Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det var da DIG der havde det inspirationsbillede! :thumbsupsmileyanim: Kunne jo slet ikke finde det igen da jeg ledte efter det.. Hehe...

Jamen så kan min version lige komme ind her - hvis nogen skulle være interesseret i papir fjer på deres bordkort - så er de RET nemme at lave selv.. Klippede en "blad form" og klippede så tynde tynde streger på hver side - formede den som jeg ville have den ved at bøje den lidt mellem fingrene,, Og så lidt dobbeltklæbende tape bag på - og lidt lim - drysse drysse perler - og vupti:

388087_10150429196449096_554759095_8304063_777824538_n.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det var mig :wink: Det er altså en nice en du har fået lavet.. Regnede også med at det ville være ganske nemt at lave, det er nok mere et spørgsmål om man har tålmodighed til at lave fx. 50 af dem.. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Mille... Tillykke med milepælen!!! :loveshower:

Tænk, der kun er 7 måneder til, vi begge siger ja!!!!!!! :balloon: :balloon: :balloon:

Ja det er sq lidt vildt :) Har i fået styr på mere? :)

Fedt Mille... bare fyr op under stressen... :griner:-

Jeg tror, vi lige pt holder jule-time-out, og så fokuserer vi lidt på det, synes også det virker som om der er uendelig lang tid til.. :unsure: Men det skal nok komme og bide mig i.. :bunny_4: ... Jeg har da bestilt tid til kjoleprøvning!!! :fløjt: Ros til mig!! Ha ha ha... :lol:

0

Del dette indlæg

tillykke m milepælen :loveflag: pas nu på!!!! nu går tiden for alvor hurtigt :a1221::biggrin:

Tak Susanne.. Ja jeg tror også at jeg kun når at blinke og BAAAANG så er vi i juni.. hehe

Ja det må være en Millepæl :tunge:

Hej søde Mille... Tillykke med milepælen!!!

Tænk, der kun er 7 måneder til, vi begge siger ja!!!!!!!

Ja det er sq lidt vildt :) Har i fået styr på mere? :)

Fedt Mille... bare fyr op under stressen... :griner:-

Jeg tror, vi lige pt holder jule-time-out, og så fokuserer vi lidt på det, synes også det virker som om der er uendelig lang tid til.. :unsure: Men det skal nok komme og bide mig i.. :bunny_4: ... Jeg har da bestilt tid til kjoleprøvning!!! :fløjt: Ros til mig!! Ha ha ha... :lol:

Her er alt jul ordnet :) Så det er bare at slappe af :)

Fedt med kjoleprøvning.. Hvornår? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tøser.. Ja tiden går alt alt for stærkt.. Inden længe sidder vi som gifte koner og længes efter at have bryllupsplanlægningsstress!! :griner:-

Ja det kan du have ret i! :lol: Hvad skal jeg så bruge min tid på??? Studiet.. naaaaaa... Kan man ikke begynde at planlægge sit kobberbryllup?? Man kan vel aldrig være ude i for god tid??? -HAHA- ... Og så alligevel.. suk..Det bliver tomt! TOMT, siger jeg dig! :( Jeg tror jeg bliver nødt til at hænge ud, som et af de her BK spøgelser..

Hvornår blev du så gift?

I 2012..

Jamen vi er i 2045!! :griner:-

:biggrin:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tøser.. Ja tiden går alt alt for stærkt.. Inden længe sidder vi som gifte koner og længes efter at have bryllupsplanlægningsstress!! :griner:-

Ja det kan du have ret i! :lol: Hvad skal jeg så bruge min tid på??? Studiet.. naaaaaa... Kan man ikke begynde at planlægge sit kobberbryllup?? Man kan vel aldrig være ude i for god tid??? -HAHA- ... Og så alligevel.. suk..Det bliver tomt! TOMT, siger jeg dig! :( Jeg tror jeg bliver nødt til at hænge ud, som et af de her BK spøgelser..

Hvornår blev du så gift?

I 2012..

Jamen vi er i 2045!! :griner:-

:biggrin:

Hahaha.. ! Hvor godt! -HAHA-

Ja du vil nok være i pææænt god tid hvis du planlægger kobberbryllup lige efter at du er blevet gift. :) Men så skal du vel fortsætte inde på babyklar :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer