

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du hapser bare løs! :biggrin:

Så er der lavet print med inspiration til imorgen hvor det går løs med Tina

:cheerleader3:

Er så spændt

:biggrin:

Håber du får en fantastisk dag. Jeg glæder mig til at se et smug kig, hvis det kommer på

Tak Helle.. Jeg skal nok smide nogle billeder op, hvis de bliver gode nok.. hahaha

Nu du siger blonder - kom lige forbi det her billede og tænkte på dig:

masonjardoily.jpg

Fed idé! Men skulle den bruges, så skulle den moderniseres lidt. :griner:- Vintage nice.. Men de er lidt for bondske til det jeg har gang i :) Dog kunne idéen om sådan nogle blonder måske godt bruges til de lys jeg vil have :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg lige kommet hjem fra Odense og skal til at fyre nogle hjemmelavede kyllingeburgers indenbords :)

Jeg synes det gik vildt godt, og Tina er jo bare super skøn med hendes fede humor! :biggrin: Jeg synes i hvert tilfælde at der var en rigtig god kemi, og vi skiftedes til at hundse lidt med hinanden.

Billederne der blev taget er meget forskellige stilarter vil jeg sige. :) Jeg får nok først billederne efter jul, da hun har ret travlt lige pt. Men må håbe jeg kan vente :)

0

Del dette indlæg

Ihhhh hvor spændende med billederne! Mon ikke du får en smagsprøve?? :cheerleader3:

Synes dit udkast nr.2 er super godt! Og skønne blonder... er tilhænger af nr.1 :thumbsupsmileyanim: Tror det bliver super godt og glæder mig til at se det endelig resultat!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer