Røde

Nivi og Kim - nu lykkelig gift - fotografens billeder side 33....

650 indlæg i dette emne

Hvad er tilbage Røde? Lav en udfyldende liste her, så du for sortere lidt. Kan godt forstå du føler dig rigtig presset, og jeg er glad for at læse at du ikke vil aflyse bryllupet hvis der lige mangler servietringe :fløjt:

snakke med dj, snakke med bageren for endelig bestilling, fikse kjolen (stina), frisør tirsdag, tale, snakke med præsten, sange til præsten, bordhæfter, div. til receptionen herhjemme, hovedrengøring herhjemme, alm. oprydning herhjemme, travlt på arbejde også, sidste snak/beslutninger med hotellet, togbilletter til lufthavnen, handle det sidste, pakke, finde renseri, aftale med kørsel, aftale med folk der skal tage vores pakkenelliker hjem om søndagen, finde indendørs og udendørs fotolokationer, brudevals og og og.... mest er det herhjemme der mangler..

Redigeret af Røde
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: til dig! Det er hårdt!

Man bliver skam lidt tyndhudet til sidst - når der er så mange bolde i luften som man egentlig ikke gidder jonglere med! Skal I på bryllupsrejse bagefter, eller have fri lidt i det mindste? Så er der jo tid der... men man skulle jo også have tid til at lade op inden bryllup.

Ved ikke om det er muligt overhovedet, men: er der noget der kan uddelegeres uden at du skal være involveret? fx, skal du ud og tjekke kjolen eller kan du stole på din veninde fikser det? Og: er der noget der kan droppes? Kan man melde sig syg fra arbejde en enkel dag (forebyggende - og jeg mener det seriøst), eller gøre noget enklere end det egentlig er planlagt eller droppe noget af det?

Jaja min veninde kan fint fikse det, men jeg kører forbi i forbindelse med det, for skal lige have klippet sløret lidt mere til også. Jeg har taget fri torsdag + fredag inden dagen og så har vi bryllupsrejse fra søndag... Og nej man kan ikke melde sig syg, jeg kan heller ikke rigtig tage fridag, det er uge 42, der er mange (incl. mig selv halvdelen af ugen) der har ferie..

Det skal nok nåes, men synes godt nok at bryllupsferie er tiltrængt :) Det der har gjort det meget presset for os var jo også at jeg fik det nye job i land, så har ret mange ting kørende på samme tid.. Det er jo ikke altid lige let.. :)

0

Del dette indlæg

Men tak for jeres krammer og gode tanker, det er dejligt :bearhug:

By the way - så I ikke mit strømpebånd, jeg synes det er så fint.. Og er så glad for at jeg må låne min venindes arveambånd.. :) Lidt sammensat sæt og perlerne er ikke samme helt samme farve, men de skal heller ikke være lige ved siden af hinanden.. :)

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg

Det er en ret lang liste, men hvad nu hvis vi deler den op? Jeg ved jeg måske er lidt irriterende nu, og jeg kender jo ikke alle detaljer, men mine umiddelbare tanker:

Uddelegere:

fikse kjolen (stina) - er sikker på hun kan fikse den og klippe sløret til, og dermed spare dig for turen! med mindre det er noget der giver fremfor at tage energi :)

bordhæfter - nu ved jeg ikke hvad der skal i dem, men er der meget mere end menu? kan uddelegeres hvis du har en der kan lave et pænt dokument der så bare kan printes. og er ikke voldsomt vigtigt.

div. til receptionen herhjemme, hovedrengøring herhjemme, alm. oprydning herhjemme, handle det sidste - her ville jeg grovt udnytte min familie og venner, så det kom til at fylde mindre i det mindste.

Små opgaver:

snakke med dj - skal det være mundtligt? kan email være ok - og er det krise hvis du ikke får det gjort? kan kim gøre det?

snakke med bageren for endelig bestilling - samme som dj

sange til præsten - har du ikke rimelig godt styr på hvilke sange det skal være?

sidste snak/beslutninger med hotellet - noget særligt i skal have styr på? ellers har de jo gjort det før, og alt er booket - no worries hvis der kun er smådetaljer. evt. uddelegere til en der har været med i planlægning? igen, en lille mail

aftale med kørsel - er den booket? ved de hvornår de skal komme? så er det en lille ting, der kan ordnes med et par linjers mail?

finde indendørs og udendørs fotolokationer - har du et særligt sted i tankerne, og er transporten også ordnet til evt. lokation? ellers har fotografen helt sikkert nogen ideer! har du snakket med fotografen tidligere om det?

= de fire øverste er muligvis et par linjers mail her til aften, den sidste kræver lidt mere, men kan også overlades til fotografen - per mail

Vigtigere opgaver:

tale - kan man ligesom ikke gøre noget ved, og skal bruges god tid til

frisør tirsdag - prøveopsætning går jeg ud fra? superhygge! evt kan man bruge frisøren som prøvekanin for tale-ideer

snakke med præsten - bliver spændende! her kan i også snakke sange, hvis du ikke har nået at finde/ikke har ideer til det

pakke - brug den tid du laver husarbejde e.l. på at planlægge hvad du vil have med, istedet for at hive kufferten frem og kigge i skabet.

Måske overflødig...

aftale med folk der skal tage vores pakkenelliker hjem om søndagen - det kan de godt håndtere at få at vide på dagen

finde renseri - er det ikke noget du skal efter I er kommet hjem igen??

togbilletter til lufthavnen - kan du altså gøre søndag morgen på stationen, bare tjek tiderne

brudevals - jeg har været i altfor mange brylluper de sidste par år. parrene har altid øvet som gale, men glemt det hele på dagen - og ingen lagde mærke til det, for det er smukt uanset. flere har sagt de burde droppet at bruge energi på det. så med mindre i skal have en anderledes brudevals, eller har otte venstrefødder hver, kan det faktisk droppes.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

By the way - så I ikke mit strømpebånd, jeg synes det er så fint.. Og er så glad for at jeg må låne min venindes arveambånd.. :) Lidt sammensat sæt og perlerne er ikke samme helt samme farve, men de skal heller ikke være lige ved siden af hinanden.. :)

Så det, sorry jeg ikke lige fik kommenteret - det er bare så smukt! Virkelig flotte ting du har fundet. Glæder mig til at se det hele samlet! Ingen grund til bekymring for farverne, som du siger skal de jo ikke i direkte sammenligning :)

0

Del dette indlæg

Hej Nessie - jeg listede bare op hvad der manglede.... Ikke for at få af vide hvem der skal gøre hvad, det har jeg sådan set styr på.. nogle tager jeg nogle tager kim.. Vi har egentlig en rimelig god plan, men mange ting skal vi bare selv sørge for... så..

Men det er lidt svært at udnytte folk alt for meget.. Hovedrengøring bliver altså os selv, ikke familie.. Her både fordi de bor ikke i nærheden og så bare hvordan vores holdning er til hvad man kan bruge folk til.. Bageren, ja jeg skal bare snakke med ham om udseende og levering, bordhæfter - tjo men jeg har papiret og det er lidt sent nu, har først fået den ene sang på plads den anden dag..dj - vil gerne have gjort for at sikre mig at der er nogle sømandssange og hvad han forventer af mad. hotellet - kim har en aftale med dem mandag. sange til præsten, nej - slet ikke kigget på det endnu.. det når vi nok ;) Kan ikke tage mere end 10 minutter.. kørsel er booket, men han ringer lige og aftaler detaljer.. fotografen kommer ikke fra egnen og ja vi har nogle tanker, men ikke fast endnu.. frisør hyggeligt - jeg ved nu ikke, skal bare have det fikset - og nej skal ikke bruge en fremmed frisør som prøve til tale jeg slet ikke har kigget på endnu. pakke - der skal ikke planlægges pakning, bare gøres på fredag, det er stille og roligt :)

0

Del dette indlæg

Du får lige en :bearhug: fra mig også.

Det er i øvrigt helt ok og forståeligt at være lidt ekstra tyndhudet så tæt på brylluppet - om ni måneders tid står jeg i samme båd, og så kan du provokere mig ved at gentage mine ord til mig :wink:

Det er i øvrigt et rigtig fint strømpebånd du har - og jeg er vild med armbåndet også :7himmel:

0

Del dette indlæg

Jeg er overbevist om at du har styr på det - jeg var bare navlepillende nok til at tænke, at hvis det var mig der sad med den liste ville jeg gerne have haft en, der sorterede den. Elsker det med sømandssangene! Skøn ide.

Kan godt forstå det er svært at udnytte folk, så igen var den fra mit synspunkt. Jeg har sagt til omverdenen at jeg forbeholder mig retten til at være bridezilla de sidste to uger :lol:

Det bliver godt! Og så bliver det fantastisk at komme på bryllupsrejse kan jeg fornæmme :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er overbevist om at du har styr på det - jeg var bare navlepillende nok til at tænke, at hvis det var mig der sad med den liste ville jeg gerne have haft en, der sorterede den. Elsker det med sømandssangene! Skøn ide.

Kan godt forstå det er svært at udnytte folk, så igen var den fra mit synspunkt. Jeg har sagt til omverdenen at jeg forbeholder mig retten til at være bridezilla de sidste to uger :lol:

Det bliver godt! Og så bliver det fantastisk at komme på bryllupsrejse kan jeg fornæmme :)

Hehe jeps.. Det bliver dejligt.. Mest bare det at få lidt ro på oven på ret mange ting siden sommeren.. Bliver dejligt.. og så når jeg kommer tilbage fra ferien er der kun 10 dage tilbage af min 3 måneders prøvetid på arbejdet, helt vildt lækkert..

Hvad angår det med at sortere i listen, ja så er vi jo alle forskellige :) Den er prioritet såmænd hehe.. Det er bare svært at nå tingene hurtigere end vi har gjort.. :) Det tager jo den tid det tager - og vi havde nok ikke fået nok ting på plads inden vi tog ud og sejle i maj/juni.. Men der var der jo laaang tid til dagen hehe.. Så har bare rendt lidt stærkt privat og på arbejdet den sidste tid.. Skulle også lige lære at gå i land og leve på en ny måde.. Løb tør for mad 1 uge efter at Kim var taget ud og sejle hehe. :shooter: . :lol: . Men nu har jeg mad i huset :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg

Du får lige en :bearhug: fra mig også.

Det er i øvrigt helt ok og forståeligt at være lidt ekstra tyndhudet så tæt på brylluppet - om ni måneders tid står jeg i samme båd, og så kan du provokere mig ved at gentage mine ord til mig :wink:

Det er i øvrigt et rigtig fint strømpebånd du har - og jeg er vild med armbåndet også :7himmel:

Hihi kunne faktisk være jævnt provokerende, så det vil jeg undlade! og tak jeg er også glad for sagerne..

0

Del dette indlæg

Hehehe det lyder bekendt det der! Man bliver helt hevet ud af sin hverdag - det er manden der sørger for mad her i huset, og jeg bliver ved med at undre mig over hvor sulten jeg kan blive når han ikke er her :lol:

Undskyld hvis jeg blandede mig for meget - det var vidst ikke lige det du havde brug for nu. Måske bare komme af med lidt frustration, i virkeligheden? Er der noget du kan få plads til, der giver noget overskud, så det ikke bliver en følelse af hårdt arbejde det hele?

0

Del dette indlæg

Hehehe det lyder bekendt det der! Man bliver helt hevet ud af sin hverdag - det er manden der sørger for mad her i huset, og jeg bliver ved med at undre mig over hvor sulten jeg kan blive når han ikke er her :lol:

Undskyld hvis jeg blandede mig for meget - det var vidst ikke lige det du havde brug for nu. Måske bare komme af med lidt frustration, i virkeligheden? Er der noget du kan få plads til, der giver noget overskud, så det ikke bliver en følelse af hårdt arbejde det hele?

?? Ayi - PA sidste weekend. Ej det er der sku ikke tid til lige nu - vil gerne være klar så jeg kan hygge med Kim og familien de sidste dage.. Og frustration.. ? Må indrømme at jeg er lidt presset de her dage, og kjolen det slog mig lige ud indtil jeg havde styr på at Stina ville fikse det.. Men ellers er det mest af alt en opdatering, vil jo gerne lige ligge op hvad der sker, for jeg har selv syntes det var hyggeligt at læse og følge med i andres tråde... :rolleyes:

Og ja det - til PA var der en quiz hvor jeg skulle gætte hvad Kim havde svaret på forskellige spørgsmål... Til Nivis livret havde han svaret en ret og "det Kim laver" :lol: :lol: Og det er så sandt! Jeg elsker den mad han laver..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ååhhh søde... Nu er der snart!!!! Hvordan har du det?? Spændt

Det bliver så godt!! Glæder mig til at høre om det!!

Det hsr jeg slet ikke tid til at være endnu... Men nu du er her kan fu komme med forslag til fotolokationer -gerne v havnen.. Inde og ude

har lange dage på arbejdet pt. But it`s all good

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ååhhh søde... Nu er der snart!!!! Hvordan har du det?? Spændt

Det bliver så godt!! Glæder mig til at høre om det!!

Det hsr jeg slet ikke tid til at være endnu... Men nu du er her kan fu komme med forslag til fotolokationer -gerne v havnen.. Inde og ude

har lange dage på arbejdet pt. But it`s all good

Hmmmm ved havnen??? Jamen havnen i sig selv måske!! Man kan jo sagtens gå ned ved havnen helt ud til kajen måske.... Der ligger egentlig også en masse til ophugningen, kunne give nogen fede rå billeder....

0

Del dette indlæg

Så er det i morgen... Vildt. Glæder mig til kirken og til at blive fru Holck.. Har slet ikke nået at kigge på talen, er ret trist over det.. Håber jeg når det. Min far render ærinder og vi skal pakke og allersidste klargøring og rengøring... Har forresten fået forkølelelsessår.. Nitte!! Ingen kys - er på piller og salve for at nedbringe det.. Nå pakke!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ønsker dig en helt igennem fantastisk dag Røde :):loveshower: Held og lykke med det hele! Og hvis du ikke når at kigge på talen, kan du måske sige det, og så bare snakke fra hjertet? Hvis du er sådan en der tør det selvfølgelig.

()() Glæder mig til billeder!

0

Del dette indlæg

Det bliver så fantastisk! Kan ikke vente med at se billeder.

Sunspirit lavede en maske med A38 og havregryn som hun havde i ansigtet i et kvarter aftenen inden, det to alle knobs og bumser, måske det også hjælper mod forkølelsessår? :blink:

0

Del dette indlæg

Du kigger på talen i aften inden du sover, og så kan du det næstb uden ad i morgn alligevel... Det gjorde jeg, og det gik faktik mega godt!!

Vi havde begge fået forkølelsessår op til... Mega træls!!! Det er stress!!!

0

Del dette indlæg

Åhh Nivi!! Så er det snart.. Har lige fikset mig lidt op inden vi skal mødes og spise sammen.. Det er ikke en time siden du hentede kjole, slør og ræv - JEG NÅEDE DET!!!! :biggrin: Boy, jeg var ved at tvivle.. :fløjt:

Nå, men glæder mig vildt til i morgen. Det bliver en kanon dag i kærlighedens tegn. ()() (kriller det i din mave?? Det kilder i min :a1221: )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer