Leras

Kan man have sort broderi på sin kjole?

17 indlæg i dette emne

Hej alle

Nu blev det min tur til at have brug for hjælp.

Jeg har fundet denne kjole (jeg kunne ikke sætte et biled ind, det var for stort) se link

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OFF-SHOULDER-SATIN-BRIDAL-WEDDING-DRESS-ALL-SIZE-/220816872196?pt=UK_Wedding_Clothing&hash=item3369b61304

Nu er jeg kommet i tvivl skal kjolen være helt hvid, hvad synes i?

Vh, Lene

Bonus info: Vores farve tema er sort og hvidt og H2B skal have sort jakkesæt m. hvidskjorte og sort slips.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle

Nu blev det min tur til at have brug for hjælp.

Jeg har fundet denne kjole (jeg kunne ikke sætte et biled ind, det var for stort) se link

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OFF-SHOULDER-SATIN-BRIDAL-WEDDING-DRESS-ALL-SIZE-/220816872196?pt=UK_Wedding_Clothing&hash=item3369b61304

Nu er jeg kommet i tvivl skal kjolen være helt hvid, hvad synes i?

Vh, Lene

Bonus info: Vores farve tema er sort og hvidt og H2B skal have sort jakkesæt m. hvidskjorte og sort slips.

Tjek denne planlægningstråd, så kan du se, hvad hun har gjort ;) hehe. Skulle gi dig svaret :P

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er umiddelbart 50/50 chance for at få en fantastisk kjole hjem fra ebay, så held og lykke, haha...... Pas på med ikke at sætte forventningerne for højt op ;) Er sikker på, at Shedevil nikker i baggrunden thumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg

Jeg er nok af en lidt anden opfattelse... jeg ved godt der er mange som har sort på sin kjole og jov jeg synes da også det er pænt til nogle... men jeg ville ALDRIG selv gøre det, eftersom traditionen siger hvid... jeg kan ikke give den helt vilde forklaring, men jeg synes bare ikke det er rigtigt. -Men hvis du selv kan lide det skal du helt sikkert gøre det.

0

Del dette indlæg

Enig med MunkVerner. Jeg ville ikke selv gøre det, ved ikke hvorfor.. Måske pga. sort måske ikke er uskyldens og renhedens farve, som den hvide kjole i gamle dage skulle symbolisere, men der er mange, der gør det, og det er stadig flotte kjoler! :cheerleader3:

Så hvis du er vild med den, skal du bare gøre det! Men ellers kan du nok forhøre dig, om de måske ville lave broderiet i en anden måske lidt sartere farve?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså der er jo også mange idag, der vælger at have et sort bælte til kjolen eller et sort bånd el lign ..... kan man da sagtens :) Men kan da godt forstå MunkVerners synspunkt ..... kommer nok an på, hvordan man ser på tingene ..... personligt syns jeg jo, at man sagtens kan følge trenden/moden ift. en brudekjole. Kunne sågar også sagtens finde på at tage et sort bælte på til min egen, fordi jeg syns det ser top-nice ud :P Om der er mørkeblåt, gråt, lilla el sort i en kjole er for mig eet fedt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arhh mente nok de var sorte i gamle dage Lena ... tak for bekræftelsen af infoen :D Og er da en super smuk kjole gittegeo du har på der ..... thumbsupsmileyanim.gif Jeg syns helt klart (stadig, hehe), at du skal gøre, som du selv har lyst til :) Kan faktisk huske, da min mor blev gift for 2. gang godt nok .... hun havde en safirblå kjole på .... (at den så ikke faldt i min smag er noget andet, haha) - men de blev da gift i kirke ... selv i blå :)

Kigger man hos designeren Linea Raffaelli, så har hun også MASSER af kjoler med kulør på :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også SAGTENS at du kan have sort på kjolen - og den kjole du har fundet er da også vældig fin :thumbsupsmileyanim: Men jeg tror måske du skal følge miss-Lenas råd om at finde en anden sælger? Jeg har ingen erfaringer mht. at bestille kjoler fra Østen/eBay (endnu :biggrin: ). Men efter at have læst et hav af debatter vdr. kjoler fra Østen, så er der en ting, der går igen og igen:

- Køb ikke kjolen aaalt for billigt - det er som regel for godt til at være sandt.

Men ja, til spørgsmålet om du kan have sort på kjolen: absolut! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer