Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er også rigtig smuk, og det hvide gør den måske mere egnet til bryllup når du nu i forvejen har mørkt hår.

Ja det er nemlig lige det.. Så ved ikke om den sorte skal på til festen.. :) sys det er svært :blink:

Puhhaaa,... Den er svær, især fordi de begge er utrolig smukke (men jo også meget forskellige) :griner:- , så der er ikke andet for end du må skifte halvvejs :)

Ej, det må du liige få løst :thumbsupsmileyanim:

Ja de er såå smukke!! Er mega forelsket i begge på hver deres måde :biggrin:

0

Del dette indlæg

Smukke fascinators :loveflag: Og SUUUUPERsmuk kjole...den sidder jo som en drøm på dig!!

Glæd dig til at få taget billeder af Tina Liv...hun er fantastisk :loveboard:

mange tak skal du have. :blush::bearhug:

Jeg glæder mig også rigtig meget, og det er jo snart! :blink::biggrin:

Har jo siddet og kigget alle hendes værker på hendes side og facebook og der var du jo også :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Begge de fascinators er super flotte, men ja du må bare skifte midt på dagen hæhæ

Ja det må jeg nok hellere

Aiiiiii, hvor er den sidste smuk :loveboard: Meget yndig og romantisk!

Jeg elsker Miss Lenas, men den er måske mere nytårsaften-lexi?!

Jeg vil netop gerne have sort fordi folk ved jeg elsker sort, og bare så det hele ikke er hvidt i hvidt... Og så duller jeg mig aldrig rigtig op til nytårsaften.. Hehe :wink:

Sys helt bestemt Miss-Lenas kreation skal på, på selve dagen! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Har lige siddet og leget lidt med et billigt billedredigeringsprogram fordi jeg skal have købt nyt, men havde altså lige lyst til at fixe et af mine sidste billeder.

Er dog stadig ret ny i det med billedredigering, men ja.. Øvelse gør mester er det ikke det man siger :wink::tunge:

Sys bare lige i skulle se :biggrin:

dsc00261red.jpg

Redigeret af Mightystar
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay tøser nu må i hjælpe mig igen!!

Jeg har siden jeg startet i det stille kigget efter slør, MEN jeg er altid gået kold i det, fordi jeg ikke aner hvad jeg vil have, og hvad der kan passe sammen..

Jeg er til enkle slør, men også blonder.. Jeg er til lange slør, men ikke for lange.. Det skal ikke være et slør der fylder og jeg er total blank.. :(

Jeg ved ikke hvad der vil passe til min fashinator og min kjole.. Kom endeligt med nogle forslag piger.. :cheerleader3: :cheerleader3:

Inspiration: Som i kan se på billedet er det alt sammen forskelligt.. Ihh! :(

post-51262-0-03056900-1319534163.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har til hensigt at gøre som Nicolaisen siger - altså med sløret under min opsætning og så fascinatoren på siden.

Jeg skal til prøveopsætning på lørdag, og der kan jeg forhåbentlig få taget lidt billeder, så du kan se, hvad jeg mener.

0

Del dette indlæg

Ja en sådan opsætning har jeg også tænkt på.. enten det eller at jeg får en traditionel knold og så sløret hen over knolden.

Fashinatoren kommer til at sidde på siden under alle omstændigheder.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der styr på musikken til brylluppet. :cheerleader3:

Sikke en dejlig post man kan vinge af :thumbsupsmileyanim:

Efter at have kigget på mange forskellige løsninger skrev jeg en mail til logo.png og hørte hvordan og hvorledes.

Så nu er der styr på det, så er det bare at håbe, at de lever op til forventningerne når man er en tidligere radiotøs som mig :griner:-

Vil i tjekke det ud, kan i bare trykke på logoet, så kommer i direkte ind til deres hjemmeside :wink:

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Ja, må være dejligt ,at der er styr på de store ting! Har vi også .... næsten, hehe. Mangler egentlig bare maden ... men det går forhåbentlig ... ellers må jeg vist punge lidt extra ud for det .... selvom jeg ikke tror H2B vil acceptere den, haha.

Men Flashlight gruppen er vist også dem Diskobil henviser til, når vi er i Jylland ? :)

Men teløk med bookingen! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer