Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så nu er der styr på det, så er det bare at håbe, at de lever op til forventningerne når man er en tidligere radiotøs som mig :griner:-

Det tør jeg godt at sige at de gør. Vi har gennem flere år henvist mange forespørgsler til Jesper & Co. når vi ikke lige selv har haft mulighed for at spille i Jylland (det er som udgangspunkt kun mig selv der spiller i Jylland) og det har vi aldrig haft grund til at fortryde for de leverer varen. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Så nu er der styr på det, så er det bare at håbe, at de lever op til forventningerne når man er en tidligere radiotøs som mig :griner:-

Det tør jeg godt at sige at de gør. Vi har gennem flere år henvist mange forespørgsler til Jesper & Co. når vi ikke lige selv har haft mulighed for at spille i Jylland (det er som udgangspunkt kun mig selv der spiller i Jylland) og det har vi aldrig haft grund til at fortryde for de leverer varen. :rolleyes:

Det er jeg rigtig glad for at du siger Diskobil. Det gør jo bare at jeg er mere sikker i mit valg af musik, og at de nok skal være de rigtige til vores fest! :)

ville da bare lige vise dig hvad jeg mente m øreringe, der passede til fascinatoren;-)

Ej hvor er de dog smukke.. Men iihh. Jeg tror der er planer om fra H2B eller min mors side at forære mig Lunds for-glem-mig-ej ørestikker som så passer til min mors gamle halskæde af samme mærke :)

0

Del dette indlæg

I dag fik jeg så den første fashinator som jeg faldt for og bestilte. Den er lavet af Miss-Lena helt personligt til miiig :biggrin:

Og den er bare så smuk :) Så jeg synes da lige at i skulle se et par billeder eller 3 :cheerleader3:

pb021384.jpgpb021386.jpg

I baggrunden kan man se billedet jeg fik i julegave af min søn sidste år, som han selv har malet. Hehe

pb021388.jpg

Imorgen skal jeg ned og hente fashinator nr 2, som Susanne har lavet :loveshower:

1

Del dette indlæg

Det er jeg rigtig glad for at du siger Diskobil. Det gør jo bare at jeg er mere sikker i mit valg af musik, og at de nok skal være de rigtige til vores fest! :)

ville da bare lige vise dig hvad jeg mente m øreringe, der passede til fascinatoren;-)

Ej hvor er de dog smukke.. Men iihh. Jeg tror der er planer om fra H2B eller min mors side at forære mig Lunds for-glem-mig-ej ørestikker som så passer til min mors gamle halskæde af samme mærke :)

det kan jeg godt forstå:-) de er altså osse skønne :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men Flashlight gruppen er vist også dem Diskobil henviser til, når vi er i Jylland ? :)

Nå den havde jeg ikke lige set inden jeg svarede i går. Jeg har faktisk selv spillet rigtig mange jobs i Jylland og på Fyn i år og der er også flere af samme slags i kalenderen til næste år. Det handler om at vi har familie derovre og nogle gange kombinerer det hvorved vi kan tillade os at gå lidt på kompromis på transporten. Men det er stadigvæk en dyrere løsning end de jobs vi laver herovre og uden at kende Jespers (FlashLight-gruppens) priser end dyrere løsning end de priser de kan gøre det for. Derudover har vi en god kollega Hans Lynnerup oppe i Nordjylland som vi også henviser til (og det samme gør Jesper såvidt jeg ved).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er bare en lækker sag, Miss Lena har fået lavet til dig. Og når du nu har noget m sort, så sidder den altså lige i skabet :thumbsupsmileyanim:

Årh den er såå flot den fascinator :toot:

Århh... :heart: SMUK Miss-Lena kreation!! :loveshower:

Ja den er virkelig flot! Er også helt vild med den. :loveshower:

Men Flashlight gruppen er vist også dem Diskobil henviser til, når vi er i Jylland ? :)

Nå den havde jeg ikke lige set inden jeg svarede i går. Jeg har faktisk selv spillet rigtig mange jobs i Jylland og på Fyn i år og der er også flere af samme slags i kalenderen til næste år. Det handler om at vi har familie derovre og nogle gange kombinerer det hvorved vi kan tillade os at gå lidt på kompromis på transporten. Men det er stadigvæk en dyrere løsning end de jobs vi laver herovre og uden at kende Jespers (FlashLight-gruppens) priser end dyrere løsning end de priser de kan gøre det for. Derudover har vi en god kollega Hans Lynnerup oppe i Nordjylland som vi også henviser til (og det samme gør Jesper såvidt jeg ved).

Jeg tror jeg har fået det ret billigt hvad transport angår, da de kun skal fra Fredericia til Kolding. Så der er ikke helt så mange km at skulle køre :)

0

Del dette indlæg

Super flot fascinator! Perfekt farve til dig og dit hår.

Tak skal du have! Ja jeg synes også den står vildt godt til mit røde hår :)

MEGA smuk Miss-Lena kreation..... :loveshower: Glæder mig til at se den anden du snart får ind af døren.... :cheerleader3: Hvad måtte du betale for den sorte fra MissLena ??? :)

Jeg er også virkelig spændt på den fra Susanne.. Der stod det var til afhentning i dag, men når jeg scanner postsedlen ind, sker der intet :( Så jeg håber den er der senere eller måske i aften. :)

Jeg har givet 400,- for den. Synes den er super flot og fundet til de penge. Dog skulle jeg lige rette et par ting så den passede til min hovedform (men det er også fordi jeg er så sippet) Hehe. Der var bare lige et sted i den ene side, hvor den gabte, så man kunne se ind under den. Men det blev fikset med en limpistol og et stykke filt :wink: Jeg 120% glad for at jeg købte den! :)

0

Del dette indlæg

I dag modtog jeg så pakke nr. 2 og nej hvor er jeg dog glad for at jeg købte dette headpiece også!! :cheerleader3:

Da jeg åbnede pakken lå den fineste gave inden i.. :)

pb031393.jpg

Og som om det ikke var nok med det, så lå der en lille ekstra ting, som jeg bestemt IKKE havde bestilt. Men nej hvor gjorde den mig dog glad..

Susanne havde pakket de smukke smukke øreringe med i pakken uden at jeg vidste det :o:biggrin:

pb031397.jpg

Er helt vild med dem :loveshower:

Men nåå.. Her er mit andet headpiece så.. Mindst lige så fantastisk som det sorte. :bunny_4::heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart::bunny_4:

pb031414.jpg

2

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer