Røde

Nivi og Kim - nu lykkelig gift - fotografens billeder side 33....

650 indlæg i dette emne

SHEDEVIL...... Forresten..... Så lige din morgengave til manden, og bed mærke i efternavnet... Er det fra nordjylland?? I bor deroppe af, ikk? Jeg hedder Sort til mellemnavn (og det tager h2b :7himmel: ) og det kommer fra Vendsyssel, kunne være lidt sjovt hvis vi var af samme slægt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fine invitationer! Selvom jeg er mest til, at de er uden bånd. :)

Og rigtig søde kuverter! Det kan godt være, de ryger i skraldespanden så snart de er åbnet, men de er da alligevel med til at give det rette helhedsindtryk. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super fine invitationer! Selvom jeg er mest til, at de er uden bånd. :)

Og rigtig søde kuverter! Det kan godt være, de ryger i skraldespanden så snart de er åbnet, men de er da alligevel med til at give det rette helhedsindtryk. :thumbsupsmileyanim:

Jep og det er et martimt ét... med et elegant tvist forhåbentlig... :fløjt: :rolleyes:

Så - jeg kunne ikke lade være - måtte samle en hel en - mangler godt nok indmad og de rigtige frimærker ;)... men ville lige se det - og vise...

post-43200-0-61561800-1339255569.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen Nivi :)

Elsker at man kan se du er logget på BK i baggrunden :BKSTREET:

Igen, de ovale synes jeg bedst om..

En dag.. Glæder mig

Oki tak tak - de er nemlig også allerede monteret på 10 stk...

Super flotte invitationer og medfølgende konvolutter - totalt gennemført :thumbsupsmileyanim::BKSTREET:

taaak... Glæder mig til at lege med indmaden også, så jeg har et helt færdigt resultat at vise - men jeg vil vente til jeg er længere med det andet....

Skal nemlig sende fil med alle invitationer (navne er jo forskellige) til en der ikke har sådan et discount tekstprogram som jeg har uden flotte skråskrift typer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Røde: Ja det er min mands navn, som jeg også tog da vi blev gift.. :) Det er hans fars navn, som kommer fra Skallerup.. (han hedder Anker :) ) Kunne da være lidt spas hvis vi var i "familie" :lol:

Hmm jeg er ikke så godt kendt deroppe... Men min farfar hed Folmer Sort Jensen var sådan en der arrangerede musik (Birthe Kjær osv.) og sagde nu kommer den og den - kan ikke huske navnet for sådan en.. Han døede i 87... Min far (Jan Eliot Sort Jensen) er opvokset omkring Brønderslev, hans onkel var barber i Løkken i MANGE år.. Han er pensioneret for længst, er vist over 80 år men har længe stadig klippet de gamle faste kunder...

Der er ikke ret mange der hedder Sort, så mon ikke vi er "i familie".....

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ny inspiration.. 240 med fragt..

il_570xN.230994280.jpgil_570xN.231006591.jpg

il_570xN.260844881.jpg

Uh den er sød! :loveshower:

Ja men jeg skal bare vælge mellem de to næsten ens :unsure: Har lyst til bare at købe begge to og se om jeg kan sælge den jeg ikke vælger bagefter - men det holder ikke rigtig, jeg ved det godt.. :fløjt: Svært at skære igennem :rolleyes:

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor er du nået langt med invitationerne - tro tema :)

:biggrin: :biggrin: taak - ja det er fedt at holde temaet hehe... Skal bare have produceret mange nu..

Ved ikke lige om Stina har lugtet lunten endnu, men tager noget klippeklistre med på besøg mandag-tirsdag :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor er du nået langt med invitationerne - tro tema :)

:biggrin: :biggrin: taak - ja det er fedt at holde temaet hehe... Skal bare have produceret mange nu..

Ved ikke lige om Stina har lugtet lunten endnu, men tager noget klippeklistre med på besøg mandag-tirsdag :fløjt:

Joo, den havde jeg jo nok set komme.. men det er fint. Er selv et sted hvor jeg ikke kan komme videre før Christian kommer hjem og tager nogle beslutninger..

Ang. taskerne.. meget specielle og spændende :toot: (kunne ikke finde en smiley der passede, så nu får du den her..)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er du nået langt med invitationerne - tro tema :)

:biggrin: :biggrin: taak - ja det er fedt at holde temaet hehe... Skal bare have produceret mange nu..

Ved ikke lige om Stina har lugtet lunten endnu, men tager noget klippeklistre med på besøg mandag-tirsdag :fløjt:

Joo, den havde jeg jo nok set komme.. men det er fint. Er selv et sted hvor jeg ikke kan komme videre før Christian kommer hjem og tager nogle beslutninger..

Ang. taskerne.. meget specielle og spændende :toot: (kunne ikke finde en smiley der passede, så nu får du den her..)

Hehe den er super... Jeg synes den er lige i øjet til disse tasker....

Nååå, det er tasker, det dér! Troede det var sådan nogle bitte små nogle? Hvad skal der i dem? :)

Bitte små hva?? Jammen der skal min læbestift, lommetørklæde, strømpebånd (jaja, det kommer på senere).. Ved godt at jeg ikke selv rigtig kommer til at have den på mig, men vil gerne have noget pænt alligevel. og gerne noget jeg kan bruge bagefter eller sælge - denne her skulle gemmes :tunge: Det er bare lige hvilken én, hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bitte små hva?? Jammen der skal min læbestift, lommetørklæde, strømpebånd (jaja, det kommer på senere).. Ved godt at jeg ikke selv rigtig kommer til at have den på mig, men vil gerne have noget pænt alligevel. og gerne noget jeg kan bruge bagefter eller sælge - denne her skulle gemmes :tunge: Det er bare lige hvilken én, hehe

Nååå, okay så! Haha, jeg ved heller ikke lige hvad jeg forestiller mig, at jeg skal rende rundt med i min taske på dagen :rolleyes::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umm.. Jeg må lige have fat i svigerfar og høre om han kan nikke genkendende til nogle af dem du nævner - kunne da være spast.. :lol:

Synes den "firkantede" er fed.. Fåes den i andre farver? :)

Jaja flere se her...

il_570xN.309982356.jpgil_570xN.337810834.jpgil_570xN.343003480.jpgil_570xN.254802107.jpgil_570xN.253777136.jpgil_570xN.253820739.jpg

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Seje tasker! :thumbsupsmileyanim: Jeg stemmer for den sorte, firkantede :biggrin:

Og sikke nogle seje invitationer - virkelig gennemført med kovolutten (også selvom konvolutten ender i skraldespanden med det samme. Men seje, det er de altså!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer