Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,060 indlæg i dette emne

Øøøøøøøøøøøøv mine brudesko er kommet og jeg kan ikke passe dem :td::boohoo:

Iiih jeg havde bare fundet SKOENE på ebay, men da de kommer og jeg prøver dem, så kan min brede fod ikke være i dem (et tilbagevendende problem) Det var bare rigtig træls, for de var lige som de skulle være højdemæssigt, og en forholdsvis bred hæl, samt rem om anklen, men men men.

I skal da lige se dem:

post-54048-0-78758000-1316516566.jpg

Nå men der er jo ikke andet for end at sælge dem og så videre på jagt efter nogle nye.

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiiiii - 9 måneder til den store dag!

Ja det er jo stadig lang tid, men fra nu af er der UNDER 9 måneder til bryllup! - Det er fantastisk :cheerleader3:

Som det ser ud nu, så er der styr på:

- Kirken

- Feststedet

- Musik

- Fotograf

- Næsten på præst (vi har spurgt min præst, som er præst et andet sted nu om hun ville. Det ville hun rigtig gerne, men hun kunne ikke give svar før ind i det nye år om det kunne passe - jeg håååååber hun kan, hun er simpelthen en fantastisk præst)

- Bryllupsmenu (vi har bestemt os hvad den skal bestå af)

Opsparingen bliver større og større, det er bare skønt!

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk foto-location .... håber jeg kan finde noget lign her i O'ense! :) Ellers .... velkommen til - jeg er ikke nået forbi din tråd endnu, hehe .... men her kom den!! :D Håber at jeg kommer til at få masser af inspiration her det næste års tid herinde fra thumbsupsmileyanim.gif - kunne godt se sådan ud!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TILLYKKE med milepælen :denmarkflag:

Dejlige ting at have styr på. Er det en præst udenøs?

Vi ender nok med Johannas :rolleyes::griner:-

Iiih tusind tak :blush:

Ja hun er vist i Mariager nu, hun er simpelthen så sød. JEg tror at hvis vi ikke får hende, så vil vi ønske hende Ea - H2B er ikke så vild med Johannes (jeg har ikke noget imod ham), Så ham bliver det højst sandsynligt ikke. HAr I allerede aftalt præst med kirkekontoret?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja tillykke med milepælen Conni :cheerleader3:

Og fedt at i har styr på en del allerede :rolleyes: Syntes vi mangler en del endnu og vi har under 6 uger igen...

Tusind tak søde Katja :loveshower:

Uha det lyder da ikke rart! HAr I egentlig noget ferie op til? Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk foto-location .... håber jeg kan finde noget lign her i O'ense! :) Ellers .... velkommen til - jeg er ikke nået forbi din tråd endnu, hehe .... men her kom den!! :D Håber at jeg kommer til at få masser af inspiration her det næste års tid herinde fra thumbsupsmileyanim.gif - kunne godt se sådan ud!

tusind tak skal du have, vi er også selv ret tilfreds med den og så ligger den fantastisk tæt på feststedet :thumbsupsmileyanim:

Der må da være noget smukt dernede på Fyyyyns land - krydser i hvert fald fingre for dig!

Og tak for velkomst, det kan da tænkes der kommer inspiration, det håber jeg da :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal der prøves kjole!

- eller der er i hvert fald bestilt tid til det!

Ja 9 måneders dagen skulle da ikke gå til spilde, så jeg har bestilt tid til prøvning af brudekjole lørdag den 18. februar kl 10 hos ABC-brudekjoler i Ålborg (uuuh jeg synes det var lidt vildt)

Den kjole jeg især har øje på er den her:

post-54048-0-20143500-1316821279.jpg

Og bagfra:

post-54048-0-36995500-1316821307.jpg

Ellers så er jeg også lidt vild med den her:

post-54048-0-67073200-1316821342.jpg

post-54048-0-16773500-1316821378.jpg

Eller denne:

post-54048-0-08899300-1316821406.jpg

Men jeg vil rigtig gerne have lidt ærme på til at tage "mormor-armen" noget lignende det her:

post-54048-0-85018900-1316821462.jpg

Men det er jo så svært, det kan være de slet ikke er pæne på mig!

H2B sad faktisk med et brudekjolekatalog en dag og udtalte hvad han kunne lide og hvad han ikke kunne lide (DEN havde jeg ikke lige set komme), men det er virkelig dejligt at have noget at gå efter. Han er heldigvis forelsket i de samme ærmer som jeg er, ligesom stilen. Han synes ikke om for meget blonde, men han kan godt lide en masse detaljer på kjolen. Og så synes han at jeg skal have diadem på for jeg er jo hans prinsesse blush.gif:kiss:

Så nu må det godt blive februar! :toot:

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TILLYKKE med milepælen :denmarkflag:

Dejlige ting at have styr på. Er det en præst udenøs?

Vi ender nok med Johannas :rolleyes::griner:-

Iiih tusind tak :blush:

Ja hun er vist i Mariager nu, hun er simpelthen så sød. JEg tror at hvis vi ikke får hende, så vil vi ønske hende Ea - H2B er ikke så vild med Johannes (jeg har ikke noget imod ham), Så ham bliver det højst sandsynligt ikke. HAr I allerede aftalt præst med kirkekontoret?

Ea går jo på barsel om lidt, så hende kan i højest sandsynligvis ikke få. Det kan vi i hvert fald ikke. Johannes er speciel, men han viede min faster og onkel på den samme dag for 11 år siden, hvorfor det kunne være sjovt. Og det vil få Johannes til at gøre det ordentlig - uden diverse numre, som han gør af og til. Kender ikke rigtig Peder, den unge præst. Ellers er der måske også mulighed for at Elisabeth kan gøre det (Johannes kone). Vi har ikke aftalt præst nej, for det kan man egentlig ikke. Men da min faster og onkel jo arbejder som gravermedhjælpere så har vi jo en fordel der :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal lige huske mht mormor-armene .... dont we all got them, hehe ..... at de sidder jo ikke så meget på ydersiden, som den strop der lissom tar ..... dellen sidder desværre ind mod kroppen og der, den lissom skal skjules blink.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TILLYKKE med milepælen :denmarkflag:

Dejlige ting at have styr på. Er det en præst udenøs?

Vi ender nok med Johannas :rolleyes::griner:-

Iiih tusind tak :blush:

Ja hun er vist i Mariager nu, hun er simpelthen så sød. JEg tror at hvis vi ikke får hende, så vil vi ønske hende Ea - H2B er ikke så vild med Johannes (jeg har ikke noget imod ham), Så ham bliver det højst sandsynligt ikke. HAr I allerede aftalt præst med kirkekontoret?

Ea går jo på barsel om lidt, så hende kan i højest sandsynligvis ikke få. Det kan vi i hvert fald ikke. Johannes er speciel, men han viede min faster og onkel på den samme dag for 11 år siden, hvorfor det kunne være sjovt. Og det vil få Johannes til at gøre det ordentlig - uden diverse numre, som han gør af og til. Kender ikke rigtig Peder, den unge præst. Ellers er der måske også mulighed for at Elisabeth kan gøre det (Johannes kone). Vi har ikke aftalt præst nej, for det kan man egentlig ikke. Men da min faster og onkel jo arbejder som gravermedhjælpere så har vi jo en fordel der :cheerleader3:

Der kan du bare se, du ved mere end jeg ved :fløjt:

Jeg håber bare at hun kan og ellers må det blive så godt som muligt med den anden præst det så vil blive :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan du bare se, du ved mere end jeg ved :fløjt:

Jeg håber bare at hun kan og ellers må det blive så godt som muligt med den anden præst det så vil blive :biggrin:

Haha, ja, man får insiderviden ved at have familie ansat ved kirken :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal lige huske mht mormor-armene .... dont we all got them, hehe ..... at de sidder jo ikke så meget på ydersiden, som den strop der lissom tar ..... dellen sidder desværre ind mod kroppen og der, den lissom skal skjules blink.gif

Hehe jo det har vi vel -HAHA- - men vil godt have lidt ærme, tror jeg, jeg kan jo sagtens ændre mening når jeg kommer op og prøve og se hvordan det ser ud. Jeg er jo plus-pige, så jeg er lidt spændt. Det ser jo godt ud på modellerne :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal lige huske mht mormor-armene .... dont we all got them, hehe ..... at de sidder jo ikke så meget på ydersiden, som den strop der lissom tar ..... dellen sidder desværre ind mod kroppen og der, den lissom skal skjules blink.gif

Hehe jo det har vi vel -HAHA- - men vil godt have lidt ærme, tror jeg, jeg kan jo sagtens ændre mening når jeg kommer op og prøve og se hvordan det ser ud. Jeg er jo plus-pige, så jeg er lidt spændt. Det ser jo godt ud på modellerne :biggrin:

har også for meget gods på sidebenene selv her .... er en 48/50 ..... regner dog med at være nede i en 44, når jeg skal ud og prøve kjoler i februar!! hehe. men kan godt forstå, at du måske gerne vil ha noget ærme på ..... der er dog mange, der vælger en stropløs kjole og så smider en lille jakke, bolero, pels, tyl el andet over fedtklumperne på armene laugh.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal lige huske mht mormor-armene .... dont we all got them, hehe ..... at de sidder jo ikke så meget på ydersiden, som den strop der lissom tar ..... dellen sidder desværre ind mod kroppen og der, den lissom skal skjules blink.gif

Hehe jo det har vi vel -HAHA- - men vil godt have lidt ærme, tror jeg, jeg kan jo sagtens ændre mening når jeg kommer op og prøve og se hvordan det ser ud. Jeg er jo plus-pige, så jeg er lidt spændt. Det ser jo godt ud på modellerne :biggrin:

har også for meget gods på sidebenene selv her .... er en 48/50 ..... regner dog med at være nede i en 44, når jeg skal ud og prøve kjoler i februar!! hehe. men kan godt forstå, at du måske gerne vil ha noget ærme på ..... der er dog mange, der vælger en stropløs kjole og så smider en lille jakke, bolero, pels, tyl el andet over fedtklumperne på armene laugh.gif

Jeg er også på vej ned, men jeg ved ikke hvor meget det bliver. Og arbejder MEGET på mormor-armene, men vi må se. Der er jo læææænge til februar og endnu længere til juni :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiiih så kom jeg lige hjem til øen et smut og min mor har VIRKELIG været igang med at kigge på bryllupsting til bordet - og som altid med mig og mor, så var det meste noget af det samme som jeg selv havde kigget på! :loveboard:

Dog havde hun fundet de fineste risposer:

post-54048-0-33075900-1317031827.jpg

og kan købes her

Jeg sagde at jeg synes det var lidt mange penge, men at de var vildt fine. Vi bliver nok omkring 90 personer og til en styk pris på 10,44, så løber det hurtigt op i mange penge for risposer. Men så sagde min skønne mor, at hun gerne ville købe dem - weeeee!

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor er de bare søde .... gez mand .... jeg skulle aldrig ha joinet BK .... jeg ville jo ha kunnet holde bryllup for 20.000 mindre så snart.

Må dog kunne findes på ebay billigere!! thumbsupsmileyanim.gif - for en 10er stykket er også for dyrt for mig, hehe

- åhh de er også fra something blue shoppen .... har læst SÅ mange dårlige anmeldelser derinde fra med folk, der ikke fik deres ting. Så sørg for at bestille dem i go tid, hvis de aldrig når frem

FUNDET! :D haha ..... 13 pund for 24 stks ... dvs 12 sæt ..... det er halv pris ... whoop :P Hvis det har interesse self, hehe. Der kommer naturligvis porto ovenpå, men ikke told, da det er fra England. Dunno om det findes billigere ... var første sted jeg bare lige fandt :)

http://www.tiersandtiaras.co.uk/bride-dress-groom-tux-favour-bags-x12-p-178.html

Redigeret af MariaSchmidt
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh hvor er de bare søde .... gez mand .... jeg skulle aldrig ha joinet BK .... jeg ville jo ha kunnet holde bryllup for 20.000 mindre så snart.

Må dog kunne findes på ebay billigere!! thumbsupsmileyanim.gif - for en 10er stykket er også for dyrt for mig, hehe

- åhh de er også fra something blue shoppen .... har læst SÅ mange dårlige anmeldelser derinde fra med folk, der ikke fik deres ting. Så sørg for at bestille dem i go tid, hvis de aldrig når frem

FUNDET! :D haha ..... 13 pund for 24 stks ... dvs 12 sæt ..... det er halv pris ... whoop :P Hvis det har interesse self, hehe. Der kommer naturligvis porto ovenpå, men ikke told, da det er fra England. Dunno om det findes billigere ... var første sted jeg bare lige fandt :)

http://www.tiersandtiaras.co.uk/bride-dress-groom-tux-favour-bags-x12-p-178.html

Jamen jeg elsker dem godt nok også - men det er desværre samme pris på den hjemmeside, prisen er desværre kun for 12 stk, man kan vælge enten bruden eller gommen.

Nå det lyder ikke rart med somethingblue, det må jeg lige tage til efterretning.

Og jeg kender præcis din følelse med bryllupsklar, man bliver forelsket i alle tingene :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer