Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,463 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er monogrammet på plads.

Vi har hele tiden gerne villet have et monogram, men har ikke syntes at nogle af dem vi har set på nettet var lige os.

Vi lagde emnet på hylden igen og ville se tiden an.

I går tænkte jeg så at nu ville jeg prøve at tegne et og se hvor godt det blev. Bogstavet var hjemme i første forsøg og derefter blev det sat sammen på forskellige måder. Det 4. og sidste forsøg var perfekt da H2B gerne ville have at der blev dannet et hjerte, og nu ser vores monogram sådan her ud. :thumbsupsmileyanim:

mono2q.jpg

Er yderst tilfreds med resultatet, taget i betragtning af at det er tegnet i hånden. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Miss-Lena ja jeg har fået det tegnet op og gjort baggrunden helt hvid :thumbsupsmileyanim: Der er et billede længere oppe, der er det dog ikke rettet endnu :) Men det er sådan det kommer til at se ud :)

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg endeligt gjort vores monogram helt færdigt.. Jeg har ikke været helt tilfreds, jeg jeg tog her til aften musen i hånden og brugte et par timer på at rette det til og farve det op. Jeg må sige der er lidt forskel fra det første som ligger her i tråden, og så til nu.

endeligtmonogram.jpg

Den tidligere version der også ligger tidligere i tråden.

mono2q.jpg

Hvad synes i piger? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Overvejelser omkring sko!

Jeg har kigget meget på sko og clutches på det sidste og i går blev jeg enig med mig selv om, efter at vi havde fået styr på farvetema og invitations udkastet er blevet lavet, at mine sko skal være limegrønne!! Jeg elsker lime grøn, hvilket man også TYDELIGT kan se på min søns værelse og tøj :fløjt: :blush: Hehe.

Jeg synes det kunne være super frækt med et par lime grønne sko der gemmer sig under kjolen!

Her er lige et idémylder

limesko.jpg

Nu kommer problemet bare.. Jeg kan ikke rigtig finde nogle sko hvor hælen ikke er over 12 cm og det holder jeg ikke til en hel dag..

Jeg skal være sikker på at min fod sidder fast derfor skal der helst være en rem/ et bånd hen over foden.

Jeg har kunnet finde de lime Manolo Blahnik, men de er bare ret høje.. :(

Hvad gør man lige.. :unsure:

0

Del dette indlæg

Fru. Kræmmergaard tak skal du have, og håber jeg kan sige i lige måde, når du kommer i gang med en planlægning :wink:

Miss-Lena ja det er bestemt også et job jeg ser frem til at prøve kræfter med, der går nogle år endnu før jeg står færdiguddannet. Hehe

Ja jeg tror også de mange første gange bliver hårde og vil nok også lige skulle trække vejret, for en vellykket fødsel er bare så fantastisk! Der vil blive triste tidspunkter også, men det er de tidspunkter hvor en jordemoder skal vise sit værd og være der for forældrene. Bare at hjælpe til og være en stor del af et lille nyt menneskes start på livet. Ak ja..! Tiden må gerne gå hurtig. :thumbsupsmileyanim:

Hi hi hi jeg er skam i gang med en planlægning....Karina & Søren hedder vi :cheerleader3: Jeg har så svært ved at finde rundt i alle de her tråde....og hvor man har skrevet og ej.... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fru. Kræmmergaard tak skal du have, og håber jeg kan sige i lige måde, når du kommer i gang med en planlægning :wink:

Miss-Lena ja det er bestemt også et job jeg ser frem til at prøve kræfter med, der går nogle år endnu før jeg står færdiguddannet. Hehe

Ja jeg tror også de mange første gange bliver hårde og vil nok også lige skulle trække vejret, for en vellykket fødsel er bare så fantastisk! Der vil blive triste tidspunkter også, men det er de tidspunkter hvor en jordemoder skal vise sit værd og være der for forældrene. Bare at hjælpe til og være en stor del af et lille nyt menneskes start på livet. Ak ja..! Tiden må gerne gå hurtig. :thumbsupsmileyanim:

Hi hi hi jeg er skam i gang med en planlægning....Karina & Søren hedder vi :cheerleader3: Jeg har så svært ved at finde rundt i alle de her tråde....og hvor man har skrevet og ej.... :rolleyes:

Jeg tænkte nu mere en planlægningstråd, du har ingen links i din signatur herinde :D Mangler lidt at kunne følge med i dine projekter jo :wink::bunny_4:

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

WOW hvor nogle flotte sko, men den hæl der kan jeg godt forstå du ikke kan klare en hel dag. Men den farve er da temmelig lækker :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg er også ret vild med dem, men ja.. hælen er liiige lidt for høj til en hel dag. Og man vil ikke kunne tage flade sko på senere hen på dagen, da kjolen vil være 10+ cm. for lang.

Men det ville også være synd (og mishandling) at få taget lidt hæl af på Manolo'erne.! :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer