Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er det dog en skøn kjole du har fundet dig :)

Mange tak. :) Jeg glæder mig også rigtig meget til at prøve den igen :):cheerleader3:

Ohhh - de er FEDE de der grå headpieces til de kommende brudepiger.. :loveshower:

Ja jeg synes også de er rigtig flotte :biggrin: Har lige vist min ene brudepige dem, og nu skal vi finde ud af om, det er noget for hende :):wink:

0

Del dette indlæg

1 - ja, der ligger billeder med henvisning fra mit 1. indlæg.

2 - det heldige er jo så, at du har fundet kjolen og derfor kan finder undertøjet til den. Jeg fik i hvert fald taget billeder af mig i mit "brudeundertøj" til min lille boudoir-session og det er jeg SÅ glad for :thumbsupsmileyanim:

Må vi ikke se nogen inspirationsbilleder til det undertøj, du kunne tænke dig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uhh... dejligt at du allerede nu kan shoppe lækkert undertøj :fløjt:

Ja det bliver dejligt..

2 - det heldige er jo så, at du har fundet kjolen og derfor kan finder undertøjet til den. Jeg fik i hvert fald taget billeder af mig i mit "brudeundertøj" til min lille boudoir-session og det er jeg SÅ glad for :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg så den godt i går. :biggrin: Dog håber jeg på mere bling bling på den jeg skal have :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal ikke have noget decideret brudeundertøj, da jeg ikke skal have BH på. Det er der i kjolen :) Så det bliver kun trusser og strømper :wink:

Jeg har ikke rigtig fundet billeder til andet end inspiration (de ligger under inspirationsbillederne til Tina Livs fotoshoot), da jeg ikke kan købe undertøj ud fra billeder og skal meget forskellige steder hen. Kan næsten ikke finde noget undertøj nogle steder, hvis det skal være lidt frækt, da jeg bruger 70F og nok er gået en skål op :unsure:

Så det er meget svært at kigge på undertøj :(

0

Del dette indlæg

uhh... dejligt at du allerede nu kan shoppe lækkert undertøj :fløjt:

Ja det bliver dejligt..

Ja jeg så den godt i går. :biggrin: Dog håber jeg på mere bling bling på den jeg skal have :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal ikke have noget decideret brudeundertøj, da jeg ikke skal have BH på. Det er der i kjolen :) Så det bliver kun trusser og strømper :wink:

Jeg har ikke rigtig fundet billeder til andet end inspiration (de ligger under inspirationsbillederne til Tina Livs fotoshoot), da jeg ikke kan købe undertøj ud fra billeder og skal meget forskellige steder hen. Kan næsten ikke finde noget undertøj nogle steder, hvis det skal være lidt frækt, da jeg bruger 70F og nok er gået en skål op :unsure:

Så det er meget svært at kigge på undertøj :(

Øvse bøvse - ja, der er jeg så den taknemmelige (hmm :shooter: ) bruger af en 70 C (på en god dag). Har ellers i laaang tid gået med 75 B, men i forbindelse med mit køb af undertøj til brylluppet og boudoir, fik jeg at vide, at det var helt skævt. Der kan man bare se.

Men selvom du ikke skal have BH på, kan ud jo sagtens købe et lækkert helt sæt. Jeg kan anbefale Marie Jo - har købt marguerit-sættet og det er så vidunderligt :7himmel:

1

Del dette indlæg

Jeg kunne sagtens købe et sæt, men så har jeg bare en bh jeg ikke kommer til at bruge. :) hehe. Og når Mine bh'er i forvejen koster på den anden side af 600 så tror jeg hellere jeg vil finde noget lækkert til boudior og som jeg nok for brugt mere efterfølgende :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er bare at prøve :thumbsupsmileyanim: Bare tag udfordringen op, det kan jo være det er dig der løber af med præmien.. Havde jeg ikke vundet boudior så havde jeg deltaget bare pga. opgaven.. sys den er herre fed!! Elsker sådan noget tosset og sjovt noget. Haha :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er jeg også selv - men når det nu ikke er min hund, kan jeg jo ikke bestemme. Og deres gamle hund, der lige er blevet aflivet var også en gul labrodor.. såå :)

Men nu må vi se.

Du kunne da altid deltage alligevel - måske til noget TTD? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer